Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול בלילה התנגשתי בחזיר בר על כביש בין עירוני. החזיר - קפוט. האוטו - נראה.

 

במבט ראשוני: הכנף השמאלית, יחד עם הפנס שעף, התקמטה לחלוטין. יש חור בדלת שמאל אחורית, כנראה מהחיט שלו. לא רואה נזק פנימי, פגיעה או נזילות מתחת למכסה מנוע. עיקמתי למעלה את מה שנצמד לי לגלגל ונסעתי הביתה לאט (כמובן אחרי שדווח למשטרה וכל האירוע תופעל). הנסיעה הרגישה חלקה.

 

הרכב הוא סקודה ייטי ידנית 2012 1.2 שקניתי לפני שנה וחצי ואני אוהבת בכל ליבי 😕בלי ביטוח מקיף כי זה עולה כמו כל הרכב. 

 

אם בבדיקה במוסך באמת הכל תקין חוץ ממה שאני רואה - איפה כדאי לחפש חלקים? קצת גיגלתי, אבל יש מקומות ממולצים?

 

בכללי, הצילו, אין לי מושג מה עושים. 

 

איזה באסה.

 

תודה לעונים!

IMG-20250610-WA0013.jpg

IMG-20250610-WA0008.jpg

IMG-20250610-WA0010.jpg

עריכה אחרונה על ידי CluelessGoblin
צירוף תמונות
  • מבאס 1
פורסם

תחפשי בפירוקיה כנף ודלת, אפילו בצבע אחר.

  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אלה מתמחים ברכבי קבוצת פולקסווגן כולל שקודה.

 

ואפשר סתם לחפש פירוקיות רכב באיזורך בגוגל.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

זה לא משנה - זה מצריך תיקון, ופות״ש תשלם מכיסה כי אינה מבוטחת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, sperial כתב:

זה לא משנה - זה מצריך תיקון, ופות״ש תשלם מכיסה כי אינה מבוטחת.

כן ברור, סתם סיקרן אותי כי זה לא נראה נזק שקשור לאותה פגיעה שנעשתה בחזית הרכב ע״י חזיר הבר.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

לפני שאת מתניעה או מזיזה שוב את הרכב בדקי שאין מחסור בנוזלים חיוניים. עדיף לגרור אותו. ולפני קבלת החלטות עלייך להציג את הרכב לבעל מקצוע שיעריך את הנזק, כולל מה שהעין הלא מקצועית שלך לא רואה.

 

לדעתי עלייך לבקש הצעת מחיר ממוסך ואז לקבל החלטה או להתייעץ שוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, amosbmw כתב:

אלה מתמחים ברכבי קבוצת פולקסווגן כולל שקודה.

 

ואפשר סתם לחפש פירוקיות רכב באיזורך בגוגל.

תודה רבה!

 

לפני שעתיים, Camaro 92 כתב:

את בטוחה שהנזק בדלת האחורית גם נגרם כתוצאה מהפגיעה בחזיר?

בטוחה לחלוטין - זה גם לא דבר שאפשר לפספס שקורה, וגם היו שם חתיכות חזיר :) אכן יפה איך שהוא עף ודילג על הדלת שלי. מסכנון.

 

לפני 59 דקות, sperial כתב:

לפני שאת מתניעה או מזיזה שוב את הרכב בדקי שאין מחסור בנוזלים חיוניים.

תודה על התגובה, משהו לבדוק מלבד שמן ונוזל קירור?

כמובן שאקפוץ למוסך להעריך נזק נוסף, ואחכ אפנה לפחחים לראות הצעות מחיר. אעדכן.

 

תודה לכולם

וכמובן שאם למישהו יש כיוונים לחלפים האלה אשמח.

פורסם
לפני 5 שעות, CluelessGoblin כתב:

אתמול בלילה התנגשתי בחזיר בר על כביש בין עירוני. החזיר - קפוט. האוטו - נראה.

