Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום בספטמר אני טס לגרמניה ובדרך לתערוכת פרנקפורד

הייתי רוצה לקבל ממכם המצלות למקומות שקשורים לכלי רכב אני יודע שיש כמה מפעלים ומוזאונים שם וגם כמה סדנאות אז אם מישו יודע מיקומים של כול המקומות האלה כי הסתבכתי עם האתרים של גרמניה או על עוד מקומות אני ישמח לשמוע

בתודה דין

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ערב טוב,

 

 

פרנקפורט! היא עיר עיסקית

אין הרבה מה לעשות שם חוץ מקניות :wink:, אבל יקר שם.

 

 

בזמן התערוכה עוד יותר יקר

חוץ מזה שהמחיר של המלונות מטורף בעת התערוכה

אם לא תזמין מקום מראש במלון - לא יהיה לך.

 

 

אני כנראה אסע ואעשה את הדבר הבא

יוצא מפה בטיסה של הבוקר לפרנקפורט

רואה את התערוכה ובערב ממשיך ליעד אחר באירופה

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תעיף מבט בחתימה שלי יש שם כמה מקומות בגרמניה ששווים ביקור. מוזאונים, סוכנות ראשית + מוזיאון של פורשה ורבים אחרים.

 

עוד מקום מומלץ מעבר למה שרשום בחתימה שלי זהו מוזיאון גדול של אאודי. אפשר גם לבקר באחד מהמסלולים שיש בגרמניה, עדיף לבדוק אם יש איזה שהוא מרוץ, שנה שעברה פספסנו במספר ימים מירוץ של הDTM.

 

גיא

פורסם

גיא נהנתי לראות כול תמונה ותמונה שלך אחלה תמונות:mm_yeah:

 

רציתי לדעת אם אתה יודע את המיקום המדויק של המוזאונים והסוכניות בגרמניה?

והאם ידוע על מיקומו של סדנת AMG

 

בקשר למפעל פורשה הבנתי שיש הגבלה של גיל כדי להכנס לשם וזה מגיל 18 האם דבר זה נכון?

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

מה ששתי דקות בגוגל יכולות לעשות...

 

רוסו ביאנקו:

Rosso Bianco Collection - Art & Auto Forum

Obernauer Straße 125

D-63743 Aschaffenburg

Fon: 06021 / 21358

Fax: 06021 /20636

E-Mail: [email protected]

 

Aschaffenburg is situated halfway between Frankfurt/ Main and Würzburg. It can be approached by car through the motorway A 3, exit Aschaffenburg East or West. Indications at the beginning of the city will show you the way to the museum.

 

 

תבדוק טוב מתי הוא פתוח, זה יום או יומיים בשבוע חבל להגיע ושהוא יהיה סגור.

 

פורשה נמצאים בporsche StraSe בשטוטגרט. וחצי ק"מ מהמפעל (שצריך לתאם ביקור חצי שנה מראש) אבל אפשר להיכנס למוזיאון הקטן בחינם, נמצאת הסוכנות המרכזית שלהם, מומלץ מאוד לבקר בה. מהמפעל אתה ממשיך במורד הרחוב עד לT, ופונה ימינה. אז תראה אותה כבר, קשה לפספס.

 

 

מקום נוסף מומלץ הוא מוזיאון תעופה ורכבים.

 

לגבי השאר, חפש לבד בגוגל, מוזיאון מרצדס, מוזיאון אאודי.

 

תהנו!

 

גיא

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז עוד חודש ככה אני טס לתערוכה ואבקר בפרנקפורט שטוטגרד ומינכן

הבנתי שיש את המפעלים של מרצדס פורשה וב.מ.וו שאני אבקר בהם

האם יש עוד מקומות מומצלים בשלושת הערים האלו בתודה דין

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

ביקרתי פעמיים בתערוכה בפרנקפורט,והיא באמת מרשימה.

פרנקפורט היא עיר גדולה,משעממת ולא יפה במיוחד.האיזור הסואן הוא אזור תחנת הרכבת,המוזל סטראסה והאלבה שטראסה שופעי הזימה...לא נעים להיסתובב בהם בערב.

סדר לינה מהארץ,ורצוי בצימר מרוחק.מחירי המלונות בזמן התערוכה יגרמו אפילו לשרי אריסון להחוויר...

שווה לשכור רכב וללון מחוץ לעיר.יש חנייה נוחה ומסודרת במתחם התערוכה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

שלום

גם אני נוסע לגרמניה אבל אני נוחת שבוע אחרי שהתערוכה נגמרת.

בעיקרון אני נוסע לחילופי סטודנטים כך שאני הולך להיות שם חמישה חודשים.

חיפשתי עוד תערוכות מלבד תערוכת פרנקפורט ומצאתי את ESSEN MOTOR SHOW שנשמעת דיי מדליקה וגם תתקים בעיר בה אני הולך להיות.

 

אשמח לקבל עוד מידע שימושי בעיקר בקשר למכוניות אם יש.

 

רועי.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

למי שיש זמן - הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות זה לנסוע עם רכב שכור (ועדיף אחד ספורטיבי) לנורבורגרינג - מסלול המרוצים המפורסם בעולם. הוא נמצא 170 ק"מ מערבה מפרנקפורט, עולה איזה 15 יורו לסיבוב (20 ק"מ), וכנראה ששווה כל רגע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למי שיש זמן - הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות זה לנסוע עם רכב שכור (ועדיף אחד ספורטיבי) לנורבורגרינג - מסלול המרוצים המפורסם בעולם. הוא נמצא 170 ק"מ מערבה מפרנקפורט, עולה איזה 15 יורו לסיבוב (20 ק"מ), וכנראה ששווה כל רגע.

 

רוני

סביר להניח שאם לא הזמנת רכב ספציפי,לרוב מקבוצה גבוהה,תקבל בדרך כלל אופל משמימה(קורסה,אסטרה או ווקטרה),ואם שפר עליך מזלך(...)אולי פולקסווגן גולף או פאסאט.

מדיווח שקיבלתי מחבר,אם אתה לא עם מכונית חזקה,אין טעם להגיע לנירנבורג.

הנסיעה במסלול לא שונה בהרבה מנסיעה בכביש טוב,כמו שיש באיזור היער השחור,למשל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

טוב אז למסלול הזה לא יצא לי ללכת וגם לא השכרנו שם אוטו אלה אנחנו נוסעים ברכבות שם

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

מישהו יודע איך מזמינים מהארץ מכוניות ספורטיביות (לא פרארי ) לטיול באירופה ואיפה ובאיזו מדינה הכי זול להשכיר ?

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...