Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריבוי מסימות או זילזול של מוסך בלקוח.


NM2007

פוסטים מומלצים

אני לא יעלה כאן שמות או כתובות של מוסכים מסיבות אטיות אבל זה סוג של דברים שלדעתי קשור לגישה של מוסכניק " גלה את טיב הטיפול דרך רגלך !? "

רכב ראשון שלי קניתי ב- 1999 ומעז היו לי 4 רכבים ואם אני מביט לאחור זכור לי מקרה אחד או שתיים שמוסכניק לקח אוטו לסיבוב אחרי סיום העבודה.

ברוב המקרים זה היה בצורה סיימנו טיפול, תיקננו תקלה, קח מפתחות וסע.

למה לקוח צריך לגלות לקויים בעבודה של מוסך מעבר לשערו ?  

 

לדעתי הסבר הוא: זילזול או ריבוי מסימות ורצון של מוסך להרוויח יותר על חשבון האיכות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, טיפלתי ברכב אצל מוסכניק שהיה לוקח את הרכב לסיבוב בסוף העבודה. בכל זאת חזרתי אליו עם תקלות חוזרות עוד 4 פעמים (+פעם שהלכתי למוסך אחר כי נשבר לי ממנו כבר). 

לאחר זמן הסתבר שהוא התחיל לשתות והתמכר. לפני זה ההמלצות עליו לא נגמרו. 

 

בקיצור, סיבוב אחרי עבודה הוא לא ערבון לכלום. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, NTZSV כתב:

גם אצלי הוא נסע לקנות אוכל ממסעדה וחזר אחרי 20 דקות. זה מצולם במצלמת דרך. לבריאות.
התשובה שלו תהיה בדקתי את הרכב.

לדעתי פות"ש מתלונן על כך שלא לוקחים את הרכב לסיבוב. 

באחת הפעמים שהרכב היה במוסך הנ"ל (לא בסיום עבודה) קיבלתי הודעה שהרכב נכנס לחניון של פנגו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסכניק שלי מקפיד לקחת את הרכב לסיבוב בסוף כל טיפול. הקפה של הבלוק בצ׳ק פוסט, משהו בסביבות קילומטר.

 

היו בפורום לא מעט סיפורים על רכבים שנלקחו לקניות ואולי גם בילויים על ידי עובדי המוסך, והטיולים תועדו במצלמות הרכב.

 

אגב, זו סיבה למסור קריאת מד אוץ מדויקת בפתיחת כרטיס העבודה. יש אסמכתא להשוואה בסיום הטיפול.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה סתם מתלונן, מקצוען אמיתי יודע מה הוא שווה 

לא כל טיפול צריך לעשות סיבוב עם האוטו, הרי שאתה הולך למוסך (מה שאומר שאין לך ידע מספק לעבוד בעצמך בבית) אבל מצד שני מתיימר בחוצפה שכזו להגיד לו מה נכון לעשות ומה לא והאם צריך לעשות סיבוב עם הרכב או לא

כולם חכמים גדולים, במיוחד מאחורי מקלדת כשהידיים שלכם נקיות מגריז וצלקות

נתקלתי בזה כשהחלפתי את הגיר


שימו לב שמראש אני רואה שרק מוסכניקים יסכימו עם התגובה הזאת, כל השאר כרגיל יצטטו אותי ויתחילו להתמרמר ולעשות פה אימוגים של דיסלייק

רק מראה לי כמה אני צודק, וכמה הלקוח לא תמיד צודק

 

 

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, CiUiK כתב:

אתה סתם מתלונן, מקצוען אמיתי יודע מה הוא שווה 

לא כל טיפול צריך לעשות סיבוב עם האוטו, הרי שאתה הולך למוסך (מה שאומר שאין לך ידע מספק לעבוד בעצמך בבית) אבל מצד שני מתיימר בחוצפה שכזו להגיד לו מה נכון לעשות ומה לא והאם צריך לעשות סיבוב עם הרכב או לא

כולם חכמים גדולים, במיוחד מאחורי מקלדת כשהידיים שלכם נקיות מגריז וצלקות

נתקלתי בזה כשהחלפתי את הגיר


שימו לב שמראש אני רואה שרק מוסכניקים יסכימו עם התגובה הזאת, כל השאר כרגיל יצטטו אותי ויתחילו להתמרמר ולעשות פה אימוגים של דיסלייק

רק מראה לי כמה אני צודק, וכמה הלקוח לא תמיד צודק

 

 

לא נלך רחוק ואני לא מעמין שיש ערך לוויקוחים. אבל כאשר מחליפים לך תושבת מנועה הייתה מצפה מהמוסך לעשות נסיעת מבחן. לא כך ?

אני מעמין שכן. בנוסף לאחר סיום העבודה כאשר לקחתי רכב כדי לנסוע לעבודה בכיכר הראשון גליתי שאוטו משקשק וצורח תצילו תצילו.

