Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משבר גיל ה-... או "רוצה אוטו מעניין"


adipinhasi

פוסטים מומלצים

חברי פורום מכבדים,

קורא אני כאן לעיתים קרובות ונהנה מרמת הידע והנכונות לשתפו.

חובב רכבים ואופנועים , מתקרב לגיל סבאות, אך תמיד קונה עם הראש, כש-VFM הוא המוטיב החוזר.

והנה הגיע הרגע להיפרד מהיחידת הVFM האחרונה - גרנד סניק דיזל אשר שירתה נאמנה מ130,000 קמ כל הדרך עד 380,000 והייתה ממשיכה עוד אלמלא קיבלתי כרטיס צהוב מהמוסכניק.

והילד, בן 19 שיהיה בריא, נדבק בחיידק המוטורי ויחד החלטנו לחפש משהו מעניין עד ספוטיבי, נוטה למהיר עד עצבני.

התקציב באיזור ה-70 אך עם הביטוח לנהג צעיר ויישור קו יורד מחיר קנייה לסביבות ה-60

איפה לא היינו (במחוזות הפנטזיה כמובן, לא ברגליים):  208GTI, אז אולי כבר 308? אופס, יקר. אז למה לא 159 - חלום רטוב שלי 20 שנה אחורה - אבל האחזקה / אמינות.

אז אולי G37/Q50 - נתפשר על אוטומט, אך אבוי! הילד פוסל על עיצוב..

אאוריקה!  V40 T5!  הממ.. רק אוטומט / קצת זקן?

 

לא אלאה אתכם.. בדקתי וקראתי כאן על אולי 20 דגמים שונים, בלי להגזים. מכיר כבר כמה מן הנפשות הפועלות לפי ההתמחות בסוג הרכב והדעות הדעתניות ...

טוב, אז תאכלס, הוזכרה באחת התגובות לגבי אינפיניטי, הגב' CLS לבית מרצדס, לא פחות.

אם יש משהו שמרטיב אותי כמו היפהפייה מידה 159 זה מרצדס ספורט. אין מצב למחיר בהישג יד, מלמלתי בחולשה, ועפתי ללוחות.

אבוי, יש מצב... לחץ בחזה, נשימות מהירות.. מהר טלפון למומחה, גיסי שיחיה, עם נסיון מכונאות של 60 שנה , כולל ניהול מוסך מרצדס (אמנם מסחריות, אבל הפרייבטים היו ליד..)

הגיס פוסק: מרצדס זה משהו מיוחד. שווה השקעה!

על הכוונת CLS350 2006 - 2009   ישן!  אבל בכל זאת, !מרצדס!, ידיים פרטיות, אולי נמצא אחת מובחרת?

אשמח ואודה לכל דיעה על הרכב, אחזקתו, מחלות ידועות הדורשות בדיקה, מוסכים מומלצים לבדיקה באיזור המרכז בואכה צפון וכל מה שבא לכם להגיד 

תבוא עליכם הברכה

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה ירדת מה208GTI, מדובר ברכב מעולה לכל הדעות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לחרב את היחסים עם הילד?

"אל תחנה מחוץ לבסיס!"

"מה הכתמים האלה על המושב האחורי?"

"נסעת בשטח?!" (לא אבא, זה היה רק שביל לבן, עם קצת בוץ. אהה, כן... גם היתה שם אבן שלא ראיתי...)

 

לדעתי נער בן 19 - עדיף שיתגלח על איביזה או 208 ידנית, ולא על מרצדס המשבר של אבא.

 

לפני 30 דקות, adipinhasi כתב:

חובב רכבים ואופנועים , מתקרב לגיל סבאות, אך תמיד קונה עם הראש,

לך עם הלב. אופנוע!

 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, adipinhasi כתב:

אאוריקה!  V40 T5!  הממ.. רק אוטומט / קצת זקן?

הייתי בהתלבטות כזו בקיץ האחרון.

