Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם



 

יש לי פיג'ו 205 ג'וניור שנת 94 לאוטו יש נפח מנוע של 1.1 ליטר ,אני יכול לקנות מנוע וגיר של 205 גי טי איי מפירוק במצב טוב בסביבות ה2000 שקל לכן אני פתחתי את הת'רד הזה בתקווה שאני אקבל כמה תשובות.

קודם כל האם זה אפשרי בכלל להחליף את המנוע ל1.9(אני לא מתכוון אם זה חוקי אלא אפשרי מכנית)?

אם כן האם אני אצטרך להחליף חלקים אחרים באוטו שלי כתוצאה משינוי המנוע והגיר?

 

 

תודה אלון

 

פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

שלום לכולם



 

 

יש לי פיג'ו 205 ג'וניור שנת 94 לאוטו יש נפח מנוע של 1.1 ליטר ,אני יכול לקנות מנוע וגיר של 205 גי טי איי מפירוק במצב טוב בסביבות ה2000 שקל לכן אני פתחתי את הת'רד הזה בתקווה שאני אקבל כמה תשובות.

קודם כל האם זה אפשרי בכלל להחליף את המנוע ל1.9(אני לא מתכוון אם זה חוקי אלא אפשרי מכנית)?

אם כן האם אני אצטרך להחליף חלקים אחרים באוטו שלי כתוצאה משינוי המנוע והגיר?

 

 

תודה אלון

 

 

אהלן אלון.

אפשרי-כן.

 

מומלץ- לא.

 

לפני מטר השאלות למה לא- בוא נסכם את זה קצר- הרכב שלך לא בנוי לזה מבחינת מיתלים, בולמים,בלמים,חיזוקים וכיו"ב. מדובר במנוע שונה לחלוטין- כולל מחשב ,תושבות ועוד.או שתמצא GTI או שתשקיע (המון) במציאת מנוע 1400 TU ושיפורו באמצעות חלקים של AX ספורט.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

1) לא תקבל אישור על זה במשרד רישוי

2) האוטו שלך יצרך לעבור הרבה שינויים כדי לעמוד בכוח של 1.9

3) אני מציע לך להחליף למנוע 1.4 TU

פורסם

אחרי פרוייקט קל יותר , אבל דומה ברעיון :

 

1. עזוב אותך.

2. עזוב אותך.

3. אם עוד לא עזבת , חפש GTI עם מנוע גמור , ושתול בה את המנוע. פחות בלגן ,פחות כאב ראש , פחות כסף.

פורסם
בדיוק מה ששמר אמר...

 

ואם זה גיר של 1.6 ואתה יורד מזה, תודיע לי איפה הוא :roll:

 

שלום.

אם אתה רוצה גיר יש לי תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...