Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אי אפשר להתניע - סדרת תקתוקים מהירה והבהובים מלוח בשעונים (קורולה 04)


Coro
מעבר לפיתרון נפתר ע"י מרק10,

פוסטים מומלצים

ברכב הותקן צופר אפטרמרקט ע"י חשמלאי לפני כמה שנים.

יש גם קודן.

היום אחרי שהתחלתי בנסיעה שמתי לב שהצופר לא עובד.

עצרתי בצד וראיתי שהחיבור שלו להדק החיובי של המצבר התנתק - חיבור מזלג לבורג שעל ההדק ואחריו יש בית פיוז.

ניתקתי מינוס מהמצבר, חיברתי את חיבור המזלג בחזרה לבורג, החזרתי את המינוס.

בדקתי את הצופר והוא היה תקין.

אך כשבאתי להתניע קרתה התקלה שכתבתי.

הקודן משמיע צפצופים כאשר מקישים.

אני לא זוכר אם היו בעבר צפצופים אחרי זה שאומרים שהקוד תקין. עכשיו אין אחרי הקשה שום צפצופים.

התקתוקים מלוח השעונים שגם מהבהב באותו הקצב.

בדקתי את בית הפיוז של הצופר ואני רואה שהוא התחמם, אולי עם הזמן, אולי מקצר.

 

נעלתי את הרכב עם השלט, חיכיתי רבע שעה ועדיין אותה בעיה.

 

מה עוד אפשר לעשות?

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצבר תקין, אחרי טעינה.

אני חושב שהכבל המשוחרר קיצר משהו.

בדקתי מה קורה בקודן אם אני מקיש קוד לא נכון והוא נותן לי שלושה צפצופים אז נראה לי שהוא בסדר.

לפי מה שהספקתי לקרוא, לפי הסימפטומים אולי זה ריליי של הסטרטר שהתקלקל אבל אין לי דרך להיות בטוח.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Coro כתב:

לפי מה שהספקתי לקרוא, לפי הסימפטומים אולי זה ריליי של הסטרטר שהתקלקל אבל אין לי דרך להיות בטוח.

 

אם הרכב מניע קשורה אז זה לא בעיה בממסר של הסטרטר או בסולונאיד של הסטרטר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא מניע. כשאני מנסה להניע יש את התקתוקים והבהובים בלוח שעונים.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתק את הכבל בעל קונקטור שמתחבר לסולונאיד של הסטרטר. הכבל הזה הוא למעשה פיקוד של הסטרטר.

בכדי לעקוף את הממסר או בעיה אחרת בפיקוד לסטרטר נסה להניע את הרכב בצורה הבאה.

 

בעזרת כבל בעל שטח חתך 2-4 ממ"ר המחובר לפלוס של המצבר ועם הקצה השני גע במגע של הקונקטור של הסטרטר כאשר ידית

ההילוכים במצב P והמפתח בסוויץ' במצב ON.

 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו מוזר.

לפני שעה בדקתי את המתח במצבר עם רב-מודד והוא היה 12.8.

עכשיו ניגשתי לרכב (100 מטר מהבית) והמצבר מרוקן. אפילו נעילה מרכזית לא עבדה. רב המודד לא היה איתי אבל יש לי

את זה והוא מראה 10 וולט.

בלילה המצבר היה בטעינה בבית ואח"כ ב recondition שזה פולסים (אני מקווה שזה לא הרס משהו).

איך אני יודע אם הבעיה במצבר או משהו שמקצר אותו?

image.thumb.png.db7bc1c32a0067ed6e83e709c7f0a014.png

 

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Coro כתב:

בלילה המצבר היה בטעינה בבית

למה היה צורך להטעין את המצבר בבית?שוב אני שואל, בן כמה המצבר? ניסית אולי לנסות להתניע עם בוסטר התנעה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בקושי משתמש ברכב. הוא עמד שבועיים ללא תנועה. לא הייתה בעיה בהתנעה אני פשוט כהרגל מטעין אותו כמניעה מפריקה. אני לא מטעין כל שבועיים, לפעמים פעם בחודש-חודשיים תלוי בנסועה ולפעמים אני בודק מתח לדעת מה מצב הטעינה.  היום הוא הניע כרגיל אחרי שהחזרתי את המצבר, נסעתי קצת ואחרי שראיתי שהצופר לא עובד עצרתי בצד,  ראיתי שהצופר מנותק ומאז הוא תקוע איפה שעצרתי ולא מניע. הכבל החיובי של הצופר היה חופשי והוא יכל לגעת בכל חלק מתכת באיזור במהלך הנסיעה הקצרה.

המצבר בן 6. עם בוסטר לא ניסתי אנסה מאוחר יותר היום.

עריכה אחרונה על ידי Coro

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצופר עבד חלש המון זמן, לא חשבתי שזה בעית מגעים אלה בגלל שהוא מתיישן (צופר עם קומפרסור קטן).

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי ל15 דקות לפני שפתחתי את השרשור ולא עזר לצערי.

העלילה מסתבכת - חשבתי שהמצבר מרוקן אז לקחתי את המצבר הבייתה כדי לטעון אותו אבל בבית רב-המודד מראה 12.8.

בכל מקרה עוד כמה שעות תהיה לי גישה לבוסטר ואני אנסה להתניע בעזרתו ואולי להזיז את הרכב קצת יותר קרוב הביתה.

אח"כ אנסה לבדוק פיוזים. מרק אני צריך לראות אם אני מסוגל לבצע את מעקף הממסר.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...