Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעייה לא בדיזה סרק , עובדה שהוא ציין שבסרק הרכב עובד תקין, יש לבדוק אפשרות שאחד הדודי פליטה סתומים, ומתי שופץ הקרבורטור לאחרונה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה בדקתי את צנרת הפליטה והיא לא סתומה.

החלפתי כבלים הצתה והכנסתי K44.

ועדיין יש גימגומים לפעמים (לא בסרק)

אני פשוט לא יודע מה הבעיה.

בדקתי פלגים והכל קשורה (מרווח 0.8)

הרכב קצת מצלצל בעליות מה שלא היה קודם .

יש לי תחושה שהבעיה הצתה אך אני לא בטוח.

 

לכל המקצוענים השמח לעזרה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

נסה לאחר הצתה במקצת עד שהצלצול יפסיק, הצלצול יכול לנבוע, מהצתה מוקדמת מדי, מצתים חמים מדי,

תערובת עניה בקרבורטור,דלק מהול!( השימוש בתוסף K44 , ללא תועלת מוכיח שהשימוש היה מיותר, ושהסיבה לצלצולים היא לא פחם בראש , או בבוכנות)!

האם אתה משתמש באוקטן 95 נטול עופרת, אם כך עבור לאוקטן 96!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, אני משתמש ב דלק 95 כי זה מה שרשום בפתח של הטנק דלק.

הממיר רוקן ממזמן. אבל אני לא יודע אם זה בסדר לשים 96.

אתה בטוח?

ושאלה קטנה נוספת לאיזה כיוון לסובב את המפלג כדיי לאחר הצתה.

אם כיוון השעון או נגד כיוון השעון?

נראה לך שזה יכול לפתור לי את בעית הגימגומים?

מהו המרווח הנכון שאמור להיות בפלגים אצלי?

 

תודה MUSH

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

בסקודה פיבוריט 92 שלי הייתה בעייה דומה למשך תקופה קצרה... חזר ונעלם לפרקים.

ואחרי שיפוץ קרבורטור שנעשה לפני מספר שבועות נעלם כלא היה...

 

למרות שהקרבורטור שלי נראה הכי יפה מבחוץ כשהוצאנו את הדיזה ראינו לכלוכים במעברים שסתמו אותה חלקית...

 

ובקשר לצילצולים גם לי היו צילצולים שנפתרו ע"י כיוון שסתומים שלקח לא יותר מעשר דקות.

פורסם
צביקה, אני משתמש ב דלק 95 כי זה מה שרשום בפתח של הטנק דלק.

הממיר רוקן ממזמן. אבל אני לא יודע אם זה בסדר לשים 96.

אתה בטוח?

ושאלה קטנה נוספת לאיזה כיוון לסובב את המפלג כדיי לאחר הצתה.

אם כיוון השעון או נגד כיוון השעון?

נראה לך שזה יכול לפתור לי את בעית הגימגומים?

מהו המרווח הנכון שאמור להיות בפלגים אצלי?

 

תודה MUSH

אתה יכול לעבור בשקט לאוקטו 96, האחריות עלי!!!

יש לשחרר את המפלג, ולהזיזו בעדינות לכוון שהטורים יורדים במקצת, יש ורצוי מאד לעשות שימן ( בטוש, בחריטת מברג, בצבע, או בטיפקס, על המפלג ועל הבית שבו הו נכנס, על מנת , שתמיד אפשר יהיה להחזיר למקום המקורי, שהוא עמד פני השנוי !

אם לא תנסה איך תדע, שום נזק לא יקרה אם תאחר במקצת {מ"מ} את ההצתה, הרכב יפסיק לצלצל, ויגיב יותר טוב, ויפסיקו הגמגומים, תמיד תוכל להחזיר למיקום הראשוני ללא שום נזק!

בהצלחה

צביקה

דווח בפורום על התוצאות

ועבור לאוקטן 96!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כיוונתי את המפלג והכן חווית הנסיעה השתפרה פלאים.

עברתי ל דלק 98 ולא 96 וזות מישום שאין אפשרות להכניס את הפיה של 96 לטנק.

אך... הגימגומים עדיין קימים.

מה שמרגיז שהתופעה איננה עקבית.

לפעמים כן ולפעמים לא.

אבל:

זה לא בסרק וגם לא בטורים גבוהים(שייש הרבה ממונט).

