Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לאור ההתעניינות הרבה(גם שלי), אני פונה לחבריי הפורום שמעוניינים לערוך בדיקה אמיתית ונכונה( אני לא מטיל ספק בבדיקה של שי כי אין לי הידע).

עמודים רבים נכתבו, אנרגיה רבה בוזבזה, עצבים, אגו וכו' וכו', ועדיין אין תשובה.

 

בואו נחסוך מאיתנו אנרגיות מיותרות ונממן בעצמנו בדיקה במעבדה, ונסיים את הויכוח הזה אחת ולתמיד!!!

פורסם

ומי יעשה את הבדיקה?

אוטופרט?

ניופאן?

המתקין המקומי?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

במקום לשאול אותי מי יבצע את הבדיקה, תחשוב ותמליץ. וברור שהוא צריך להיות אובייקטיבי

 

אני ממש לא רוצה שהשרשור הזה יהפוך למקום נוסף לויכוחים מיותרים. לכן, בבקשה, מי שאין לא משהו עניני לכתוב שלא יגיב.

 

שיבי התגובה שלך לעניין. זה מראה על נכונות, אז אנחנו כבר בדרך הנכונה.

פורסם

אך הדרך עוד ארוכה למדי...

בכל מקרה אם למישהו יש מתקין שהוא סומך עליו שאולי יברר אצלו איפה יש מעבדה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

גם אני מוכן לשים כסף לנושא הנ"ל,ונראה לי רעיון טוב שמר לויתן יבצע את הבדיקה,

 

הוא חבר שלך אייל ואני מקווה שהוא ירצה לעזור לנו לבצע את הבדיקה.

פורסם

אני גם "בעסק" לוויתן לא נראה לי יעשה את זה, גם אייל רמז באחד התר'דים שלא לכל אחד יש "זמן או רצון" להתעסק ב"כמה בחורים צעירים" ....

פורסם

אנחנו לא מבקשים ממנו שיעשה את זה מטוב לב או בהתנדבות, בכל אופן אם הוא ירצה סבבה אם לא יהיו אחרים.

 

מה שחשוב מבחינתי שיש נכונות לבצע את הבדיקה ולממן אותה.

 

אנחנו כרגע 5 אני לא יודע כמה עולה בדיקה, אבל אני מקווה שעוד אנשים יביעו נכונות.

אולי שאייל יפתח לנו מין סקר שמי שמוכן לעזור ומעוניין כמונו בבדיקה יסמן.

פורסם

אני שמח שעשיתם אותי ואת אסף חברים (הוא באמת עושה רושם של בחור נחמד) אבל לצערי אנחנו רק על תקן מכרים וגם זה מבלי שממש הכרנו שכן לא פגשתי אותו מעולם.

שאחד ממכם ישלח לו ה"פ וישאל, אני לא יודע מה תהיה התשובה שלו.

 

אין טעם בסקר בנושא הנ"ל.

פורסם

אם אתם גם רוצים אפשר לבצע בדיקה יותר פשוטה שתראה בצורה יחסית מה יותר חזק ואז נוכל להגיד בביטחה סוג מגבר שהוא יותר חזק מהאחר, מאחר ולכל חברי הפורום יש מגוון די גדול של מגברים...

 

אם לא לזה הכוונה אלא לבדיקה ממש מדוייקת, אני לא מאמין שנצליח אי פעם למצוא מישהו בארץ עם הכלים המתאימים במחיר זול או סביר אם בכלל...

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

×
×
  • תוכן חדש...