Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן ג'טה, סקודה אוקטביה קיה סיד או יונדאי I30


omol1

פוסטים מומלצים

היי כולם

אנחנו זוג+ילדה קטנה נוסעים כרגע באופל קורסה 2014.

מתלבטים להחליף בזמן הקרוב.

ההתלבטות היא בין "2 אסכולות", פולקסווגן ג'טה/סקודה אוקטביה שנתונים סביב 2017.

או מהקוריאניות קיה סיד האצבק שנתון 2019 /יונדאי I30 שנתון 2018.

בקוריאניות אני צריך שנתון ספציפי ולא מתחת אליו בגלל שזאת השנה הראשונה שקיבלו את הטורבו.

בנוסף, העדיפות היא לא לכיוון הקיה סיד בגלל שהיא היחידה ללא מזגן אחורי מבין ה-4.

 

מבחינת פח למחיר נראה שהג'טה זולה יותר מכל ה 4 ואפשר למצוא במחיר של כ 40 אלף ש"ח. (צריך לחכות עד שמוצאים אחת עם ק"מ נורמלי)

מצד שני הרבה אומרים שהאוקטביה והג'טה מכוניות "זבל" ושעדיף קוריאני, וה I30 שנת 2018 זה כבר לכיוון ה 70 אלף ש"ח.

 

אשמח לעצות, ומזכיר שמחפשים רכב עם מזגן אחורי. ניסינו לשים מאוורר שנתפס על המשענת ראש אבל מי שיש שיער ארוך ויושב במושב הקדמי של המאוורר זה מסוכן קצת שייתפס.

 

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל הרכבים צריך לשים לב לתקינות הגיר הרובוטי.

לפי הדיווחים, לקיה/ יונדאי החלפת מצמדים או מוח גיר יותר יקרה.

לאוקטביה יתרון למשפחה בזכות דלת חמישית. הייתי מדרג אותה ראשונה.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, vladclar כתב:

לכל הרכבים צריך לשים לב לתקינות הגיר הרובוטי.

לפי הדיווחים, לקיה/ יונדאי החלפת מצמדים או מוח גיר יותר יקרה.

לאוקטביה יתרון למשפחה בזכות דלת חמישית. הייתי מדרג אותה ראשונה.

 

 

שכחתי לציין שאוקטביה תצטרך להיות עם המנוע הקטן (אלף/115 כ"ס) אחרת היא גם תטפס במחיר בצורה משמעותית. לדעתי אפילו מדובר ב 3 צילינדרים שאני פחות אוהב.

לגבי הדלת החמישית היא מצויה בכל ה-4 למעט הג'טה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה להשוות הבגאז' של אוקטביה לסיד/ I30 האצ'בק ( לא סטיישן).

אוקטביה עם מנוע קטן רעיון מצויין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לנו בבית אוקטביה 2017 1.0

וi30 2019

שניהם הוחלפו בחודשים האחרונים

מבחינת אמינות שניהם הפגינו אמינות מצוינת

הi30 הייתה חדשה יותר ועם פחות קמ (40,000)

נרכשה כדי להיות הדיילי

בדיעבד זה לא עבד.

הבגאז קטן למשפחה עם 2 ילדים.

האוקטביה שהגיעה ל170 אלף  הייתה אידיאלית למשפחה

חסכונית ונוחה.

אני אישית יותר נהניתי לנהוג את הi30 אשתי טוענת אחרת.

 

בקיצור ממליץ על שניהם

אם יש לך שאלות , חופשי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, OranKimhi כתב:

היה לנו בבית אוקטביה 2017 1.0

וi30 2019

שניהם הוחלפו בחודשים האחרונים

מבחינת אמינות שניהם הפגינו אמינות מצוינת

הi30 הייתה חדשה יותר ועם פחות קמ (40,000)

נרכשה כדי להיות הדיילי

בדיעבד זה לא עבד.

הבגאז קטן למשפחה עם 2 ילדים.

האוקטביה שהגיעה ל170 אלף  הייתה אידיאלית למשפחה

חסכונית ונוחה.

אני אישית יותר נהניתי לנהוג את הi30 אשתי טוענת אחרת.

 

בקיצור ממליץ על שניהם

אם יש לך שאלות , חופשי...

תודה רבה

לגבי שני הרכבים איך האיכות של המיזוג האחורי?

