Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סיבות אפשריות:

1) לא הייתה בעיה, לפני שנה. (אולי גם השנה?)

2) אתה דחיין, קיבלת עצות טובות גם בפעם הקודמת, בחרת לא לנקוט בדרך של אחזקה מונעת, לכן אתה עלול להגיע למצב של אחזקת שבר.

 

דבר אחד נשאר עיקבי. אתה מבלבל בין שני מושגים שונים.

הצתה / התנעה.

בכל מקום שרשמת הצתה, צריך לרשום התנעה.

 

(*) לדעתי לכתוב הצתה קרה ביום הכי חם בשנה זה קצת מוגזם (;

בכל מקרה שום הנעה קרה (בקיץ)  לא צריכה להגיע ל 2000 סל"ד, בין אם זה על הבוקר או במהלך היום.

 

נתראה שנה הבאה?

  • אהבתי 1
פורסם

בוקר טוב.

מעניין שלא קבלתי שום חווי במייל שיש לי הודעה. רק עכשיו רואה.

ראשית, תודה על הזמן שהשקעת והתגובה. תודה על התקון בעניין התנעה / הצתה.

מקבל את זה שאני דחיין. אין בעיה. לא מנותק מהאמת.

קבלתי עצות רבות, אך הכוונים היו שונים ולא ממש הצלחתי לייצר משהו משמעותי  מהעניין.

היתה שם אבחנה לתערובת עניה.

chrono העלה הצעה לנקוי חישן Maf והצעות נוספות, אך גם טען שאבחנותיו לא מתיישבות לגמרי עם המצב של הרכב בעת נסיעה ולכן לא בטוח לגבי הצעותיו. תקן אותי אם אני מעוות דבריך, chrono.

מדבריו של natco עלתה אפשרות לנקוי מצערת, אך לבסוף הבנתי כי אצלו זה היה מנוע צעדים. 

גם אתה natco, תקן אותי אם אני מעוות דבריך.

 

ראשית, תודה לכולם.

פרקטית, איך אני משתמש בכל הידע הזה לכדי פעולה?

מה אתה היית עושה, IsraCar?

אשמח כמובן לתגובות גם מאחרים.

וכדחיין לדבריך, מה הסכנה במעקב בלבד? מה אני בעצם מסכן פה?

כמובן, יכול גם לפנות למוסך אמין ולתאר לו את המצב. אני פשוט חושש שאם לא יעלה במהירות על הבעיה, זה הולך להיות יקר...

פורסם

"מה אתה היית עושה, IsraCar?"

הפתעה: גם אני דחיין.

אז לא משנה מה הייתי עושה.

מה שקובע זה מה צריך לעשות:

לך למוסך מצוייד במידע שקיבלת כאן. תאר להם את התופעה.

תוכל להשתמש במידע כ"תחמושת סודית" אם המוסך ינסה "לסבן" אותך.

תוכל לשאול אותם במוסך, אולי זה סיבה X או Y ממה שרשמו לך פה אנשים שמתמצאים.

 

אני לא אוכל לומר לך בוודאות, שהמשך מעקב שלך אחרי הבעיה, בלי לעשות שום דבר מיוחד, הוא נקי מסיכונים.

יש סיכון מסויים, אבל אם אתה רוצה להמשיך לעקוב עד שהבעיה תחמיר, אני לא אעצור אותך. 

(למשל, תמיד טוב לבדוק מפלס נוזל קירור ומפלס שמן מנוע, כי חוסר שלהם יכול לחסל מנוע די מהר).

פורסם

תודה רבה על הזמן שלך. אשקל את זה. כמובן, אין בטוח על אי-פעולה.

מים ושמן בודק מדי פעם. שמן מעולם לא היה חסר. מים, פעם בכמה חודשים, אולי מוסיף חצי כוס.

אבל אבדק שוב, אפלו היום.

תודה, שוב. אעדכן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...