Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מחפש רכב לקנות

התקציב הוא 40 אלף

 

הבעיה שאין לו ממש כיוון איזה רכב הוא מחפש

אבל מכיוון שהוא לא בדיוק טחון אני חושב שרכב קטן או משפחתי יהיו הפיתרון הכי טוב בשבילו

אבל הוא רוצה משהוא מיוחד

הצעתי לו את המאזדה MX3 הוא אמר שיש בעיה בגלל שהחלקים נדירים ויקרים

הצעתי לו את שלל דגמי פיזו הוא אמר לא בגלל האמינות

הצעתי לו מאזדה F הוא אמר שהיא מכוערת

הצעתי לו פולו הוא גם לא רצה

הדבר האחרון שעולה לי בראש ממש עכשיו זה טיוטה סליקה

 

בכל מקרה הוא לא מישהוא שמתפרע הוא מאוד שומר על הרכב ונוסע רגוע

אבל הוא אוהב לתת מידי פעם איזה קיק בשביל להרגיש את המנוע

והוא חולה על מערכות סטריאו ואני מעיז להגיד שהוא הבן אדם הכי תותח באשדוד בכל מה שקשור

למערכות לרכב

 

אז אם יש לכם רעיונות או עצות כי הוא כבר שיגע אותי והוא ממש מתוסכל.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

התקציב הוא 40 אלף

......

אבל הוא רוצה משהוא מיוחד

......

הצעתי לו את שלל דגמי פיזו הוא אמר לא בגלל האמינות

.....

.

 

פיג'ו זה אחלה רכב תמליץ לו על ה-106 + 306 - אחלה רכבים שניהם..

 

בעיית אמינות בראש שלכם .

 

יש לי פיג'ו 106 כבר שנה ותאמין לי אחלה אוטו אף פעם לא נתקע ואף פעם לא היה קושי בהנעה או משהו כזה - תאמין לי ... האוטו הזה לא עובר חיים קלים איתי...(אם הוא היה יכול הוא היה :cry: )

רק אל תזניח אותו ..

 

בקשר ל- 306 - יש אותה לשכן שלי כבר שנתיים והוא מרוצה (רק זהר מדגמי ה- XSI שלפי הבנתי יש להם בעיות בצמות)

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

×
×
  • תוכן חדש...