Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבדיקת מחשב של גולף vr6 שנת 97 התברר שחיישן החמצן שמותקן על הממיר אינו פעיל וכי צריך להחליפו.

החיישן הוחלף בחיישן של גולף 1600 שנת 97 שהיה בדיוק באותו גודל ואותה צרוה שהותקן בקלות ללא בעיה , אחרי ההתקנה, נעשתה בדיקת מחשב והתברר שהבעיה נפטרה כי המחשב לא הראה שום תקלות ברכב. אחרי שחיישן ה 1600 הותקן על ה vr6 התחיל הרכב לצרוך דלק יותר מהרגיל ומוציא עשן שחור מהאגזוז.

החיישן של ה 1600 נראה בדיוק כמו החיישן של ה vr6 ובאותה צרוה שהותקן בקלות ללא בעיות כאילו הוא היה vr6 מקורי.

האם חיישן של 1600 יכול להשפיע על vr6 בצריכת הדלק ופליטת העשן השחור?

פורסם
בבדיקת מחשב של גולף vr6 שנת 97 התברר שחיישן החמצן שמותקן על הממיר אינו פעיל וכי צריך להחליפו.

החיישן הוחלף בחיישן של גולף 1600 שנת 97 שהיה בדיוק באותו גודל ואותה צרוה שהותקן בקלות ללא בעיה , אחרי ההתקנה, נעשתה בדיקת מחשב והתברר שהבעיה נפטרה כי המחשב לא הראה שום תקלות ברכב. אחרי שחיישן ה 1600 הותקן על ה vr6 התחיל הרכב לצרוך דלק יותר מהרגיל ומוציא עשן שחור מהאגזוז.

החיישן של ה 1600 נראה בדיוק כמו החיישן של ה vr6 ובאותה צרוה שהותקן בקלות ללא בעיות כאילו הוא היה vr6 מקורי.

האם חיישן של 1600 יכול להשפיע על vr6 בצריכת הדלק ופליטת העשן השחור?

כמה חוטים החיישן ?

 

אין קשר לנפח המנוע, ייתכן והחיישן שהבאתם אינו מחובר כראוי (מבחינת סדר חוטים) או שהוא עייף/חלש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני מדגיש שוב שבשמוש עם מחשב/סורק אבחון לא מספיק לראות שאין כל תקלה רשומה במחשב נהול המנוע אלא תמיד יש גם לבצע סריקה של כל החיישנים ויחידות הקצה כדי לראות שכל הנתונים נכונים.

נתון לא נכון (הנמצא בתוך הטווח) לא רושם תקלה במחשב נהול המנוע אלא רק גורם לפעולה לא נכונה של

המחשב.

במקרה שציינת יש לראות מה המתחים שמשדר חיישן החמצן ומה קצב השינויים שלו (תדר פעולה).

אם נתוני החיישן נמצאים מחוץ לטווח נתוניו אז תרשם תקלה ולדוגמא קצר זה מחוץ לטווח ונתק מוחלט זה מחוץ לטווח.

לצערי הרב הרבה מוסכים/חשמלאים/מאבחנים טרם הפנימו את שיטת הבדיקה המסודרת כפי שכתבתי

וכמובן שהיא תהיה קצת יותר יקרה כי מוקדש עוד זמן נוסף לבדיקה.

בדיקה נוספת שקצת מרגיז לבצעה והרבה מדלגים עליה זאת בדיקת לחץ משאבת דלק ובדיקת ספיקתה (כמות דלק ליחידת זמן קצרה).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
כמה חוטים החיישן ?

 

אין קשר לנפח המנוע, ייתכן והחיישן שהבאתם אינו מחובר כראוי (מבחינת סדר חוטים) או שהוא עייף/חלש.

 

איציק

החיישן שהותקן בעל 4 חוטים כמו הישן.

אבל מספר הגדם שרשום עליו אינו דומה לישן אך בדיוק באותה צרוה. אתה בטוח שחיישן מדם אחר כמו ה 1600 סמ"ק יכול לעבוד בצורה רגילה על רכב בעל מנוע 2800 סמ"ק ?

פורסם
אני מדגיש שוב שבשמוש עם מחשב/סורק אבחון לא מספיק לראות שאין כל תקלה רשומה במחשב נהול המנוע אלא תמיד יש גם לבצע סריקה של כל החיישנים ויחידות הקצה כדי לראות שכל הנתונים נכונים.

נתון לא נכון (הנמצא בתוך הטווח) לא רושם תקלה במחשב נהול המנוע אלא רק גורם לפעולה לא נכונה של

המחשב....

שאלתי היא האם חיישן זה של ה 1600 סמ"ק יכול לעבוד בצורה רגילה על ה VR6 בעל 2800 סמ"ק ללא בעיות כגון צריכה דלק גבוה (פעילות לא נכונה) ?
פורסם

כן.

 

האם הקונקטור זהה ל-2 הדגמים או שביצעתם הסבה ?

 

איך ידעתם איזה צמד חוטים שייכים לחימום ואיזה צמד חוטים הם ה SIGNAL למחשב ?

 

בחוטים של ה SIGNAL למחשב יש פלוס ומינוס - ומן הסתם יש חשיבות לסדר החיבור שלהם.

 

האם בדקת את ה SIGNAL לפני ואחרי ההרכבה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כן.

 

האם הקונקטור זהה ל-2 הדגמים או שביצעתם הסבה ?

 

איך ידעתם איזה צמד חוטים שייכים לחימום ואיזה צמד חוטים הם ה SIGNAL למחשב ?

 

בחוטים של ה SIGNAL למחשב יש פלוס ומינוס - ומן הסתם יש חשיבות לסדר החיבור שלהם.

 

האם בדקת את ה SIGNAL לפני ואחרי ההרכבה ?

 

איציק

החיישן הותקן ללא שום הסבה, הקונקטור זהה בשני הדגמים , הקונקטור של החיישן יכול להיכנס רק במצב אחד כך שאי אפשר להתקין אותו בצורה לא נכונה (הפיכת חוטים או מהשהו כזה).
×
×
  • תוכן חדש...