Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורית לחץ שמן דלקה בתחילה בהבהובים בנסיעה קצת מהירה (לחיצות על גז בעליות וכאלה)

כעת נדלק כמעט קבוע.. מלווה ברעש מנוע כמו טרקטור

לא חסר שמן בנוסף אמרו לי שצריך להוסיף תוסף לשמן...נעשה ולא עזר...\

 

מה אומרים המומחים??\

תודה מראש..

פורסם

עושה רושם שהמשאבה לא מתפקדת כראוי ז"א לא מגיע שמן בכמות שצריך ולכן המנורה נדלקת והאוטו נשמע לא טוב.

יכול ליהיות גם בריחת לחץ!

 

ל מ ו ס ך !!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

יכול להיות שהמשאבה סיימה את חיה..

כמו שאמרו קודמי

ד-ח-ו-ף ל-מ-ו-ס-ך!!!

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

שלום.

 

קודם כול על תיסע אם הרכב ואל תניע אותו!!! כי יכול להיות בעיה במשאבת השמן כמו שצינו, או צינור יניקה באגן סתום. אם לא הרסתה בינתיים את המנוע אולי ניתן להצילו.

תגרור את הרכב למוסך.

אם תרצה עזרה תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כפי שיעצו לך, אל תניע ואל תיסע, אלא בגרירה ישר למוסך.

 

נורית לחץ שמן ורעש של טרקטור, אני מקווה שלא הלכו הלגרים בקרנק.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שלום לך ניר

הבעיה שלך היא המחלה של דייהו ניבירה .

1 אל תיסע עם הרכב . רק בגרירה .

2 לפי התאור שלך גמרתה עם המיסבים אבל הבעיה התחילה עם משאבת

השמן . המחלה שלהם שהם נסתמים לרוב בגלל שמן באיכות ירודה היוצר

בוצה במנוע וסותם את משאבת השמן . או שהשמן לא הוחלף הרבה זמן .

ניתקלתי אצל 5 לקוחות שלי בתופעה כמו שלך אצל שלוש לקוחות הצלחתי

לפתור את הבעיה אצל שתיים הייתי חייב להחליף את המיסבים במנוע .

לפי מה שאתה מתאר אין מנוס אלה להחליף קודם את המיסבים ולבדוק את מערכת השמן .

 

מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם

פורסם

אותה בעיה הייתה לי בדייהו לגאנזה שלי. המנורה החלה להבהב והמנוע התחיל להרעיש. כיביתי את האוטו וגררתי למוסך. שם ניקו לי את אגן השמן ומן מסננת כזו שהייתה שם. החליפו לי שמן ופילטר ושיחררו אותי. נסעתי עם האוטו יומיים. ואז הלך לי מנוע. נזק של 10,000 ש"ח, על מנוע משומש מיבוא. אני האשמתי את המוסך שלא פתר לי את הבעיה והוא מבחינתו טען שהוא שחרר אותי כאשר הרכב תקין והראיה שנסעתי עוד יומיים לאחר מכן. לבית משפט לא הלכנו אבל אני עדיין חושב שהוא אחראי.

 

חוץ מזה דייהו חרא של רכב

אם תעלה עוד יצירת אומנת נוספת לסמלון שלך, תיחסם גישתך לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...