בסוף של דבר התברר שטכנאי שעשה את עבודה לא ידע איך עושים את הפרוצדורה בצורה הנכונה. כמובן החזרתי רכב ותיקנו את זה. לאחר מספר חודשים התחילו להופיעה רעשים מוזרים. בזמן יציא מחניה כאשר מסבבים הגה התחילו להופיע רעשים בדומה לרעש שמיצר קרח כאשר הוא נסדק.
זה היה גורם לי חוסר מנוחה ובסופו של דבר הלכתי לבדוק את זה. דבר מוזר כאשר מעלים רכב על מעלית לא שומעים שום ראשים. זה מופיע רק כאשר אוטו ממוקם על קרקע.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, NM2007 כתב:

לא נלך רחוק ואני לא מעמין שיש ערך לוויקוחים. אבל כאשר מחליפים לך תושבת מנועה הייתה מצפה מהמוסך לעשות נסיעת מבחן. לא כך ?

אני מעמין שכן. בנוסף לאחר סיום העבודה כאשר לקחתי רכב כדי לנסוע לעבודה בכיכר הראשון גליתי שאוטו משקשק וצורח תצילו תצילו.

בסוף של דבר התברר שטכנאי שעשה את עבודה לא ידע איך עושים את הפרוצדורה בצורה הנכונה. כמובן החזרתי רכב ותיקנו את זה. לאחר מספר חודשים התחילו להופיעה רעשים מוזרים. בזמן יציא מחניה כאשר מסבבים הגה התחילו להופיע רעשים בדומה לרעש שמיצר קרח כאשר הוא נסדק.
זה היה גורם לי חוסר מנוחה ובסופו של דבר הלכתי לבדוק את זה. דבר מוזר כאשר מעלים רכב על מעלית לא שומעים שום ראשים. זה מופיע רק כאשר אוטו ממוקם על קרקע.  

אם אתה כל-כך יודע תעשה לבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שטויות. יש לך 3 דרגות:

1. זיהוי שיש בעיה.

2. אבחנת הבעיה.

3. טיפול בה.

 

@NM2007 מדבר על הדרגה הראשונה: היה מזהה שקיימת ברכב בעיה. למשל רעש חריג. או מחסור בנוזל. הוא לא יודע לאבחן אותה, אז הוא ניגש למוסך. יש במוסך אנשים שיודעים לאבחן מה הבעיה אבל אין להם הידע או הכלים לתקן אותה, בשביל זה יש אנשים שמומחים בכך.

 

בדיוק כפי שכאשר כואב לך משהו (דרגה 1) אתה פונה לרופא (דרגה 2) שיאבחן את הבעיה. אבל אם צריך ניתוח הוא יפנה אותך למנתח (דרגה 3).

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.2.2024 בשעה 19:53, CiUiK כתב:

אתה סתם מתלונן, מקצוען אמיתי יודע מה הוא שווה 

לא כל טיפול צריך לעשות סיבוב עם האוטו, הרי שאתה הולך למוסך (מה שאומר שאין לך ידע מספק לעבוד בעצמך בבית) אבל מצד שני מתיימר בחוצפה שכזו להגיד לו מה נכון לעשות ומה לא והאם צריך לעשות סיבוב עם הרכב או לא

הרבה מסמכים של יצרני רכבים אומרים לעשות נסיעת מבחן מכל מיני סיבות, אז כנראה יש ל"טמבלים" שם מושג כלשהו. חבל על גישה ישראלית כזו למי שמביא לך את הלחם של "מה אתה מבין בכלל, מה מעניינים אותי הרצונות שלך, ומי אתה בכלל חוצפן שכמוך, שתגיד לעצמאי כמוני מה לעשות".

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתנה ממקום למקום.

מוסך שמחזיק בוחן בדרך כלל מבצע נסיעת מבחן שמבוצעת על ידי הבוחן. 
חבר טוב שלי שהיה קצין רכב בחברה ואחר כך בחברת ליסינג גדולה , משמש היום כבוחן במוסך מתמחה, קטן יחסית ( 4 ליפטים) . לעומת זאת כבר כפי שכתבו כאן, יש גם כאלו שמתנהגים אחרת. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mcaspi כתב:

הרבה מסמכים של יצרני רכבים אומרים לעשות נסיעת מבחן מכל מיני סיבות, אז כנראה יש ל"טמבלים" שם מושג כלשהו. חבל על גישה ישראלית כזו למי שמביא לך את הלחם של "מה אתה מבין בכלל, מה מעניינים אותי הרצונות שלך, ומי אתה בכלל חוצפן שכמוך, שתגיד לעצמאי כמוני מה לעשות".

הבחור רוצה שיעשו לו נסיעת מבחן אחרי החלפה של תושבת מספיק להיות ליצנים לאף אחד אין זמן לזה. המשפט האחרון שכתבת מוצדק 100 אחוז, כולם פה חושבים שהם מכונאים ומתלוננים יום ולילה על המוסכים שלהם, תתחילו לסובב ברגים ואז נראה אם הדיבור הזה ישאר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, CiUiK כתב:

הבחור רוצה שיעשו לו נסיעת מבחן אחרי החלפה של תושבת מספיק להיות ליצנים לאף אחד אין זמן לזה.

אין זמן לזה ולדברים אחרים, ולכן מאבדים לקוחות בגלל בקשות פשוטות. לבריאות אם יש להם יותר מדי לקוחות והכנסות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...