Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

@Buki
חוץ מזה שאורך החיים של הצמיג תלוי בתרכובת של הצמיג (לכל דגם יש את התרכובת והמבנה שלו) זה תלוי (כמו שכולנו יודעים) גם בתחזוקה הבסיסית שלו (נסיעה עם לחץ אויר *מתאים* לתנאי העומס והנסיעה) וגם במצב המתלים (עם דגש על בולמי הזעזועים).

 

חוץ מתחזוקה כושלת של רוב הנהגים בארץ (שלא ממש מקפידים על אויר בצמיגים וכו'), אם תוסיף למדורה גם רכב עם מערכת מתלים שהיא לא מבריקה במיוחד - קיבלת נוסחה מנצחת לבלאי מואץ.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 9 שעות, איציק נ. כתב:

חוץ מזה שאורך החיים של הצמיג תלוי בתרכובת של הצמיג (לכל דגם יש את התרכובת והמבנה שלו) זה תלוי (כמו שכולנו יודעים) גם בתחזוקה הבסיסית שלו (נסיעה עם לחץ אויר *מתאים* לתנאי העומס והנסיעה) וגם במצב המתלים (עם דגש על בולמי הזעזועים).

זה ברור אבל ספציפית ברכב הנ"ל יש כמובן התראה על לחץ אוויר בצמיגים ולא נסועים עם לחץ לא נכון, המתלים שלו חדשים. 

 

זה רק תרכובת הגומי.

 

אני רואה מהתגובות שזה לא חריג למכוניות האלו אבל אני אף פעם לא נתקלתי עד כה, בעשורת מכונות שהיו במשפחה חדשות וישנות, בצמיג שנשחק עד לאינדיקטור שחיקה ב 45 אלף ק"מ של נהיגה מנהלתית רגועה. 

 

ברוב המקרים במכוניות שנסעות קילומטרז' ממוצע 15 אלף בשנה, הצמיגים מוחלפים אחרי כ 4 שנים בגלל יובש וסדקים כשיש עליהם עוד הרבה מאוד עומק חריצים ולא קרובים אפילו לאינדיקטור שחיקה. 

 

 

שחיקה עד לאינדקטור ראיתי רק ברכבי עבודה שלי, בקילומטרז'ים באיזור 90-100 אלף. 

 

אני רואה בשחיקה המהירה הזו עד תופעת לוואי של התקדמות טכנולוגית שביחד עם הדברים הטובים שהיא מביאה יש גם דברים פחות טובים כמו למשל צורך להחליף שמן לעיתים תכופות יותר במנעי טורבו, צורך להחליף מצמדים לעיתים תכופות יותר בתיבות דו מצמדיות ועוד. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 7 שעות, Buki כתב:

המתלים שלו חדשים. 

 

יש הבדל בין מערכת מתלים מכויילת היטב לבין מערכת מתלים רופסת שגם עלולה בטווח הרחוק לייצר שחיקת צמיגים מואצת. אני לא יודע איפה בדיוק על הספקטרום נמצאת ה BYD הזו, אבל רכות יתר היא אחת התלונות הנפוצות במבחני הדרכים שלה.

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 1.6.2025 בשעה 11:15, gollu כתב:

אחרי 65000 ק״מ על איוניק 5 וביקור בפנצ׳ריה בגלל תקר לפני שבועיים - הצמיגים המקוריים יחזיקו אותי בלי בעיה עד 100000 ק״מ ואולי יותר (אם לא יהיה תקר במקום שלא ניתן לתיקון). בקבוצות של איוניק 5 יש המון אנשים שמדווחים שהצמיגים החזיקו להם 100000 אן 120000 ויותר ק״מ.

 

איזה צמיג מותקן על האיוניק?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...