Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגבתי להודעה שלך ב"יעוץ לרכישת רכב".

 

אין איביזה GTI 5 דלתות, לפחות לא בארץ.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

למה אתם אומרים שאין אם אתם לא יודעים?

יש סיאט איביזה GTI 5 דלתות, ואני יודע את זה כי היה את זה לבן דוד שלי עד לפני שנתיים בערך.

יש שנת 98, השם המקורי שלה זה קופרה, אבל אם תסתכל כתוב עליהן GTI.

אז, כן, בעיקרון יש.

Back to the original - NC again.

פורסם
יש מצב

 

 

אם יש גולף GTI 5 דלתות

 

אז בטח יש גם איביזה GTI 5 דלתות

 

תסלח לי, אבל להבדיל אלף אלפי הבדלות, ההגיון שלך הגיוני כמו שזה הגיוני לדקור בנאדם בגלל מריבה בין כלבים.

 

מה, לעזאזל, גורם לך לחשוב שאם יש גולף GTI 5 דלתות, זה אומר שיש גם איביזה GTI 5דלתות????

 

רגע, אם יש פורשה 911 2 דלתות, אז יש גם סובארו ג'סטי 2 דלתות? :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה אתם אומרים שאין אם אתם לא יודעים?

יש סיאט איביזה GTI 5 דלתות, ואני יודע את זה כי היה את זה לבן דוד שלי עד לפני שנתיים בערך.

יש שנת 98, השם המקורי שלה זה קופרה, אבל אם תסתכל כתוב עליהן GTI.

אז, כן, בעיקרון יש.

 

תקשיב ותקשיב טוב, סיאט איביזה קופרה זה איביזה GTI (מנוע 2.0 אטמוספרי) שהגיעה עם פחות איבזור ולכן יותר קלה, משהו בסיגנון איביזה ראלי. היא הגיעה עם חישוקים לבנים ועוד כמה שטויות.

כל קשר בין מרכב 5 דלתות לאיביזה קופרה מופרך לחלוטין, לא יודע מה היה לדוד שלך עד לפני שנתיים אבל זאת לא היתה קופרה אמיתית....אלא אם כן הוספת לה בטעות עוד שתי דלתות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
למה אתם אומרים שאין אם אתם לא יודעים?

יש סיאט איביזה GTI 5 דלתות, ואני יודע את זה כי היה את זה לבן דוד שלי עד לפני שנתיים בערך.

יש שנת 98, השם המקורי שלה זה קופרה, אבל אם תסתכל כתוב עליהן GTI.

אז, כן, בעיקרון יש.

 

תקשיב ותקשיב טוב, סיאט איביזה קופרה זה איביזה GTI (מנוע 2.0 אטמוספרי) שהגיעה עם פחות איבזור ולכן יותר קלה, משהו בסיגנון איביזה ראלי. היא הגיעה עם חישוקים לבנים ועוד כמה שטויות.

כל קשר בין מרכב 5 דלתות לאיביזה קופרה מופרך לחלוטין, לא יודע מה היה לדוד שלך עד לפני שנתיים אבל זאת לא היתה קופרה אמיתית....אלא אם כן הוספת לה בטעות עוד שתי דלתות.

 

תראה, יש מבצ שאתה צודק. לבן דוד שלי בטוח הייתה את הקופרה הרגילה, ואת זה אני יודע בוודאות במאה אחוזים. מה שכן יכול להיות זה שזה היה שלוש דלתות ולא חמש כמו שאני זוכר, אחרי הכל היה לו את האוטו עד לפני איזה שנתיים וחצי, כשהייתי בערך בן 15 ולא ראיתי אותה כ"כ הרבה....אבל אני זוכר אותה עם 5 דלתות.

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...