Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Adani כתב:

הגנה מקרינת UV גם חשובה למרות שרוב האנשים מתעלמים מזה.

מכל מה שיצא לי לראות, כלומר בחינה בפועל של חסימת קרינת UV, ציפויים מכל הסוגים מספקים הגנה נמוכה מקרינת UV, משהו כמו 10% לכל היותר, יש אולי יוצאי דופן שתוכננו ספציפית לכך כך שלא ניתן לקבוע שזה תקף לכל, אך עקרונית אין להתייחס לציפוי כאל חוסם קרינת UV משמעותי. את עיקר הפעולה הזו עושה הלכה של הצבע אך כידוע לכל גם היא נחלשת עם הזמן שכן היא מותקפת ממזהים ובעיקר, מהשילוב של קרינת UV עם החמצן שבאוויר וכאן נכנס הציפוי כמסייע משמעותי שכן הוא יוצר שכבת הגנה/הקרבה מפני אותם מזהמים והחמצן שבאוויר. מבחינת מזהמים, ההגנה הכי חשובה לי זה נגד לשלשת ציפורים שהיא האגרסיבית ביותר ואוטמי צבע הוכיחו את עצמם בנושא לאורך השנים עם אפס פגיעה בשכבת הלכה גם אם גיליתי לשלשת רק לאחר מספר ימים. 

 

כל נושא שיפור המראה, ניקוי קל יותר הידרופוביה וכו', זה רק הבונוס שבציפוי. בקיצור, ווקס, אוטם כזה או אחר, ציפוי קרמי אמיתי וכו', לא משנה מה, כל עוד זה מיצרן איכותי זו פעולה מומלצת להגנה על הצבע לאורך שנים וההבדל הוא רק פעם בכמה זמן צריך ליישם וכמובן, לדאוג לשטוף את הרכב באופן קבוע. 

×
×
  • תוכן חדש...