אחרי הטסט הסיבה היחידה שהרכב נכשל דווקא הייתה זיהום אוויר חחחח
סידרתי שוב במקום אחר והעברתי אותו
זוהי הפעם השנייה שהרכב עובר טיפול כפי שציינתי
מבחינת שמן 5w30 גם עכשיו גם שנה שעברה אותו דבר
פילטרים אכן לא הסתכלתי אבל זה עניין שולי ביחס למחיר (מחיר המוצר ללא עבודה), לא שזה הופך את זה לבסדר אבל מדבר עניינית למחיר
טיפול שעבר החלפתי מצתים פה לא החלפתי
אפילו לא ראיתי ששם לי את אותם התוספים יכול להיות שפספסתי ולא שמתי לב.. ככה או ככה הרכב נכשל בזיהום אוויר ועבר טסט חוזר שוב לא ידעתי על אותו התוסף לשמן
טיפול שעבר הוחלפו גם מצתים ועבר טיפול גדול באיזור ה600 שקלים לכן מבחינתי זה היה נראה לי כעקיצה שהמחיר הוא יותר מפי 2 על פחות תמורה