Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.gov.il/BlobFolder/dynamiccollectorresultitem/decision_29062020/he/decision_and_directives_decision_29062020.pdf

סיכום ועדת מחירי הדלק כתוב במקרה שיש פער בין שירות מלא\עצמאי, אשראי\מזומן (עמוד 3) 

כנראה שזה לא קשור להעלמת מס מצד התחנה או הנהגים אם זה מופיע בחוק

 

מכיר תחנה שכרגע עם פער של 20 אג' בבנזין לפעמים יותר, והיא מאחרי תחנת משטרה. 

פורסם
לפני 13 שעות, razi_pazi כתב:

גם מחיר הקולה והבורקס והחלפים וכו וכו ועדיין אלו פערים לא ברורים

נכון ולא נכון, דוגמה קטנה כשהשתמשתי בעבר בשמן של לקווי מולי היה לי שווה להזמין מאוטוסטור שמן לבד+משלוח יותר מאשר לקנות אותו בחנות באיזור שלי שכל החברים שלי קונים שם כי היא לא יקרה..

גם קולה אפשר לקנות פחית במארז 2.5 לפחית או במכונה אוטומטית 8 לפחית

פורסם

@shlomiko אתה מדבר על מרווח השיווק שבו התחנה רשאית ״לשחק״ לפי שיקול מסחרי.  קיים בחוק לגבי בנזין, והדיון הוא על הפעלת תקנה דומה לגבי סולר בשע״ח.

 

נושא השרשור הוא הפער העצום במחיר בין תשלום במזומן לתשלום בכ״א באותה משאבה, כמובן בימים כתיקונם.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

sperial עדיין לא הבנתי למה שהמדינה תציין שהתחנה תעשה הנחה רק למשלמים במזומן או רק למשלמים באשראי,

אם זה מהלך שמיסודו הוא לא חוקי בכלל?

עריכה אחרונה על ידי shlomiko
פורסם

חוקי, אחרת לא היינו רואים את התופעה בכל פינה.

 

מחיר הבנזין (רק 95 אוקטן) הו מחיר בפיקוח. בדיוק כמו חלב 3%, יש מחיר מכסימום, אבל מותר לרדת ממנו. מחיר הסולר לא מפוקח, כל תחנה רשאית למכור במחיר הטוב בעיניה. המסמך שהבאת עוסק במצב בו יש מחסור בסולר, ומציע מדיניות למניעת הפקעת מחירים במצב כזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדיין השאלה היא על אותו מוצר בדיוק (סולר במקרה שלנו) שנמכר בהפרש גדול בין מזומן לאשראי.

האמת שגם אותי סיקרן ועדיין לא ראיתי אף תשובה הגיונית...

 

אי אפשר להגיד שמדובר רק בהפרש של עמלת סליקה שיכולה להגיע לעסקים קטנים עד ל-3%, צריך לזכור שגם במזומן יש הוצאות נוספות לעסק (עמלות הפקדה, כספת, ביטוח נגד גניבות וכו').

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 12.1.2024 בשעה 12:03, sperial כתב:

כמו חלב 3%, יש מחיר מכסימום, אבל מותר לרדת ממנו.זה.

 

זה לא באמת קשור לדיון. אבל מוצרי מזון מפוקחים אסור למכור בהנחה

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 14.1.2024 בשעה 10:58, razi_pazi כתב:

 

זה לא באמת קשור לדיון. אבל מוצרי מזון מפוקחים אסור למכור בהנחה

מקור יש?

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...