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

פתח מחרתיים באור יום את מסנן האויר , תסתכל לתוך הלוע של הקרבורטור, תאתר את החלק שממנו יוצא הדלק ותסתכל אם הוא יוצא בצורה אחידה ,תבדוק גם בלחיצות קלות על הגז(משיכת הכבל גז בתא המנוע), תסתכל אם הדלק יוצא בצורה אחידה או בפולסים.

כמו כן ,תקשיב טוב טוב אם יש מין רעש של ככ ככ ככ מכיוון הלוע של הקרבורטור.

אם יש לך אחד מין הסימפטומים הנ"ל, בעייתך בקרבורטור.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום היה הגב ששבר את הגמל.

בהתנעה היתה תחושה דומה לכאילו רק 3 צלינדרים עובדים .

ובלחיצה על הגז בניוטרל.... בהתחלה רעש שממש קשה להסביר אותו.

פה פה פה פה ואז עליית טורים רגילה.

מקווה שהסברתי נכון.

הרכב התקשה לשמור על טורים.

ואחרי נסיעה קצרה פתאום זה הסתדר.

התחושה היתה דומה לתחושה שנתקלתי בה פעם שהתנתק לי כבל הצתה.

בדקתי את הניצוץ בכל הכבלים והכל תקין.

הגימגומים עדיין קימים.

יש לי חשד סביר שנדפק לי כנרה פלאג.

מחר אני יחליף פלאגים.

נקווה שזה יפתור לי את הבעיהץ

עידכונים בהמשך.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום היה הקש ששבר את גב הגמל.

הרכב בעליה גיגם בטרוף . איבוד כוח טוטאלי ונכבה.

בהתנעה אותו דבר הרכב מאבד כח בצורה מאוד חדה עד מצב עצירה.

רק בהילוך ראשון והרבה גז ישנה תנועה קלה קדימה.

בניוטרל הכל נשמע תקין אך הרכב מאבד טורים ונכבה מיד.

אם לחיצה קבועה על הגז הכל נשמע תקין . בעזיבה הרכב מאבד טורים ונכבה. בשילוב הילוך אין כח וגימגומים עד שנכבה.

כמו שכתבתי בעבר: 1. כבלי הצתה הוחלפו ללא הועיל.

2. פלגים הוחלפו ללא הועיל.

3. דיסטריביוטור הוחלף לחדש לפני כ 25000 ק"מ.

4. על פי המלצת צביקה פורק הממיר והוא איננו סתום(רוקן לפני כ 10000 ק"מ)

5. K44 לא עזר.

6. דיסטריביוטור כוון והרכב לא מצלצל יותר (לפני כ 3000 ק"מ)

7. עברתי ל אוקטן 98

8. הוחלף פילטר דלק.

 

ופתאום לאחר ניסיון נוסף לנסיעה הבעיה נעלמה כמעט לגמרי.

 

אני משער או קרבורטור או משאבת דלק.

שמתי שלט מכירה על הרכב וקיוותי לא לטפל בכך ושהבעיה לא תחמיר.

אף לרכבי תוכניות אחרות.

צביקה אני חושש שלא אוכל להגיע אליך מחיפה בביטחון שהרכב אכן אני יגיע .

המלצות בבקשה.

אני כרגע לא נוסע אם הרכב מישום שחושש אני להיתרע.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

קראתי את התרד הארוך, וקראתי את מה שצביקה המליץ לך.

בפועל זה בעיה מוכרת בסקודה, יש לי 2 רכבים כאלו (טנדרים אך זה אותו רכב בדיוק).

מנסיון יש כמה דברים שיוכלו לעזור.

1.תפתח את מכסה המפלג יכול להיות שיש קצת רטיבות מלחות וכו', נגב אותו מבפנים, הוא מאוד רגיש למים, כמוכן בעיית השבבי מתכת מוכרת וידועה.

2.תשלוף את מכלול מעל הרוטור, ושייף קלות את הפיסות נחושת בעזרת נייר שיוף עדין, זה יתן תגובת ניצוץ טובה יותר.

3. יכול להיות שיש לך בעיית מגעים קלה במודול , תראה אם ארבעת הקונקטורים מחוברים היטב למודול, כמוכן בדוק גם את החיבורים לקוייל, וכנ"ל שאתה פותח את הקאפ של המפלג תראה אם הכבל תקשורת מהמודול לא חשוף, בחיבור מצד ימין של הרוטור.

