Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפתי רצועת תזמון והעבודה הסתבכה - מדריך והפקת לקחים


EliC25

פוסטים מומלצים

וואו, ישר כוח. מקצוען! חתיכת עבודה.. עכשיו ברור למה מוסכים מחייבים המון שעות להחלפת רצועה. אגב, זה משהו שכל מכונאי (שראוי לעבוד במוסך) אמור לדעת?

עריכה אחרונה על ידי Muzic4Ever

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בכל רכב זו עבודה כזו דרעק. כולל הצילומים העבודה עצמה לקחה לי רק 3 שעות. 

ראוי לציין שזו פעם ראשונה שאני מחליף טיימינג לבד. בפעם הקודמת לפני 6 שנים בדיוק, 'עבדתי' יחד עם @asafasaf ובעבדתי אני מתכוון הוא החליף ואני החזקתי לו את הפנס או נתתי לו קונטרות כשצריך. בזמנו אגב זה לקח לנו 6 שעות, ולפחות  זכרתי למה - כי שכחנו להחזיר את המכסה של משאבת המים לפני שהרכבנו את הרצועה.

כל עובד לדעתי חייב לדעת להחליף טיימינג, ואני מניח שברגע שאתה מכיר מנוע מסוים אתה מכיר את השטענץ ויודע איפה זה יכול להתחרבן או איפה בדיוק המיקום. לא ברור לי למה לקראנק יש סימון כל כך ברור ולקאמשפט עשו סימון שכשהמנוע מורכב ברכב קשה לראות במדויק.

ברוב המנועים המודרניים יש נועלים קאמשפט וקראנק, כלומר, פין שנתפס בנקודה בה הקראנק צריך להיות בזמן ההחלפה, ונועלים שהם מין גשר, שמתיישבים על גל הזיזים ומאפשרים עבודה ופירוק של הגלגלות בלי ששום דבר יזוז ממקומו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שעושה החלפות טיימינג בשיגרה יש בדרך כלל את הכלים לנעול את הקאמ והקרנק במקום.
טריקים ביתיים שונים אפשר לראות בתכניות של אד ברואר , whellers dealers . ושם לא פעם מראים את הנועלים.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, netanel1014 כתב:

יפה. אגב מהיכן השגת ספרות טכנית?

יש לי תוכנה של קיה כבר כמה שנים טובות במחשב

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה. בפעם הראשונה שהחלפתי טיימינג בגלל טעות כזאת שברתי נדנדים. ברכב אחר אולי הייתי שובר שסתום. ומאז אני לא מנסה להניע לפני סיבוב ידני של המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתכוון לעשות טיימינג בסובארו אצלי, להחליף  את המשאבה, מותחן ואת כל 4 המיסיבים 
נראה לי היה הרבה פחות מסובך, נקווה שלא נפספס שן :)
תודה רבה על הסרטון, מאוד מבורך שהעלתה אותו וציינת את הטעות שעשיתה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...