Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה עד 2500 שקל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

לי יש את המגנאט פאנטום מונובלוק והלאנזר מקס DVC מותקנים ברכב [תיבה 63 ליטר פתוחה] אתה מוזמן שבת הבאה להגיע למפגש מרכז להתרשם מהשמיעה [בהנחה ואני שבוע הבא לא יסגור שבת ]

כללי המקס עם הפאנטום זה שילוב מנצח יתרה מכך להביא 2 מקסים 4 SVC כל אחד ולחברם במקביל על המונו ל2 אוהם זה מעלף!!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הציעו לי את המונו בלוק של רוקפורד p3001 וסאב סרוווין וגא דגם חדש חדש 250 rms מה אתם אומרים??

אין חכם כבעל ניסיון!!

פורסם
הציעו לי את המונו בלוק של רוקפורד p3001 וסאב סרוווין וגא דגם חדש חדש 250 rms מה אתם אומרים??
בדיחה...

אם זה חזק אז פשוט חבל על הכסף..

 

ההמלצה שנתנו לך, פנטום מונובלוק + שני לנזר MAX, זה חזק!

סרווין ווגה HED (כמו שלי יש גם על P4004 בגישור)

עם המונו 300 זה חלש, הוא מספק 150RMS ב4 אוהם

(או 300 RMS ב2 אוהם, אם תביא את הסרווין שני סלילים תוכל להוריד את המגבר ל2 אוהם ואז תקבל את ההספק הזה)

זה גם חזק, אבל הכל עניין יחסי. באוטו קטן 300RMS על סאב כזה זה מצויין, אבל עדיין

לא הייתי קורא לזה "חזק"... חזק, זה הפאנטום הזה עם שני MAXים...

 

בכל אופן, גם אם אתה רוצה סאב אחד, אז לנזר MAX אחד כזה עם הפאנטום חדש מהאריזה לא מגיע

ל2500, ומבחינת עוצמה הרבה יותר חזק!

המגבר הזה:

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063526&CategoryDesc=Punch%20Amplifiers

לדעתי חלש ולא מאפשר שידרוגים עתידיים וחוץ מזה שרשום על זה רוקפורד אין לו שום יתרון על הפאנטום.

Race Smart

פורסם
בדיחה...

אם זה חזק אז פשוט חבל על הכסף..

 

ההמלצה שנתנו לך, פנטום מונובלוק + שני לנזר MAX, זה חזק!

סרווין ווגה HED (כמו שלי יש גם על P4004 בגישור)

עם המונו 300 זה חלש, הוא מספק 150RMS ב4 אוהם

(או 300 RMS ב2 אוהם, אם תביא את הסרווין שני סלילים תוכל להוריד את המגבר ל2 אוהם ואז תקבל את ההספק הזה)

זה גם חזק, אבל הכל עניין יחסי. באוטו קטן 300RMS על סאב כזה זה מצויין, אבל עדיין

לא הייתי קורא לזה "חזק"... חזק, זה הפאנטום הזה עם שני MAXים...

 

בכל אופן, גם אם אתה רוצה סאב אחד, אז לנזר MAX אחד כזה עם הפאנטום חדש מהאריזה לא מגיע

ל2500, ומבחינת עוצמה הרבה יותר חזק!

המגבר הזה:

http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063526&CategoryDesc=Punch%20Amplifiers

לדעתי חלש ולא מאפשר שידרוגים עתידיים וחוץ מזה שרשום על זה רוקפורד אין לו שום יתרון על הפאנטום.

 

 

כמה שאתה טועה אחינו הנהג....

כנראה שלא שמעת בחיים שלך 300 rms מהו..

אצלי באוטו יושב לו קומפ וי אר 400 אר אמ אס ומונובלוק פניקס גולד 300 רמס בשתי הום שמרים אותו ואתה לא יכול לשבת מאחורה ומקדימה ראה זאת כאבטחה....

אז קודם כל מה שאני מציע לך זה לא לקחת לאנזר ולא מאגנט זה ציוד לא משהו בכלל בלשון המעטה...

דבר שני סאב זה דבר דיי זול ככה שעדיף לך ללכת עד הסוף בנוגע לסאב כי ההפרשים בין משהו טוב למשהו בררה הם נורא קטנים...

מגבר--- תתיעץ עם המתקין שלך אני מאמין שהוא יתן לך כמה וכמה שמות ואז תבוא תשאל פה מה עדיף...

מה שמאוד חשוב בנושא הוא האחריות ושתדע שיש למוצר אבא ואמא.

פורסם

ד"א המונובלוק והסאב ללא תיבה עלו לי בסביבות ה 2100 ש"ח ויש לציוד אבא ואמא...

יענו אם מתקלקל נשבר נשרט נשרף או כל משהו כזה יש לי אחריות מהמתקין..

ממליץ בחום

פורסם

אחיך הנהג שמע קצת יותר מ300 RMS, וקיקר לא ממש עושה לו את זה.

 

למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר שהלנזר MAX הוא לא ציוד משוכלל? הוא לא בא עם בקרת

אקלים ותיבה אוטומטית??? פאקינג שיט, עבדו על אסף ועוד על עשרות אנשים בארץ שחיפשו

SPL זול ומצאו אותו בסאב הזה עם הגברה נכונה + תיבה פתוח מותאמת לפי נתוני יצרן...

פשש, שמע נראה לי יש לך פה סטרטאפ, סאב משוכלל, זה חשוב! יותר מקבל 2FARAD למערכת

עם מגבר אחד 200 RMS !

