Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 23 שעות, M H כתב:

זה לא מסקרן פה אף אחד חוץ ממני ?

@Bukiאולי אתה יודע (הרי אתה יודע הכל...😍)

 

אותי זה מסקרן. והתשובות שניתנו כאן רק מעלות את הסקרנות כי בתכלס הן לא עונות בכלל על השאלה.

התחנה הרי לא מעלימה מס כי הסולר מדוד. ואם רוצים למשוך לקוחות עם מחיר טוב על מזומן עדיין הפער צריך להיות קטן משמעותית. אז ההסברים לא משכנעים.

זה פער שלא קיים בשום תחום אחר.

לי אין הסבר. דבר אחד יש לי להוסיף לדיון. משהו בתמחור של הסולר מוזר לכשעצמו.

יש בין תחנות פערים מאוד גדולים בתמחור בלי קשר לאמצעי התשלום. השוק מתחלק בגדול בין תחנות תחרותיות לכאלו שכלל אינן תחרותיות ואני תוהה מדוע.

 

זה כאילו חלק מהתחנות כלל לא מנסות להיות תחרותיות ומן הסתם מוכרות הרבה פחות. כאילו מסתפקות בנהגים אדישים למחיר (שאינם רבים) או כאלו שנתקעו בלי סולר במיכל ובלית ברירה יתדלקו. זו גם התנהלות תמחור שונה מהמקובל בהשוואה לבנזין והיא גם דורשת הסבר.   

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

אני לא מכיר תופעה כזו של פער בין אשראי למזומן עם חשבונית בשום מוצר במשק.

 

וגם לא מכיר בשום תחום עסק כלשהו שנותן הנחת מזומן רק למוצר אחד ולא לאחרים. למעט סיגריות בפיצוציות שרוצות תןספת לאשראי רק לסיגריות. ושם ההנחה/תוספת הגיונית מאוד

  • אהבתי 1
פורסם

 

הפער במחיר בסולר בין התחנות, בלי קשר למזומן, הוא משום שהסולר, בניגוד לבנזין, איננו במחיר מפוקח.

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 9 שעות, tinoki כתב:

 

הפער במחיר בסולר בין התחנות, בלי קשר למזומן, הוא משום שהסולר, בניגוד לבנזין, איננו במחיר מפוקח.

נכון, אין פיקוח על הסולר, מה שמאפשר יותר משחק במחיר.
אבל זה עדיין לא מסביר את הפער בין מזומן לאשראי, שמגיע בחלק מהתחנות למעל 2 ש"ח לליטר.


 

  • אהבתי 1
פורסם

הפער בין מזומן לאשראי לדעתי נובע משיטת מצליח.

לפני חודש וחצי חיפשתי לתדלק את הרכב בסולר, הגעתי לתחנה (היה לילה וחשוך) וראיתי מחיר של 7-8 שקלים.

התחלתי לתדלק והמספרים נראו לי הזויים אז עצרתי אחרי 10 ליטר וגיליתי שהמחיר הוא 12 שקלים לליטר (!).

ככה בשניה אחת עקצו לי 40 שקלים ואין עם מי לדבר (שישי בערב תחנה ריקה רק שירות עצמי עובד).

וכל זה כי לא הייתה לי סבלנות לחכות למוצ"ש שתחנת הבית שלי תיתפתח (למה לעזאזל תחנת דלק סגורה בשבת??) שם העלות היא 7.03 לליטר סולר באשראי.

 

באסה

  • אהבתי 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)

לא מבין במיסים.

אבל נאמר למעלה שהנהגים (מוניות, משאיות וכו..) משלמים בשחור ולא התחנה. כלומר הנהגים מרוויחים מזה. זו לא סיבה מספקת?

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

לא כדאי להם לשלם בשחור כי סולר זאת הוצאה מוכרת.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 דקות, zvit כתב:

לא כדאי להם לשלם בשחור כי סולר זאת הוצאה מוכרת.

זו הוצאה מוכרת למי שמעוניין להצהיר על הוצאות.

נניח נהג מונית שמדווח על רבע מהפעילות שלו, לא יכול להכניס הוצאות דלק כמו נהג שמדווח על יום פעילות מלא, זה מיד יקפיץ התראה לבדיקה ברשות המיסים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא אתחיל עכשיו דיון על תקנות מס הכנסה לנהגי מוניות / משאיות - בלתי אפשרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 14 שעות, yuvalganim כתב:

הפער בין מזומן לאשראי לדעתי נובע משיטת מצליח.

לפני חודש וחצי חיפשתי לתדלק את הרכב בסולר, הגעתי לתחנה (היה לילה וחשוך) וראיתי מחיר של 7-8 שקלים.

התחלתי לתדלק והמספרים נראו לי הזויים אז עצרתי אחרי 10 ליטר וגיליתי שהמחיר הוא 12 שקלים לליטר (!).

ככה בשניה אחת עקצו לי 40 שקלים ואין עם מי לדבר (שישי בערב תחנה ריקה רק שירות עצמי עובד).

למה לעזאזל תחנת דלק סגורה בשבת??

אני במקומך הייתי מבטל עסקא מול חברת האשראי ונלחם עם תמונת המחיר המוצג הנמוך.

שבת? זה אוטומטי יעבור כאן לדיון פוליטי. סוף סוף מישהו מכבד את אביו שבשמים ולא רק את הלקוחות. אתה רוצה שיתדלק לך עם צלחת חמין ביד? 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 9 שעות, zvit כתב:

לא אתחיל עכשיו דיון על תקנות מס הכנסה לנהגי מוניות / משאיות - בלתי אפשרי.

חבל, כי גם אני מהמר שזו התשובה והשאלה באמת מסקרנת

  • אהבתי 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לפני 3 שעות, tinoki כתב:

אני במקומך הייתי מבטל עסקא מול חברת האשראי ונלחם עם תמונת המחיר המוצג הנמוך.

שבת? זה אוטומטי יעבור כאן לדיון פוליטי. סוף סוף מישהו מכבד את אביו שבשמים ולא רק את הלקוחות. אתה רוצה שיתדלק לך עם צלחת חמין ביד? 

 

חמין בתחנת דלק זה מתכון רע בלי קשר.

לא אתבע אף אחד בשביל 40 שקל, לא משתלם לי (ועל זה הם כנראה בונים).

לגבי פתיחה בשבת - לא ברור לי אם הכל אוטומטי מה זה משנה, אני אף פעם לא אצליח להבין את זה. אבל שיעשו מה שבא להם

  • אהבתי 1
  • משעמם 1

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 12 שעות, FROGIE כתב:

לא מבין במיסים.

אבל נאמר למעלה שהנהגים (מוניות, משאיות וכו..) משלמים בשחור ולא התחנה. כלומר הנהגים מרוויחים מזה. זו לא סיבה מספקת?

זה עדיין לא מסביר את הפער בין מזומן לאזראי ואת הפער במחירי הסולר בתחנות שונות

בתאריך 10.1.2024 בשעה 05:50, tinoki כתב:

 

הפער במחיר בסולר בין התחנות, בלי קשר למזומן, הוא משום שהסולר, בניגוד לבנזין, איננו במחיר מפוקח.

 

זה עדיין לא מסביר את הפער (2)...

 

גם מחיר הקולה והבורקס והחלפים וכו וכו ועדיין אלו פערים לא ברורים

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...