גם ה V40  משנת 2015 ומעלה עם מנוע וולוו וסטוק 190 כ"ס, היא מאוד מהירה רק הגיר 6 הילוכים קצת יותר איטי, אבל לא נורא. לאחרונה היתה לי V40 T4 שהבעלים הקודם החליף לה טורבו ושדרג תכנה ל T5 245 כ"ס, היא היתה ממש אחלה עד שלצערי הושבתה בתאונה. ה T5 שבאה עם גיר 8 הילוכים כסטוק, זה אמור להשתלב עוד יותר טוב. למיטב הבנתי אין הרבה כאלו על הכביש. יש S60 עם מנוע T5 שלהבנתי נותנת אחלה VFM ויש היצע של רכבים.

לא מכיר את הגרמנייה המזדקנת שהזכרת. 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, BoazB11 כתב:

לך עם הלב. אופנוע!

 

הוא רוצה להגיע לגיל סבאות

  • אהבתי 4
  • מצחיק 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, BoazB11 כתב:

לך עם הלב. אופנוע!

בשישי האחרון הייתה לי שיחה עם חבר טוב, מרדים בשיבא, יושב טוב גם בלי זה... סביב גילך כנראה (65), גם נדבק בשיגעון בדגש על אופנוע.

איך אפשר להוריד אותו מזה???

חבל עליו, צעיר ויפה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, mosheisrael כתב:

איך אפשר להוריד אותו מזה???

חבל עליו, צעיר ויפה...

אשתי שאלה את זה כשהבנים רצו להתגייס לקרבי...

 

No Risk No Fun...

"בחמש דקות על אופנוע אני חי יותר מאחרים בכל ימיהם"

ועוד כל מיני קלישאות.

אנא עארף?! ילד גדול. למה להוריד אותו מזה?

 

לפני 28 דקות, mosheisrael כתב:

סביב גילך כנראה (65)

עוד לא. השנה אני בגיל שנת הלידה שלי...😵

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור - בימבה לנכד/ה.

 

אגב, אתה זקוק לרכב לשימוש יומיומי או לפאן בלבד?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהCLS350 היא מכונית ספורטיבית, הדור הזה גם סובל מאיכות חומרים די ירודה. 

 

האינפיניטי היא ללא ספק הסדאן הכי מתנהגת שהזכרת, לא מזמן ראיתי את זאת שמכרתי לפני כעשור, עדיין עם המנוע והגיר המקוריים ועם כמעט חצי מיליון קילומטר. 

 

 

  • אהבתי 2

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, בנצי כתב:

אני לא חושב שהCLS350 היא מכונית ספורטיבית, הדור הזה גם סובל מאיכות חומרים די ירודה. 

 

האינפיניטי היא ללא ספק הסדאן הכי מתנהגת שהזכרת, לא מזמן ראיתי את זאת שמכרתי לפני כעשור, עדיין עם המנוע והגיר המקוריים ועם כמעט חצי מיליון קילומטר. 

 

 

הוא ציין שתיים

אני יותר אהבתי את הG37, יש הרבה שיחלקו עליי.

כמובן שאם הנער מוכן "להתפשר" על העיצוב, מדובר בתמורה משגעת לכסף מכל הבחינות. 

עם זאת, אני אישית, וגם רבים אחרים, מעדיפים רכבים ספורטיביים קצרים יותר. משהו בסדאניות הארוכה גורמת לתחושה יותר מגושמת וכבדה אפילו ברכבים עם שלדה טובה. אז לדבר על קומפקטיות מצד אחד וסדאנים גדולים מצד שני, מבחינתי אלו שני עולמות שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, EliC25 כתב:

לא הבנתי למה ירדת מה208GTI, מדובר ברכב מעולה לכל הדעות

זה אכן הכי מעשי מבחינת VFM ספוטיבי. אפשר להשיג לפני מתיחת פנים בסביבות 30א ואחרי בסביבות 40א. אממה, מפחיד אותי יחס הסוס לקילו. רכב כל כך קטן, מה יקרה לילד בכל החלקה / תאונה חו"ח?  

 

לפני 11 שעות, BoazB11 כתב:

למה לחרב את היחסים עם הילד?

"אל תחנה מחוץ לבסיס!"

"מה הכתמים האלה על המושב האחורי?"

