Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם חכמי הפורום הזה ידעו להסביר מה הגורם לפער הגדול בין תשלום במזומן לאשראי? 

בסופשבוע הזה נתקלתי בפער לא סביר, מזומן 7.14 אשראי 9.62

מישהו מכיר תחום נוסף שיש בו פער כזה ?

כמובן שאני מתכוון לתשלום חוקי, ולא לפער בין לבן לשחור.

יום טוב לכולם! 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

החלטה עסקית של תחנת הדלק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה ברור. אבל עדיין, נכנסת פעם לסופר או לכל סוג של חנות ואמרו לך מחיר 550 ש"ח או מזומן 400 ?

עם חשבונית.

כלומר, למה זה משתלם? הרי עלות סליקה היא לא כזו אסטרונומית,

וגם, כל כל כך הרבה תחנות דלק החליטו שזה משתלם להם, במידה זו או אחרת,  ולא רואים את זה גם בדברים אחרים ?

מוזר,  לא? 

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

זה לא מסקרן פה אף אחד חוץ ממני ?

@Bukiאולי אתה יודע (הרי אתה יודע הכל...😍)

  • אהבתי 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

האמת שלא יודע, יש לי דלקן...

 

אגב הסכם עם דלקן נותן הנחה קבועה מהמחיר באשראי.

אחרי ההנחה בדלקן עדיין יוצא מחיר גבוה יותר מחיר מזומן (מניח שאם אתה צי רכב עם אלפי מכוניות תקבל הנחה יותר גדולה). 

 למה זה עובד ככה אין לי מושג. 

 

  • מעניין 1

 

 

פורסם

מסקרן אותי גם, שאלתי פעם עובד בתחנת דלק, הוא לא ידע לומר.

יש לי השערה - שבעלי התחנות משיגים מחיר טוב מהספקים אם הם משלמים מזומן, בגיזרה של הספקים לא הכל לבן....

  • מעניין 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לפני 11 שעות, M H כתב:

נכנסת פעם לסופר או לכל סוג של חנות ואמרו לך מחיר 550 ש"ח או מזומן 400 ?

בטח...

טוב נו זה לא קורה בסופרים גדולים אבל במכולות קטנות או קיוסקים נפוץ שלט קטן ליד הקופה - "התשלום באשראי רק ברכישה מעל 25 שקלים".

וזה כי אין שום דבר חינם, גם לא שירות סליקת אשראי.


בדר"כ נהוג שהעסק משלם את העמלה,

ויכול להיות שיש תחנות דלק קטנות שהעמלת אשראי גוזרת להם נתח נכבד מהרווח.
אשמח אם תגיד באיזה תחנה זה היה...

 

 

פורסם

גם טיפול במזומן אינו חינם - יש ברינקס, יש עמלות בבנק, יש אבטחה, יש שודדים. 

 

חוץ מזה, עמלת הסליקה נמדדת בלא יותר מ-2%, בעוד שבדוגמה שהביא פות"ש מדובר ב-35%. 

 

כמובן שמזומן נוח להעלמות מס - אני מניח שלא על ידי התחנה, כי כל ליטר נספר, אלא על ידי הצרכנים, למשל נהגי מוניות שעובדים ללא מונה, והמחיר המוזל מושך אותם.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הסבר ששמעתי פעם ממנהל תחנה (מנהל, לא בעלים, אז לא בטוח שהכל הוא יודע):

מובן שיש את עלות האשראי שהם חוסכים אם הם מקבלים תשלום מיידי (באותה רמה היו נותנים גם הנחה על העברה בנקאית או צ'ק מזומן, אלא שזה פחות מעשי)

אלא שמצטרפים גם שיקולים נוספים,

1. ההתעסקות מול הלקוח, על לקוח שמגיע לתדלק רכב פרטי ב-100/200 ש"ח פחות שווה להם לדאוג לזמינות מלאה של מתדלק שיתרוצץ בין כל הלקוחות, לפעמים יוצא להם זול יותר שהלקוח ידאג לעצמו עם דלקן או אשראי ולא יצטרכו להוסיף עובדים. לעומת נהג משאית שמתדלק בפעם אחת באלפי ש"ח, ולא צריך בשביל זה יותר ממתדלק אחד כי לא כל רגע מגיע מישהו.

2. הלקוח הפרטי יבחר את התחנה שלו לרוב משיקולי נוחות, קירבה / שירות וכדו', פחות משנה לו עוד שקל לליטר שיוצא לו כמה עשרות ש"ח לחודש, לעומת נהג משאית שהפער במחיר יוצא לו סכום גבוה בחודש והוא יבחר את התחנה בעיקר לפי המחיר, אז שווה להם למצוא כל סעיף שבו הם יכולים להוריד במחיר בשביל להתחרות עליו.

  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
פורסם

לא הבנתי, נהגי משאיות משלמים במזומן?

רק אחוז זעיר של נהגי המשאיות הם הבעלים של אותה משאית. ברוב המוחלט של המקרים הנהג שכיר והמשאית שייכת לחברה, אז מאיפה המזומן?

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

שריד לתקופה שעמלת אשראי הייתה גבוהה יותר.

דווקא סולר בכדי למשוך עוסקים בשחור.

  • מעניין 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

למשוך נהגי מוניות/מורי נהיגה/מובילים קטנום עם מזומן שחור

הדרך הנוחה והבטוחה זה להלבין אותו בתדלוק.

בעל התחנה מרוויח מזה שיש לו מחזור גדול של סולר ואז הוא מצליח לקנות בזול יותר סולר במזומן (גם אם נקי ולבן, כסף מזומן עדיף מאשר שותף++ ולכן יקבל מחיר טוב יותר)

והנהג הפרטי עם האשראי ישלם עוד 1-2 שח. 

הוא יתרעם על זה אבל לא באמת יעבור חצי עולם כדי לשלם זול יותר. מקסימום ימשוך כסף בתחנת דלק וישלם איתו.

 

.

פורסם

הסולר הוא הוצאה מוכרת והתחנה לא יכולה להעלים את הסולר שהיא מוכרת במזומן.

 

אני מעריך שהמהלך נובע מרצון למשוך נהגי מוניות, ולהגביר את התנועה בחנות הנוחות של התחנה.

  • מעניין 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 14 דקות, zvit כתב:

הסולר הוא הוצאה מוכרת והתחנה לא יכולה להעלים את הסולר שהיא מוכרת במזומן.

 

אני מעריך שהמהלך נובע מרצון למשוך נהגי מוניות, ולהגביר את התנועה בחנות הנוחות של התחנה.

קשה לקבל שיש פער כזה גדול רק כדי למשול לקוחות לחנות.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...