Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום פגישת ראשי מועדונים 15/06/05


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סלוגנים

 

 

 

 

 

 

· ספורט מוטורי, נגד תאונות דרכים

 

 

טוב שההגה, בידיים מיומנות

 

 

 

בכביש על תהיה צודק,תהיה נהג...טוב

 

 

 

 

ספורט מוטורי זה דרך... חיים!!!

 

· לצמיחת הכלכלה, ספור טמוטורי

 

· אנחנו רק ספורטאים לא עבריינים

 

· התאונות של מחר, יכולות להימנע היום

 

· נסיעה מהירה, רק במסלולים מתאימים

 

· יש מנדט למרוצים

 

· ספורט מוטורי, הרווח כולו של המדינה

 

· מכונית מרוץ, בטוחה יותר

 

· לא רוצים כסף סמים או אלכוהול, רק רוצים מרוצים

פורסם

בהחלט יוזמה ברוכה וכל הכבוד לנוגעים בדבר!



מחכה בדריכות להתפתחויות בעניין.

 

אה והסלוגן הקטן שלי:

 

"רשיון להנות בארץ הקודש"

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92

פורסם
טוב שההגה, בידיים מיומנות
איך לא חשבתי על זה בעצמי?...זה אומר ה-כ-ל!

 

 

 

 

 

 

 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בוא לשרוף קלוריות וצמיגים (לא רק מגומי..), במסלול המרוצים

 

ראלי ת"א - כי יש התרעות ברמאללה

 

ראלי ת"א - לפתרון מצוקת החנייה בגוש (אין קשר אבל אני בטוח שהרבה ישמחו לנסות כל דבר שיפתור את מצוקת החנייה

:lol: )

פורסם

קחו עוד משהו,

 

אנחנו רוצים לנסוע מהר,אבל לא בכביש!!!

 

מסלולים, תמורת שלום!!!

 

איבוד שליטה,חוסר ידיעה!!!

 

נ.ב.

 

משהו יכול בבקשה לרכז את כול הסלוגנים המובחרים

פורסם
טוב מיצנו את הססמאות לא?
אהלן kobyiso

 

"מיצנו" בא לך לרכז את הסלוגנים בצורה ברורה?

 

כל אוטו נדיר או מיוחד יתקבל להפנינג בברכה

פורסם
סיסמה קצרה, נוחה ומעבירה את המסר בצורה נכונה.

 

יש קונצנזוס?

 

אור.

אני חשבתי על:

 

"יש מירוצים - כולם מרוצים!"

כי:

יהיו עוד ג'ובים לח"כים וחברי מרכז...

תהינה פחות תאונות...

יהיו למדינה יותר הכנסות...

ענף תיירותי חדש...

דחיפה לכלכלה...

 

בקיצור:

 

"יש מירוצים - כולם מרוצים!"

 

אלון


×
×
  • תוכן חדש...