לדעתי נער בן 19 - עדיף שיתגלח על איביזה או 208 ידנית, ולא על מרצדס המשבר של אבא.

לך עם הלב. אופנוע!

מסכים שזה יותר הגיוני. זה גם מה ההילד רוצה..

אז לגבי אופנוע, יש בחנייה ימאהה TDM 900 2003 לנסיעות לעבודה וקצת פאן בסופ"ש

 

לפני 10 שעות, sperial כתב:

אגב, אתה זקוק לרכב לשימוש יומיומי או לפאן בלבד?

 

זה יהיה הרכב השני במשפחה עם 5 נפשות, 4 נהגים והחמישי בדרך... אז גם ליומיומי

 

לפני 3 שעות, בנצי כתב:

אני לא חושב שהCLS350 היא מכונית ספורטיבית, הדור הזה גם סובל מאיכות חומרים די ירודה. 

האינפיניטי היא ללא ספק הסדאן הכי מתנהגת שהזכרת, לא מזמן ראיתי את זאת שמכרתי לפני כעשור, עדיין עם המנוע והגיר המקוריים ועם כמעט חצי מיליון קילומטר. 

הנעה אחורית, 272 סוס V6? אז לא ממש ספוטיבית אבל פאן בנהיגה יהיה, לא?  מדאיגני מה שכתבת לגבי איכות החומרים מפני שאחת הסיבות העיקריות למרק זו תחושת האיכות בבנייה ונסיעה. רק ב CLS אן בכל סדרה C בשנים אלו? הדור השני מ2011 יותר טוב? (אמנם מחוץ להישג יד אלא אם אתשגע עם הללוואה)

הייתי די נעול על האינפיניטי עד שראיתי את הפרצוף של הילד... אמנם עניין של טעם, אבל זה כנראה לא הרכב שאנשים עוצרים להסתכל על העיצוב שלו. בכל מקרה חשבתי על הQ50 עם המנוע 2ל טורבו (מרצדס), או שרק הV6 G37 הישן?

 

לפני 16 דקות, EliC25 כתב:

הוא ציין שתיים

אני יותר אהבתי את הG37, יש הרבה שיחלקו עליי.

כמובן שאם הנער מוכן "להתפשר" על העיצוב, מדובר בתמורה משגעת לכסף מכל הבחינות. 

עם זאת, אני אישית, וגם רבים אחרים, מעדיפים רכבים ספורטיביים קצרים יותר. משהו בסדאניות הארוכה גורמת לתחושה יותר מגושמת וכבדה אפילו ברכבים עם שלדה טובה. אז לדבר על קומפקטיות מצד אחד וסדאנים גדולים מצד שני, מבחינתי אלו שני עולמות שונים.

מבין מה אתה אומר לגבי סדאן מגודל לעומת 208 / איביזה / לאון, אבל אנחנו עוד לא שם - לעמוד על השונות בסגנון הספוטיבי. אנחנו עוד מחפשים מה יהיה הרכב המרגש, ספורטיבי במידה זו או אחרת, שגם יהיה אפשר להחזיק ולא רק לקנות..

לגבי CLS, אני מבין שעלויות במקרה של פגיעות פח או חלקים מסויימים יהיו גבוהות.  מצד שני יש הרבה מרצדס בארץ עם מנוע / גיר זה, ואפילו CLS יש לא מעט. יש חלקים מפירוק (אמנם הרבה מעבר לקו..) ואפשר לקנות בגרמניה (יש משפחה שם)

נתקלתי אתמול בCLK 230 בציר 2005(!) במצב מטורף, מושקעת מאוד, אבל גם כפולת מחירון. הבעלים טיפל בה קבוע בשכם :)   

  

תודה על כל ההתייחסויות, חברים. מחמם את הלב. 

 

 

לפני 12 שעות, ST12345 כתב:

הייתי בהתלבטות כזו בקיץ האחרון.

