Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשוט מדהים כמה שזה יפה.

 

 

 

ומאוד פרקטי גם,למשל בפיקניק אפשר לפרק ג'אנט ולהשתמש בו במקום צלחת,אפשר לנקות אותו עם סנו קליר לניקוי חלונות,ואם קורה להם משהו,לא צריך ליישר אותם,רק לקחת לזגג,והוא כבר ייטפל בהם :-)

 

 

מעניין אם ביטוח שמשות\זגוגיות תופס עליהם.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

למה סכנת נפשות?

 

אם זה אכן חומר חזק כמו זכוכית משוריינת זה לא יותר חזק ממגנזיום?

 

וחוץ מזה לדעתי לא היו מייצרים ג'אנט שלא היה עובר בדיקות מסויימות. זה לא שהוא בנה אותו לבד במוסך.

פורסם

א. מגנזיום לא מגנזיום - ג'אנטים ממגנזיום יש רק בקאררארה GT ועוד כמה אקזוטיקות, כל השאר זה סגסוגת אלומיניום עם כמה אחוזים בודדים של מגנזיום.

ב. פוליקרבונט - חומר שממנו עושים הרבה מאוד דברים קשיחים שאמורים לעמוד בעומסים אדירים - ע"ע קסדות מאיכות סוג ז' ומעלה. כמו כן יש הרבה שימושים אחרים לחומר הזה, ובכלליות הוא מאוד קל ומאוד חזק, אבל על יישום ***שקוף*** שלו - עוד לא שמעתי, וזה מאוד מעניין, שלא לדבר על יפה.

 

אלעד

פורסם

שלד, בטוח שמעת על יישומים שקופים של פוליקרבונט.

מהחלונות במשאיות "דנה" הצבאיות ועד חלונות של מכוניות מירוץ כולל את הספויילר האחורי במיאטה שלי -

SOW-STI.jpg

 

פוליקרבונט = Lexan.

אכן חזק ביותר, אני לא מופתע לראות את החישוק הזה למרות שהוא בטוח עשוי מחתיכה עבה מאוד של החומר, מה שלא הופך אותו ליותר קל.

 

מוטי

פורסם

זה לא עושה אותו מאוד פגיע בפני בורות בכביש בסגנון שיש בארץ?

טוב, אני מניח שאתה מבין שזה לא בארץ, ולא יהיה בארץ.

לפחות לא לפני שיבואו "טאסות" מזכוכית לצורך חיכוי כמו ששמים "טאסות"

ספינרס לחיכוי במקום ג'נטים ספינרס אמיתים.

אופנוען

פורסם

פוליקרבונט זה חומר סינטטי שבנה האדם, זה הדבר הכי קרוב לקורי עכביש.

זו לא זכוכית, זה חומר פלאסטי

זה שהוא פלסטי זה לא אומר שיש לו את אחת מהתכונות שאתם מכירים מיפלסטיק

הוא עמיד בחום, לא נישרט , חוצמזה שאפשר לעשות אותו שקוף אין קשר בינו לבין פרספקס , הוא לא ניסדק כמו זכוכית והוא אפילו BULLET PROOF...נגד כדורים

מאחר והוא סינטטי אפשר לכוון לו את רמת הגמישות וכל זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם יש חומר שעושים ממנו את החלונות של מעבורות חלל ושל צוללות גרעיניות, אני לא רואה באיזה עומסים בדיוק הוא צריך לעמוד בתור ג'אנט של אוטו (מין יצור פרימיטיבי כזה שנוסע במהירויות מגוחכות ומודד את ה G בערכים יחידי סיפרה :wink: ).

 

נראה לי שמבחינת חוזק החומר, התחשיב הוא כאילו החומר עומד על המדף ומתכלה עם הזמן. :-P

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דיסקי הבלימה בתמונה קטנים מדי, זה מגוחך. עם ג'נט כזה צריך דיסקים וקליפרים יותר גדולים. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...