4. תבצע שיפוץ קרבורטור, המלצות על צביקה כבר ניתנו פה ללא הרף, וכנראה שגם אני הולך לבקרו בקרוב.:).

זה קרבורטור טוב , זהה לקרבורטור של גולף דור שני, אני לא מכיר את הבעייה של התושבת קרבורטור שהוזכרה פה, אך אני מאמין שצביקה יכול לתת מענה טוב יותר לשאלה זו.

 

5. כל ההמלצות הקטנות האלו נובעות מכמה שנים של נסיון עם 2 רכבים כאלו אחד 94 ואחד 93 שניהם יד ראשונה אצלי במשפחה, והם עדיין נוסעות כמו פנטרות.:)(או לפחות כמו שסקודה LX צריכה לנסוע)

 

צביקה רק מעניינת אותי ההמלצה על 96, אם תוכל לפרט בנושא אני גם אשמח לקצת מידע מועיל.

שבת שלום לכולם. וחג שמח!.

under construction..

פורסם

רק לציין נקודה מאד חשובה

 

יש לי סקודה שנת 92. היא אצלי מהיום הראשון ומהיום הראשון לא הזנחתי אותה כמו גם את הרכב השני. לפני כחצי שנה עשיתי לה שיפוץ קרבורטור ובחיים הרכב לא "איכזב" אותי. ככה זה בכל רכב, הכל תלוי בבעלים.

פורסם

אני יכול להמליץ על "מגן קרבורטורים" בתל חנן נשר בהנהלת יואב. הוא עשה לי שיפוץ לקרבורטור והצתה, והרכב עובד מצויין. חוץ מזה הוא מכיר את הרכב מצויין ואני בטוח כי יפתור לך את הבעיה בהצלחה.

0577-696963, 04-8212712

פורסם

ל green monsterתודה אני יבדוק את מה שהצעת לי.

רפי, אני לא בטוח אם הבעיה היא חשמלית או במערכת הדלק.

ללכת למצת אור ובסוף זו תהיה בעיה במערכת הדלק אז לא עשינו כלום.

וללכת למכון קרבורטורים והבעיה תהיה חשמלית אז......

אם זה לא מה ש green monster אומר אז זה במערכת הדלק??

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

לMUSH שלום רב!

קראתי בעיון רב את התרד הארוך, ואת הרומן הארוך, ומסע היסורים שלך עם הסקודה,

שנמשך כבר כארבעה חודשים, ואני תמה שלמרות כל ההמלצות שלרוב המגיבים בתרד זה,

אינך רואה את הכתובת על הקיר, המצביעה בברור על בעיות שמקורם במערכת הדלק,

בלי לשלול גם ,לכוון מגעים רופפים באזור הקונקטרים למודול /סליל הצתה, מפלג / מכסה מפלג , רוטור, אך אתה משתמש בשיטה הקלה ולא הנכונה, נמנע מלהכנס לבעל מקצוע רציני ומומלץ, כמו דני זומרשטיין מ"מצת אור " בחיפה, שהומלץ לך על ידי רפי לין , על מנת שיאבחן לך בצורה מקצועית, את בעייתך,

וינסה לפתור לך את בעייתך, באם היא בעיית חשמל, ואם לא הוא בוודאי יפנה אותך , למכון קרבורטורים, ואז תשלם לו על הזמן שהוא השקיע, והדבר יעלה לך זול יותר, מאשר תחליף מכללים מיותרים, תשתמש לשווא באוקטן גבוה ומיותר , כמו אוקטן 98, בעוד שאתה אמור להשתמש באוקטן 96, וגם לא תרגיש שינוי לרעה ,עם אוקטן 95!!

, קח חצי יום חופש גש לדני זומרשטיין, אם בעייתך במערכת ההצתה הוא בוודאי יפתור אותה על הצד הטוב ביותר, אם הבעייה בקרבורטור דני יוכל לאבחן זאת בנקל, ואז רד בירידות של חיפה ותגיע לנתניה!

בדרך חזרה מנתניה, אתה כבר תוריד את שלט המכירה..... אני מבטיח!!!!

בברכת שבת שלום

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...