Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

דלק מוטורס מתחילים לייבא את ה3 עם מנוע 2.5 בתקינה אמריקאית עם 191 כ"ס אטמוספרית,

השאלה היא, בהתחשב בכך שהיא מגיעה בתקינה אמריקאית, האם זה משפיע גם על השלדה וההתנהגות?
ז"א שלדה נוסח ארה"ב תהיה פחות מהודקת ומהנה לנהיגה מהתקינה האירופאית? מבחינת כיול שלדה מתלים הגה וכו'?

או שמהבחינה הזאת שתיהן זהות לחלוטין?

 

אשמח לתשובה מבוססת ועובדתית ממי שיודע בוודאות

תודה מראש לעונים

CoupéF7R

פורסם
לפני שעתיים, AVI32 כתב:

דלק מוטורס מתחילים לייבא את ה3 עם מנוע 2.5 בתקינה אמריקאית עם 191 כ"ס אטמוספרית,

מנוע 2.5L עם 191 כ"ס על הרכב הזה זו פשוט חיה רעה... ועוד בלי טורבו, עוד יותר מעולה.

יסחוב בעליות של ירושלים?

 

לפני שעתיים, AVI32 כתב:

השאלה היא, בהתחשב בכך שהיא מגיעה בתקינה אמריקאית, האם זה משפיע גם על השלדה וההתנהגות?

לדעתי כן, כי האמריקאים אוהבים את המכוניות שלהם יותר נוחות, עם מתלים רכים יותר שרוכנים יותר בפניות.

 

לפני שעתיים, AVI32 כתב:

ז"א שלדה נוסח ארה"ב תהיה פחות מהודקת ומהנה לנהיגה מהתקינה האירופאית? מבחינת כיול שלדה מתלים הגה וכו'?

אולי.

חביבי, זה לא רכב ספורט, לא צריך להגזים. לא לוקחים אותו לימי מסלול.

זה רכב מודרני ולנהג ממוצע ואפילו "ספורטיבי" רגיל הוא יהיה מעל ומעבר.

 

לפני שעתיים, AVI32 כתב:

אשמח לתשובה מבוססת ועובדתית ממי שיודע בוודאות

ט.ל.ח.

מ.ש.ל.

 

פורסם

לדעתי גם היבואן לא יענה לך על שאלות כאלו מסובכות.

תקינה אמריקאית לא נוגעת לרכיבי שלדה, אלה לפנסים שונים, בקרת איכות פחות קפדנית, וויתור על מאותתי צד, ועוד כמה זוטות..

כמו כן קשה להאמין שיצרן קטן כמו מאזדה ייצר כמה גרסאות מרכב מאותו דגם. זה הרבה יותר מבולמים או קפיצים רכים..

אני אשמח אם תעשה נסיעת מבחן ותשוב לספר לנו כי בחיפה עוד אין רכב הדגמה.

 

ט.ל.ח.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)
בתאריך 18.6.2025 בשעה 20:15, DAHUJI כתב:

מנוע 2.5L עם 191 כ"ס על הרכב הזה זו פשוט חיה רעה... ועוד בלי טורבו, עוד יותר מעולה.

יסחוב בעליות של ירושלים?

 

 

 

יסחוב גם יסחוב, אם להשוות לפורסטר 2.5 עם 180 כ"ס אני עולה את עליות ירושלים עם רכב עמוס בלי שום מאמץ מיוחד.

עריכה אחרונה על ידי elik0
  • מצחיק 1

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
לפני 17 דקות, elik0 כתב:

יסחוב גם יסחוב, אם להשוות לפורסטר 2.5 עם 180 כ"ס אני עולה את עליות ירושלים עם רכב עמוס בלי שום מאמץ מיוחד.

זאת הייתה בדיחה. אף אחד לא חושב ברצינות שרכב מודרני, על אחת כמה וכמה עם יחס של יותר מ-120 כ"ס לטון, יתקשה בעליות לירושלים. זאת סתם אמירה של פעם - בימינו כל רכב חדש (גם פיקנטו) עולה לירושלים בלי בעיות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

השאלה אם עובר את מבחן הקסטל
חבר שלי היה קונה בעבר מכוניות רק אם עלו את הקסטל עם 5 נוסעים.
אם המבחן הזה עבר בהצלחה - היה קונה את האוטו (בלי להתחשב בנושאים אחרים לא פחות חשובים).

פורסם
לפני כשעה, chrono כתב:

בימינו כל רכב חדש (גם פיקנטו) עולה לירושלים בלי בעיות.

השאלה לחלוטין לא נכונה.

המבחן הוא לעלות בקסטל (או עליה דומה) עם רכב עמוס, לדפוק ברקס באמצע בגלל אידיוט שחתך אותך, וכמה זמן לוקח לך לחזור מ30 קמ"ש ל100 בעליה. ממש לא כל הרכבים החדשים עומדים בזה בכבוד.

לגבי המאזדה נשוא השירשור אני לא דואג.

  • מצחיק 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...