Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 13.10.2024 בשעה 19:06, liorlev1 כתב:

הי שלום, ברשותי פיג'ו 308 שנת 2015

הציוד שמותקן: סט קומפוננט של מורל הייבריד 602, סאב JL AUDIO (אין לי מושג דגם אך בס עמוק ומשתלב יפה) , מגבר  HDP4 Hertz 4-Channel ופאנל מולטימדיה שהוזמן מסין אנדרואיד 12 בין השאר שולט על מערכות המיזוג ברכב ושאר הגדרות רכב.

 

הייתי מעוניין לדעת האם אתקין DSP חיצוני עד כמה זה ישפר את איכות הסאונד ברכב והאם כדאי? במידה וכן מה מומלץ? יד 2 בא בחשבון?

כי פאנל מולטימדיה לפיגו לא מצאתי משהו איכותי

טוב...

 

אחרי שלקחתי לעצמי קצת זמן והרשיתי לעצמי גם לקרוא את השרשור.

 

ב1200 שקלים כרגע אשים את האופציה לdsp חיצוני בצד אף על פי כן שזה יהיה באמת השיפור הכי נכון.

 

יציאה אופטית כרגע לא הייתי משמיש כי ללא dsp חיצוני, מהיציאה האופטית לא תוכל להשתמש באחד המובנה.

 

ולכן גם dac כרגע אני שם בצד.

 

יחידה מערבית כמו הפיוניר שיש לאחיך, אם אין מתאמים לpsa זו גם אופציה שירדה מהפרק ובנוסף לכך אנדרואידאוטו וקארפליי לא תמיד יעבדו טוב בייחוד אם זה אנדרואיד שהוא לא יצרן מוכר.

 

אז מה כן?

 

נתחיל בזה שהבסיס מצויין, מגבר שאמנם מוצהר 120-140 וואט לערוץ ממה שאני זוכר והוא תכלס בהמה.

 

סט קידמי נהדר עם צוויון צליל עמוק, נעים, חם ומלטף. בעיני ה602 לוקה קצת בחוסר מידריינג' ה603 כבר בלבל אחר כי יש רמקול ייעודי לזה אבל סהכ סט טוב!

 

הסאב אתה מבסוט ממנו.

 

אז מה הייתי עושה צעד ראשון?

 

1. האם בוצע ברכב בידוד אקוסטי?

 

במידה ולא, זה יהיה שיפור שיניב רווח עצום! מהמידבאסים ויעשה את ההבדל הכי גדול, בלי זה לא הייתי טורח להמשיך בכלל.

 

2. האם ההתקנה בוצעה אצל מתקין איכותי?

האם המידבאסים מותקנים על טבעות עץ מהודקות היטב לדופן וצבועות נגד רטיבות?

 

האם יש טבעת אטימה מספוג ccf בין המידבאסים לדיפון הדלת?

 

אם 1+2 לא בוצעו, אל תמשיך, חבל על הכסף!!

 

לאחר מכן

 

3. האם הטוויטרים מותקנים on axis? כלומר מופנים כלפי הראש שלך או לפחות מרכז הרכב?

 

בלי זה, לא הייתי ממשיך....

 

אם כל זה בוצע או... כשיבוצע

 

תחזור לכאן ונדבר על dsp חיצוני וכוונים שזה המקום בו כל הקסם יקרה אבל אל תמשיך אם אין את 1,2,3

 

חג שמח

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...