Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם אתה צריך לגרור משהו, תתקין.

אם לא - אל תתקין...

סתם וו גרירה - הוצאה מיותרת.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

איזה מנוע יש לך באוטו ?

אם מדובר ב0.9 טורבו בנזין אז אין באמת טעם, הוא לא יסחוב שום דבר וכל חיבור גם לעגלה ריקה יגרום לך להצטער שבכלל התנעת את הרכב.

גרסת הדיזל סוחבת מצויין, עשיתי עם אחת כזו ונגרר כמה מאות או אפילו אלפי קילומטרים בלי שום בעיה.

שאלה נוספת היא האם אתה מתכוון באמת לגרור משהו או רוצה את הוו כהגנה על הפגוש האחורי (שמעתי על הבדיחה הזו כבר בעבר). כיוון שאולי הוא באמת שומר לך על הפגוש בסביבת נהגים מוזיקליים בחניות אבל במקרה של תאונת חזית -תחת שבה הרכב מאחוריך לא מספיק לבלום ונכנס בך מאחור הוו אולי יעזור לך לחטוף פחות נזק אבל מצד שני מעביר את המכה הכי קטנה מאחור ישר לגב שלך.

העוצמה של המכה מגיעה ישירות לשדלת הרכב וזה מורגש מאוד כבר במכה שפגוש רגיל לא באמת סופר (לצערי אני יכול להעיד על זה מניסיון).

פורסם
לפני כשעה, Roycohen1979 כתב:

איזה מנוע יש לך באוטו ?

אם מדובר ב0.9 טורבו בנזין אז אין באמת טעם, הוא לא יסחוב שום דבר וכל חיבור גם לעגלה ריקה יגרום לך להצטער שבכלל התנעת את הרכב.

גרסת הדיזל סוחבת מצויין, עשיתי עם אחת כזו ונגרר כמה מאות או אפילו אלפי קילומטרים בלי שום בעיה.

שאלה נוספת היא האם אתה מתכוון באמת לגרור משהו או רוצה את הוו כהגנה על הפגוש האחורי (שמעתי על הבדיחה הזו כבר בעבר). כיוון שאולי הוא באמת שומר לך על הפגוש בסביבת נהגים מוזיקליים בחניות אבל במקרה של תאונת חזית -תחת שבה הרכב מאחוריך לא מספיק לבלום ונכנס בך מאחור הוו אולי יעזור לך לחטוף פחות נזק אבל מצד שני מעביר את המכה הכי קטנה מאחור ישר לגב שלך.

העוצמה של המכה מגיעה ישירות לשדלת הרכב וזה מורגש מאוד כבר במכה שפגוש רגיל לא באמת סופר (לצערי אני יכול להעיד על זה מניסיון).

 

לפני כשעה, vladclar כתב:

אם אתה צריך לגרור משהו, תתקין.

אם לא - אל תתקין...

סתם וו גרירה - הוצאה מיותרת.

אני צריך לגרור פעם בחודש בממוצע

המנוע שלי הוא 0.9

פורסם

מה האלטרנטיבה, אם לא תהיה לך אפשרות לגרור פעם בחודש?

ראית מה כושר גרירה של הרכב שלך?

נגרר עם בלמים עד 750 ק"ג

ללא בלמים 545 ק"ג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 שעות, vladclar כתב:

מה האלטרנטיבה, אם לא תהיה לך אפשרות לגרור פעם בחודש?

ראית מה כושר גרירה של הרכב שלך?

נגרר עם בלמים עד 750 ק"ג

ללא בלמים 545 ק"ג.

לקשור דברים על הגג של הרכב (גגון איכותי שאני בניתי)

ולעשות יותר נגלות

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...