Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסט חודש וחצי לפני ? + המלצה על מוסך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest אברם מהמכולת
פורסם

1. קיבלתי את רשיון הרכב החדש חודש וחצי לפני פקיעת תוקף הקודם,

כלומר חודש וחצי לפני מועד הטסט - האם זה משהו חריג ?

 

2. האם אני יכול לשלם את האגרה כעת, ולהעביר את הרכב טסט עכשיו, חודש וחצי לפני המועד ?

 

3. אשמח לקבל המלצה על מוסך טוב ואמין (פיאט אונו) ברחוב סלמה ביפו.

 

תודה.

פורסם
1. קיבלתי את רשיון הרכב החדש חודש וחצי לפני פקיעת תוקף הקודם,

כלומר חודש וחצי לפני מועד הטסט - האם זה משהו חריג ? בדרך כלל נשלח 30 יום לפני.

 

2. האם אני יכול לשלם את האגרה כעת כן, ולהעביר את הרכב טסט עכשיו כן, חודש וחצי לפני המועד? רשיון הרכב יכנס לתוקף רק ביום בו יפוג תוקפו של הרשיון הישן .

 

3. אשמח לקבל המלצה על מוסך טוב ואמין (פיאט אונו) ברחוב סלמה ביפו. ישנו בסלמה ביפו איזה מוסך פיאט. לגבי אמינותו אני לא מכיר אז אני לא יכול לענות לחיוב או לשלילה.

 

תודה.

אני ממליץ אם יש זמן לך תעשה טסט ואל תחכה לרגע האחרון הרשיון מגיע חודש לפני כדי שתוכל לעשות אותו בזמנך ולא בלחץ של הרגע האחרון.

 

 

 

 

בהצלחה:

משה אזולאי

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
רשיון הרכב יכנס לתוקף רק ביום בו יפוג תוקפו של הרשיון הישן

משה אזולאי

הרשה נא להעמיד אותך על טעותך רשיון הרכב החדש תקף מיום החתמתו בחותמת כשירות לתנועה

ומאותה סיבה רכב שלא היה לו טסט קודם יכול לדלג על בדיקה אחת אם ישלם שתי אגרות ויעבור טסט 45 יום לפני מועד המבחן השנתי שנקבע לו (ואני אומר זאת מנסיון אישי) לא היית צודק גם לאחר מעבר הטסט לא הייתי יכול לנסיון ברכב כי הרשיון עדיין לא בתוקף...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צבי צודק בטענתו ובקביעתו, רשיון הרכב הינו המסמך היחיד אותו אני מכיר שהינו תקף מיום החתמתו.

 

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

Guest אברם מהמכולת
פורסם

כלומר, אם אני מעביר אותו טסט חודש לפני המועד, הפסדתי חודש ?

Guest אברם מהמכולת
פורסם

אז אני לא מבין מה יש לי להפסיד אם אעשה את הטסט מוקדם יותר...

פורסם

אין לך מה להפסיד.

כמו כן, ייתכן שקיבלת את הטופס מוקדם יותר, היות ואוקטובר הוא חודש עמוס חגים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...