מבחינת מנוע לאוקטביה יש 3 צילינדרים ופחות כ"ס ומומנט,  האם לא חסר כח לאוקטביה המנוע הקטן/רעידות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה 1.0 סוחבת לא רע בכלל ומרגישה יותר נמרצת מהיונדאי 1.6 (בגדול עד ל 130 קמ"ש בערך מאיצה יפה וב130 קמ"ש יש תחושה שנגמר האוויר לאוקטביה).

רעידות מהמנוע פחות מורגשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, llaavvii כתב:

האוקטביה 1.0 סוחבת לא רע בכלל ומרגישה יותר נמרצת מהיונדאי 1.6 (בגדול עד ל 130 קמ"ש בערך מאיצה יפה וב130 קמ"ש יש תחושה שנגמר האוויר לאוקטביה).

רעידות מהמנוע פחות מורגשות.

אתה יודע איך היא לעומת המנועי 1.2 של אוקטביה? (שנתונים עד 2016/7)

בנתונים היבשים למנוע 1.2 יש 110 כ"ס (לעומת 115) - זניח

מומנט 17.8 (לעומת 20.3) גם לא הבדל היסטרי.

אבל יש להם 4 צילינדרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, omol1 כתב:

אתה יודע איך היא לעומת המנועי 1.2 של אוקטביה? (שנתונים עד 2016/7)

בנתונים היבשים למנוע 1.2 יש 110 כ"ס (לעומת 115) - זניח

מומנט 17.8 (לעומת 20.3) גם לא הבדל היסטרי.

אבל יש להם 4 צילינדרים

הי

נסעתי בשתיהם (לא מעט) ולא הורגש הבדל ממשי (עד כמה שאני זוכר מאז - מה שכן ברור שה1.5 חזקה משמעותית),
כן אפשר להגיד שמנוע 1.0 הפתיע אותי ברמה מסויימת מהסחיבה של מנוע כזה צנום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, omol1 כתב:

תודה רבה

לגבי שני הרכבים איך האיכות של המיזוג האחורי?

מבחינת מנוע לאוקטביה יש 3 צילינדרים ופחות כ"ס ומומנט,  האם לא חסר כח לאוקטביה המנוע הקטן/רעידות?

המזגן בשניהם היה סבבה לגמרי. הילדים לא הזיעו מאחורה

ביונדאי אפילו היו מתלוננים שקר להם, אז אולי ביונדאי הוא טיפה חזק יותר.

לגבי הסחיבה האוקטביה 1.0 סוחבת בסדר גמור מעל ומעבר.

 

לגבי השאלה ששאלץ כמה תגובות למטה

הבגאז בi30 קטן יותר ובפער.

עגלת טיולון וקניות בסופר ואתה בבעיה מבחינת מקום.

באוקטביה, הבאגז פשוט לא נגמר...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו חשוב - מערכות בטיחות מקוריות.

בג'טה אין בכלל, באוקטביה (הדגם המחודש עם מנוע ה-1 ליטר/1.5 ליטר) וגם בסיד וביונדאי יש מערכות בטיחות מקוריות באותם שנתונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.8.2024 בשעה 22:50, OranKimhi כתב:

המזגן בשניהם היה סבבה לגמרי. הילדים לא הזיעו מאחורה

ביונדאי אפילו היו מתלוננים שקר להם, אז אולי ביונדאי הוא טיפה חזק יותר.

לגבי הסחיבה האוקטביה 1.0 סוחבת בסדר גמור מעל ומעבר.

 

לגבי השאלה ששאלץ כמה תגובות למטה

הבגאז בi30 קטן יותר ובפער.

עגלת טיולון וקניות בסופר ואתה בבעיה מבחינת מקום.

באוקטביה, הבאגז פשוט לא נגמר...

 

מתלבש לפותח הפוסט (מחילה..)

תוכל לשתף על חוויית הנהיגה ביונדאי i30? כל מה שתוכל לחלוק

כמו כן אשמח לדעת על צריכת הדלק ומה סגנון הנהיגה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוהג לרוב בתוך העיר

ללא לחיצות מיותרות

1-12.3/12.6 לפי מחשב דרך קבוע

ירדנו איתה מחיפה לאילת עשתה 17.1 קמ לליטר בהלוך

בחזור 14.8.

אני אהבתי את הנסיעה מאוד הרכב מגיב מצוין והמנוע גמיש ומושך בכל סל"ד

חוץ מהרעידות בפקקים ובתחילת נסיעה.

הגיר באוקטביה עם 180 אלף קמ תיפקד טוב יותר.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...