Jump to content

עקצואותי

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי עקצואותי

  1. אני מוסיף לך תמונה של מה שנעשה כדי להתניע את האוטו בלעדיו, על יד הבורג השחור הברזל על ברזל ללא החלק תודה רבה גם על התשובה
  2. חלק מיונדאי טוסון 2019 1.6 טורבו היה מונע התנעה ולאחר בדיקה נגלה שהחלק נשרף הוצאתי אותו והרכב מתניע כרגיל מצורפת תמונה אני מעוניין להזמין את החלק הזה ולהרכיב
  3. אחי, יש חיים גם מחוץ לפורום אני לא יושב פה וממתין לתגובות אתמול הייתי במוסך היום הלכתי לטסט והמוסך השני
  4. אחרי הטסט הסיבה היחידה שהרכב נכשל דווקא הייתה זיהום אוויר חחחח סידרתי שוב במקום אחר והעברתי אותו זוהי הפעם השנייה שהרכב עובר טיפול כפי שציינתי מבחינת שמן 5w30 גם עכשיו גם שנה שעברה אותו דבר פילטרים אכן לא הסתכלתי אבל זה עניין שולי ביחס למחיר (מחיר המוצר ללא עבודה), לא שזה הופך את זה לבסדר אבל מדבר עניינית למחיר טיפול שעבר החלפתי מצתים פה לא החלפתי אפילו לא ראיתי ששם לי את אותם התוספים יכול להיות שפספסתי ולא שמתי לב.. ככה או ככה הרכב נכשל בזיהום אוויר ועבר טסט חוזר שוב לא ידעתי על אותו התוסף לשמן טיפול שעבר הוחלפו גם מצתים ועבר טיפול גדול באיזור ה600 שקלים לכן מבחינתי זה היה נראה לי כעקיצה שהמחיר הוא יותר מפי 2 על פחות תמורה
  5. אני חושב שהכוונה בתוסף שמן + דלק זה ששמו גם זה וגם זה
  6. לא חושב שהיה מה להגיד לאחר שלטענתם שמו, אין אופציה לקחת את זה חזרה בתום לב הייתי אצלו, לא נופל על סטיגמות של יהודים גנבים או ערבים בכל מקום יש גנבים וישרים
  7. תשמע כעקרון אני הגעתי אליו ב10:30-12:00 מחירון שלו 220 שעה אבל הוא החליט להוציא חשבונית של 280 אם תחלק בשעה וחצי (כנראה שגם פחות משעה וחצי על הליפט אני רק יודע באיזה שעות נכנסתי ויצאתי) אז זה עקיצה קטנה לדעתי טיפול שעבר עלה לי 600 כולל הפלאגים במקום אחר (הבדל של צפון ודרום אז לא הייתה לי אופציה להגיע שוב לאותו אחד) בגלל זה המחיר היה נראה לי מוגזם יחסית גם בגדול שמן יקר יחסית לרכב ישן שלא שווה אותו לדעתי אני לא מבין גדול אבל מנסה לדבר מהיגיון אין שום סיכוי שאחזור אליו מה שיותר מרגיז שגם אם הייתי רוצה המחיר של התוספים האלה הרבה יותר זול, אפילו בחצי והעבודה שלו? לשפוך לרכב.. ממש גניבה לדעתי
  8. בדיוק מה שגם אין באמת דרך לדעת אם שמו או לא שמו
  9. אה מעולה טוב לדעת לא ציפיתי לזול אבל נחמד לדעת שגם לא כלכך יצא יקר ושאלה באמת המחירים בשטח.. בגוגל ראיתי מחירים קצת שונים מה שהעלה לי את החשש
  10. לגבי המחיר עבודה גם המחיר יחסית נורמלי? הייתי אצל בול שעה וחצי.. וזה גם לא הכל היה עבודה
  11. רכב קאיה פיקנטו שנת 2014 נכנסתי אליו ביקשתי טיפול לרכב ושאני הולך לטסט אם יש עוד משהו שצריך שיעדכן אותי אמר לי הרצועה צריך מצרף את החשבונית המפורטת נראה לי גבה פה יותר מדי כסף על העבודה, מה דעתכם? לגבי התוסף שמן + דלק אף אחד לא ביקש את זה ממנו רק בקבלה ראיתי שהוא הוסיף את זה..
×
×
  • תוכן חדש...