גם ה V40  משנת 2015 ומעלה עם מנוע וולוו וסטוק 190 כ"ס, היא מאוד מהירה רק הגיר 6 הילוכים קצת יותר איטי, אבל לא נורא. לאחרונה היתה לי V40 T4 שהבעלים הקודם החליף לה טורבו ושדרג תכנה ל T5 245 כ"ס, היא היתה ממש אחלה עד שלצערי הושבתה בתאונה. ה T5 שבאה עם גיר 8 הילוכים כסטוק, זה אמור להשתלב עוד יותר טוב. למיטב הבנתי אין הרבה כאלו על הכביש. יש S60 עם מנוע T5 שלהבנתי נותנת אחלה VFM ויש היצע של רכבים.

לא מכיר את הגרמנייה המזדקנת שהזכרת. 

אם T4 מספיק למשקל של הV40 אז נוסיף לרשימה ונלך לראות אחת. דווקא לעיצוב שלה הילד יותר התחבר, לך תבין...  ומבחינת הפרקטיות אני מניח שעולה על כל הדרישות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, adipinhasi כתב:

הנעה אחורית, 272 סוס V6? אז לא ממש ספוטיבית אבל פאן בנהיגה יהיה, לא?  מדאיגני מה שכתבת לגבי איכות החומרים מפני שאחת הסיבות העיקריות למרק זו תחושת האיכות בבנייה ונסיעה. רק ב CLS אן בכל סדרה C בשנים אלו? הדור השני מ2011 יותר טוב? (אמנם מחוץ להישג יד אלא אם אתשגע עם הללוואה)

הייתי די נעול על האינפיניטי עד שראיתי את הפרצוף של הילד... אמנם עניין של טעם, אבל זה כנראה לא הרכב שאנשים עוצרים להסתכל על העיצוב שלו. בכל מקרה חשבתי על הQ50 עם המנוע 2ל טורבו (מרצדס), או שרק הV6 G37 הישן?

המרצדס אמינה, אני מאמין שב350 אין מתלי אוויר, שהם בדרך כלל בעיה רצינית. 

הרכב מבוסס על הE קלאס, בשנתונים האלה מרצדס די סבלו מאיכות חומרים ירודה בפנים, יש לנו C240 מהתקופה, סוס עבודה, אבל מבחינת איכות פנים, לא וואו בכלל. 

 

לגבי אינפיניטי, הV6 הישן שלהם (טרום טורבו) הוא היהלום ברכב, הוא גס, בועט, נשמע נהדר, הG35/7 בעיני היא יותר מכונית לנהג מסדרה 3 מגבילה וללא ספק הרבה יותר אמינה. 

 

  • אהבתי 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, בנצי כתב:

המרצדס אמינה, אני מאמין שב350 אין מתלי אוויר, שהם בדרך כלל בעיה רצינית. 

הרכב מבוסס על הE קלאס, בשנתונים האלה מרצדס די סבלו מאיכות חומרים ירודה בפנים, יש לנו C240 מהתקופה, סוס עבודה, אבל מבחינת איכות פנים, לא וואו בכלל. 

 

לגבי אינפיניטי, הV6 הישן שלהם (טרום טורבו) הוא היהלום ברכב, הוא גס, בועט, נשמע נהדר, הG35/7 בעיני היא יותר מכונית לנהג מסדרה 3 מגבילה וללא ספק הרבה יותר אמינה. 

נתלה באילנות גבוהים - מתוך סקירה במגזין אוטו: "נוחות הנסיעה מצוינת הודות למערכת מתלי האוויר האופציונלית, והמרצדס CLS מעולה בגמיאת מרחקים בשקט ובנינוחות רבה."

כלומר מתלי אוויר הגיעו כאופציה, מעניקים נוחות אך בעייתיים לתחזוקה? אגב, איך מזהים בולמי אויר בעין?  אמור להיות להם שסתום מילוי אויר בדומה לאופניים???

אז מכנית היא אמינה, רק הסלון הגיע מאכזב, אני מבין. 

נראה לי חייבים כבר סיבוב באינפיניטי, מרצדס, V40 כדי להרגיש ההבדלים. ביטוח - למיטב נסיונכם - רואה באחת מאלו רכב "ספורט" עם הפרמיה המבקשת?  (מחיר ל208GTI היה קרוב ל6000 ש"ח חובה+ג+צעיר)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...