Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק מיונדאי טוסון 2019 1.6 טורבו 

היה מונע התנעה ולאחר בדיקה נגלה שהחלק נשרף הוצאתי אותו והרכב מתניע כרגיל

מצורפת תמונה אני מעוניין להזמין את החלק הזה ולהרכיב 

 

IMG_7554.jpeg

IMG_7555.jpeg

פורסם (נערך)

זה פיוז 180A (אחד הראשיים, אם לא "ה"ראשי).

זה רעיון רע מאוד לחבר את החיווט שהיה מחובר אליו בלעדיו, ודרך מהירה להעלות את הרכב באש.

יש צורך לאבחן אם נשרף בגלל בעיה בקו אליו מחובר או שהחיבור שלו היה רופף וזה מה שגרם להתחממות והמסה שלו.

 

במקום שננסה לנחש לאן בדיוק הוא שייך (חיפוש בגוגל של המספרים עליו הוביל לכאן ומשם למק"ט 1879001319 ככל הנראה), הזן קוד שלדה כאן וחפש תחת קטגורית החשמל. או שלפחות תצלם מאיפה הוצאת אותו.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 20 דקות, Tom_22 כתב:

זה פיוז 180A (אחד הראשיים, אם לא "ה"ראשי).

זה רעיון רע מאוד לחבר את החיווט שהיה מחובר אליו בלעדיו, ודרך מהירה להעלות את הרכב באש.

יש צורך לאבחן אם נשרף בגלל בעיה בקו אליו מחובר או שהחיבור שלו היה רופף וזה מה שגרם להתחממות והמסה שלו.

 

במקום שננסה לנחש לאן בדיוק הוא שייך (חיפוש בגוגל של המספרים עליו הוביל לכאן ומשם למק"ט 1879001319 ככל הנראה), הזן קוד שלדה כאן וחפש תחת קטגורית החשמל. או שלפחות תצלם מאיפה הוצאת אותו.

אני מוסיף לך תמונה של מה שנעשה כדי להתניע את האוטו בלעדיו, על יד הבורג השחור הברזל על ברזל ללא החלק

תודה רבה גם על התשובה IMG_7557.thumb.jpeg.081eff5bb7e5819ce7d1c5afda5173fe.jpeg

פורסם

זה אכן הפיוז שיושב על המצבר. אל תמשיך להתנייע ברכב עם האלתור הזה.

האם מישהו התעסק באזור הזה לאחרונה? הוחלף מצבר?

 

מצאתי שבארה"ב היתה קריאת שירות ב-2016 לגבי מומנט החיזוק של החיבור שם (אם כי זה שמהדק אותו למצבר ולא הפיוז עצמו), אבל זה כנראה לא רלוונטי:

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2016/SB-10082281-0699.pdf

 

תבדוק גם שאין קריאות שירות פעילות בארץ.

עלות המק"ט שהזכרתי בחברה 281 ש"ח + מע"מ.

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...