Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בעניין כסאות בטיחות ל-3 ילדים מאחורה


ziva2ri

פוסטים מומלצים

לפני 21 שעות, sperial כתב:

אבא צריך את העיניים על הכביש ואמא על וייז.

אני על הכביש ועל הוייז, אמא גוללת

לפני 20 שעות, tinoki כתב:

מאז שהעיתון הוחלף בסמארטפון

צודק, הרבה יותר קשה להתנקתק מהסמארטפון.

 

ובחזרה לבטיחות (נדמה לי שקצת חטפנו את השרשור לשטויות),
לרכב רחב יש עוד יתרון: מרחיק את הבוסטרים מהדלתות.
אני זוכר שכשניסיתי להכניס אותם לגולף (ואפילו ל B4 הרחבה יותר של אבא שלי) הקיצוניים ממש נגעו בדלת (ובגולף היה צריך ממש לטרוק בכוח כדי שהדלתות ייסגרו.
אני לא באמת יודע איך לבדוק את זה - האם euro NCAP בודקים את זה בצורה מסויימת אבל אינטואיטיבית זה הגיוני.
אגב, גם לבוסטרים יש רמות בטיחות שונות, לא כולם טובים באותה המידה

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

יש משמעות גדולה גם למבנה המושב.

עברנו נירו, C5 ועכשיו טסלה Y.

לכולן רוחב *בין דלתות* כמעט זהה.

אבל בעוד שבנירו יש כריות בולטות ושמנות בדופן המושב, ברמה שאי אפשר לשבת שם כי הנוסע/כיסא יושב עקום, בסיטרואן התכנון הגאוני מאפשר על אותו רוחב לסדר איך ומה שרוצים.

בטסלה אותו מרווח אבל מושב צר יותר ואז בעצם חוזרים לצפיפות מסויימת, אבל לא כמו בנירו.

* כרגע הסידור שלנו הוא 1 יח' ג'ירף + 1 ילד במידות מקובלות, שניהם ללא מושב בטיחות ואחת קטנה על מושב בטיחות מהמומלצים ששכחתי את שמו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, mcshmupi כתב:

נדמה לי שגם בפריוס פלוס יש תכנון דומה לסיטרואן: 3 מושבים נפרדים בשורה השניה

תמיד הפתיע אותי שאין הרבה יותר רכבים שמתוכננים כך (אגב, היה כף גם בשקודה רומסטר שהיה לי לפני הסיטרואן, אם כי שם המושב האמצעי היה צר יותר מהאחרים -- אין ברירה ברכב צר). זה נותן גמישות מאד שימושית.
בסיטרואן אפשר להסיע 4 מבוגרים ו-3 זוגות אופניים בתוך הרכב, אם מקפלים רק את המושב האמצעי האחורי, עם דלת חמישית סגורה.
בדגם הזה באירופה אפשר לקפל את גב מושב הנוסע ליד הנהג ואת המושב האחורי ימני, ואז אפשר להכניס אריזות איקאה באורך כ- 2 מ׳ עם דלת חמישית סגורה, ועדיין להסיע 3 מבוגרים -- יותר ממה שנכנס בגירסה הכי ארוכה של טנדר F-150.

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חיפשתי רכב עם יותר מקום בשורה האחורית וקניתי C5 כמו ההמלצות פה ובאמת יש לי שם 3 ילדים מכסא תינוק עד בוסטר ישיבה. 

אבל זה לא איזה תרופת פלא וגם אצלי זה צפוף והיה קשיים לחגור את החגורות בבוסטרים. 

כלומר זה ממש שיפור אבל עדיין 3 כסאות מאחורה תמיד יהיה צפוף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאם ציבור הרוכשים לא היה מורכב מאהבלים ברובו, אז עדיין היו לנו מיניוואנים, שפותרים את הבעיה ומוסיפים עוד מקום אחסון, למכביר.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, falou כתב:

כמובן שאם ציבור הרוכשים לא היה מורכב מאהבלים ברובו, אז עדיין היו לנו מיניוואנים, שפותרים את הבעיה ומוסיפים עוד מקום אחסון, למכביר.

מיניוואנים מוכרים למשפחות עם ילדים ובאירופה הפסיקו לעשות אותם

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי את זה כבר יותר מדי פעמים...

זה לא שהפסיקו לעשות, זה שהשוק מעדיף לקנות ''ג'יפונים'', שזה סיגמנט מטומטם, של לקחת האצ' להגביה אותה ממש קצת ולתת לה להראות קצת כמו רכב שטח. 

ואז קונים כי זה' יפה', למרות שזה פחות פרקטי ופחות מתנהג ופחות בכל מובן מעשי. 

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, mcshmupi כתב:

מיניוואנים מוכרים למשפחות עם ילדים ובאירופה הפסיקו לעשות אותם

אנשים חושבים שהפסיקו לעשות מיניואנים. העניין הוא שהפסיקו לעשות ילדים.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 בשני הגרפים האחרונים שיעור הילודה נראה ללא שינוי, אבל זה ארטיפקט של קנה המידה. הגרף הראשון מראה זאת.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, falou כתב:

כתבתי את זה כבר יותר מדי פעמים...

זה לא שהפסיקו לעשות, זה שהשוק מעדיף לקנות ''ג'יפונים'', שזה סיגמנט מטומטם, של לקחת האצ' להגביה אותה ממש קצת ולתת לה להראות קצת כמו רכב שטח. 

ואז קונים כי זה' יפה', למרות שזה פחות פרקטי ופחות מתנהג ופחות בכל מובן מעשי. 

 

 

אתה לא טועה, וכמו רוב הטרנדים הקלוקלים, זה התחיל בארה״ב (שם עדיין יש הרבה SUVs של ממש -- רוב כלי הרכב הנמכרים הם 4x4. באירופה רק 13%).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-SUV בארה"ב גדולים יותר בסדר גודל, כי ברב המקומות אין בעיית חנייה, וגם הדלק זול

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, falou כתב:

ה-SUV בארה"ב גדולים יותר בסדר גודל, כי ברב המקומות אין בעיית חנייה, וגם הדלק זול

וגם, בגלל תקנות בטיחות נחותות, להיות ברכב קטן שם פשוט מסוכן, והולך רגל לא כל שכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...