 

במבט ראשוני: הכנף השמאלית, יחד עם הפנס שעף, התקמטה לחלוטין. יש חור בדלת שמאל אחורית, כנראה מהחיט שלו. לא רואה נזק פנימי, פגיעה או נזילות מתחת למכסה מנוע. עיקמתי למעלה את מה שנצמד לי לגלגל ונסעתי הביתה לאט (כמובן אחרי שדווח למשטרה וכל האירוע תופעל). הנסיעה הרגישה חלקה.

 

הרכב הוא סקודה ייטי ידנית 2012 1.2 שקניתי לפני שנה וחצי ואני אוהבת בכל ליבי 😕בלי ביטוח מקיף כי זה עולה כמו כל הרכב. 

 

אם בבדיקה במוסך באמת הכל תקין חוץ ממה שאני רואה - איפה כדאי לחפש חלקים? קצת גיגלתי, אבל יש מקומות ממולצים?

 

בכללי, הצילו, אין לי מושג מה עושים. 

 

איזה באסה.

 

תודה לעונים!

IMG-20250610-WA0013.jpg

IMG-20250610-WA0008.jpg

IMG-20250610-WA0010.jpg

אם חשקה נפשך, אתה יכול להתחיל להתקשר לפירוקיות או להעלות באתר גלגלים בקשות לחלקים. אני בספק גדול מאוד אם זה ישתלם, לדעתי רק עלות העבודה או החלקים כבר הופכת את זה ללא כדאית. מנוחת עולמים 

פורסם
לפני שעתיים, פריג'י כתב:

כל המציל ייטי אחת עם פנסים עגולים כאילו הציל עולם ומלואו.

 

מאיזה איזור את בארץ?

אני מרמת הגולן

 

נכון. אין טובה ממנה. אני ממש מקווה להציל אותה, אם זה רק יהיה אפשרי. אחפש חלקים בכל הארץ אם צריך. עד שמצאתי אותה (חיפשתי רכב חודשים! וכלום לא משתווה אליה. דיכאון לנהוג בדאצ׳יה של חבר שלי). 

לפני 4 שעות, mrmiki1234 כתב:

אם חשקה נפשך, אתה יכול להתחיל להתקשר לפירוקיות או להעלות באתר גלגלים בקשות לחלקים. אני בספק גדול מאוד אם זה ישתלם, לדעתי רק עלות העבודה או החלקים כבר הופכת את זה ללא כדאית. מנוחת עולמים 

תודה, אתחיל טלפונים 🫠 מרגיש לי שאולי אעדיף לתקן אותה, כל עוד התיקון עולה כמו אוטו-פח ולא יותר, כי אם לא אז גם ככה אצטרך לקנות איזו גרוטאה בחמישה שקלים...

פורסם

אין שום הגיון להשבית אוטו כזה בשביל לא לקבל שום דבר.

השבתה זה הביטוח עושה, ואת הרכב משקם ומוכר.

כאן אין ביטוח, מה שעושה את החשבון "פשוט" יותר. כמה עולה אוטו כזה או זהה פחות כמה עולה לתקן אותו. אם התוצאה חיובית יש הצדקה לתקן את האוטו. 

כמובן כל עוד לא נגרם נזק שפוגע בבטיחות כגון שלדה, מה שלמראית עין לא קרה כאן.

 

אם יש לך מקום, הייתי מנסה לפרק פגוש וכנף ומנסה להעריך אם יש חלקים נוספים שנפגעו מתחת להם ומנסה לתקן עצמאית. (לקנות חלקים בפירוקיה, לקחת לצבע, להרכיב...)

אם אין מקום, אין ברירה וצריך לאתר עסק פחחות/מוסך פרטי שייקח על עצמו את העבודה.

 

את יכולה לנסות להתייעץ עם אורי ממוסך נקודה טובה ביסוד המעלה, יש מצב שמתאים לו פרויקטון כזה (לא שחסר לו עבודה אבל הלקוחות שלו זה פרטיים ולא ביטוחים). יש גם מוסכי פחחות בחצור הגלילית, לא שאני מכיר ספציפית אבל יוכלו לתת לך הצעת מחיר. הם אלופים בלקחת רכב במצב כזה ולתקן מתחת לרדאר.

 

תנסי לצלם כמה שאפשר, ואז תגיעי לשם (עם הרכב השני) לעשות מו"מ.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...