המגנט לא ציוד משוכלל? נכון הוא באמת לא בא עם מיזוג אויר מובנה ורובוט שאומר לך מה השעה, מה בדיוק אתה רוצה במגבר משוכלל?

בטח גם תגיד לי שהרוקפורד מונובלוק שהציעו לבחור פה הוא כן ציוד משוכלל? למה? כי יש לו צליל חם?

למגנט יש את אותם החיתוכים כמו לרוקפורד, יש לו המון לקוחות פה בארץ שאין להם מילה אחת להגיד

משהו רע על המגבר הזה, הוא בשילוב הרבה סטאפים ששמעתי "נותן בראש" וגם "אחושרמוטה אחי"

ועוד הרבה הרבה, מכפיל+משלש את היכולת הגברה של הרוקפורד העלוב הזה שהציעו לבחור + עולה

פחות כסף. אז מה בדיוק אתה רוצה? קרוסאובר? (יש לו), שואו מבריק? (אפילו טרחו לשים לו ניאונים)

Race Smart

פורסם

אתה אומר שלא היית קורא ל 300 rms חזק נכון?

הייתי מזמין אותך למאסג' אמיתי אצלי באוטו ושתבין באמת מזה 300 rms מנוצלים מהתחת...

שמע לא אמרתי ציוד משוכלל... אמרתי ציוד לא משהו בלשון המעטה...

ואם אתה עדיין לא מבין אז לא משהו מבחינתי זה לא איכותי...

אז לסיכום אחינו הנהג פעם הבאה לפני שתצא לנסיעת שודים תקרא טוב טוב מה רשום...

ועוד פעם 300 רמס זה הרבה מאוד ככה שאם באמת מנצלים אותם אז מאוד קשה לשבת באוטו...

אהה ודרך אגב אם לנזר עושה לך את זה וקיקר לא אז קטונתי.

פורסם

צארפאדו, שמע אני בנאדם של מעשים ולא של דיבורים וחפירות .

מה שאני מציע זה שתבוא שבוע הבא למפגש לקבל בראש עם צדיו "על הפנים" לדברייך שיכלול שילוב של מגנאט פאנטום+הלאנזר מקס.

 

אתה אופטימי? -גם אני!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חברים, בואו נרגע ...

עם כל הכבוד למאגנט פאנטום זה לא בדיוק מפלצת RMS...

זה מגבר מונו פשוט שעושה עבודה סבירה על סאבים יחסית קטנים 250-400 וואט RMS תלוי בהתנגדות.ולא מעבר לזה, אל תצפו ליותר מידי מהמגבר הנ"ל.

השבוע כיוונתי לחבר את המערכת והתקנו לו את הסאב החדש ו"ניסינו" להפעיל על המאגנט המדובר סאב קסנון 12 אינטש D4, ב2 אוהם .

בשעה שהמגבר "אמור" לתת 685 וואט RMS ב2 אוהם.

למרות הקסנון הוא "רק" 500 וואט RMS.

בתום הכיוון של המערכת, לאחר כשעה עבודה של הסאב, המגבר פשוט קרס, וכמעט רתח...פשוט נכנס לפרוטקשיין וזהו, ללא תגובה למשך מלמעלה משעה.

כמובן מיותר לציין שבין כיוון לכיוון וסוג שונה של מוזיקה הסאב היה במנוחה, סה"כ זה סאב שהרגע הותקן והוא עדיין לא מוציא את מה שהוא מסוגל.

בשעה שחברו שישב ממש לידו (JBL 75.4) שעבד באותו זמן על קומפוננט קדמי של מורל[הכלאה בין דוטק לאלית] ו9*6 של מורל פולס, שנתן בערך את אותו הספק (כ300-400 וואט RMS) המשיך לעבוד ללא מפריע כשעתיים אחרי שהמאגנט כמעט והגיע לנקודת רתיחה.:).

 

מיותר לציין שמה שהסאב הנ"ל הפיק על המונובלוק של ההיפוניקס שלי עם גיינים סגורים היה בערך פי 2 יותר חזק מהמאגנט פאנטום.

ובקיצור, אני לא כלכך יודע כמה מתירני התקן הגרמני שעליו מוצהר המאגנט, אבל 685 וואט RMS ב2 אוהם הוא בטוח לא מוציא, ואני מאוד יתפלא אם הוא מגרד את ה450 וואט...

בכל מקרה, לכל המעוניינים, מפל המתח ברכב המדובר היה 14.1V , אלטרנטור טוב, וכבלים של 4G לכל מגבר.

והמגש של המושבים האחוריים עליו מותקנים המגברים היה פתוח כלפי פנים אל תוך חלל הרכב, ולכן זוהיא לא בעיית אוורור.

 

ולוויכוחון הקטן שלכם, הרוקפורד 3001 הוא לא המלצה טוב , אני גם לא הייתי ממליץ על המאגנט הנ"ל...

under construction..

פורסם
צארפאדו, שמע אני בנאדם של מעשים ולא של דיבורים וחפירות .

מה שאני מציע זה שתבוא שבוע הבא למפגש לקבל בראש עם צדיו "על הפנים" לדברייך שיכלול שילוב של מגנאט פאנטום+הלאנזר מקס.

 

אתה אופטימי? -גם אני!

 

אין בעיה אבויה אני יבוא שבוע הבא למפגש וכל אותם חובבי הציוד המשוכלל ישפטו איזה מערכת הכי נותנת בראש....

 

ד"א היית בסופרלנד לפני שלושה שבועות בערך?

פורסם

הייתי אבל אז הבומים שהלאנזר שלי השמיע היו ממגבר 4 ערוצים ולא מונו.

קיצר נראה אותך השבת אתה תזהה אותי אני עם 205 אדומה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...