Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגשת תלונה איביי


guya72

פוסטים מומלצים

שאלה מעט אידיוטית - כיצד מגישים תלונה כנגד מוכר באיביי ?  כמה שחיפשתי, לא הצלחתי למצוא דרך/ הסבר.

פירוט הבעיה : קניתי ממוכר סריאל לאפליקציה. לאחר מספר שעות, קיבלתי את הסריאל. הבעיה היחידה - הסריאל אינו עובד...

פניתי אליו בבקשה לקבלת תמיכה / פתרון, אך הוא לא עונה. בעקבות כך, אני רוצה לפנות לאיביי ואינני מוצא כיצד לבצע זאת.

המוצר מוגדר בתור "נשלח" (DISPATCHED) ולא בתור מוצר שהגיע. לפי מה שהבנתי, זאת הסיבה שאינני יכול לפנות לאייביי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הנראה, זאת קניה שאיביי ופייפאל לא נותנים עבורה הגנה (לא מכירה של חפץ ממשי/פיזי ולכן אין הגנה) ולכן אין אפשרות לפתוח דיספיוט באף אחד מהפלטפורמות.

בכל מקרה, תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון :

כעת המערכת באיביי איפשרה לי להגיש בקשה להחזרת המוצר. תוך מספר דקות מהגשת הבקשה, שרות לקוחות של איביי אישר אותה מבלי להמתין אפילו לתגובה של המוכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישור בקשת החזרה הוא אוטומטי באיביי ואין צורך להמתין לאישור המוכר אבל יש צורך להוכיח ששלחת חזרה. אם לא תוכיח ששלחת, הקייס יסגר לטובת המוכר.

מה שהיית צריך לעשות הוא לפתוח מחלקות בתואנה שהמוצר לא עובד. אם לא מצאת את האפשרות הזו, אז יש לאיביי מערכת שרות לקוחות שתוכל להיעזר בה.

 

מכיוון שכבר פתחת בקשת החזרה, כדאי לפנות לשרות הלקוחות של איביי ולבקש את עזרתם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...