Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירידת מפלס מים של נוזל קירור בסוזוקי SX4 2012


אילון
מעבר לפיתרון נפתר ע"י CiUiK,

פוסטים מומלצים

חברים, הבעיה עדיין לא נפתרה

אתמול אשתי נסעה ברכב ומד החום עלה בזמן נסיעה מאומצת, וירד כשהיא כיבתה את המזגן, האם זה אומר שיש בעיה בראש מנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק אם כשהמנוע קר, נוזל הקירור מתמלא בבועות בהנעה.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילאתי נוזל קירור בפתח מילוי של הרדיאטור, היה חסר קצת.

ואז הנעתי את הרכב, המתנתי לראות מה קורה ואז מפלס המים עלה קצת ובאמת החלו לעלות בועות 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיד יצאו בועות או אחרי שהתחמם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

עדכון - המוסך שלח אותי לבצע נסיעה בעלייה קשה ואז לבדוק אם מפלס הנוזלים במיכל עולה ואם המים שם מבעבעים, בדקתי וזאת התוצאה, אמרו לי שזה אומר שצריך לתקן ראש מנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 7.5.2024 בשעה 12:57, אילון כתב:

נראה לי אחרי כדקה

 

תוך דקה הנוזל לא רותח, אז הבועות זה גזי פליטה המנוע. צודק המוסך בכך שצריך לעשות ראש מנוע - גזי הפליטה חודרים את האטם ועוברים לנוזל הקירור (שכנראה מתפנה דרך אותו אזור לא אטום מספיק החוצה, וכך מפלס הנוזל יורד בעקביות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחתי למוסך לטיפול ראש מנוע, ואמרו לי שצריך להחליף גם רדיאטור וטרמוסטט, זה לא נשמע לי הגיוני... לא נמצאו נזילות ברדיאטור, ולמה צריך להחליף תרמוסטט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנית, אין קשר בין ראש מנוע לבין התרמוסטט והרדיאטור. עם זאת, ראש מנוע נהרס לרוב בעקבות התחממות. אז בהנחה והמנוע התחמם וגרם לנזק באטם - השאלה היא מה גרם לאותה התחממות ראשונית. ושם יכול להיות שהתרמוסטט או הרדיאטור אחראיים לכך. יחד עם זאת, אלא אם המוסך בדק אותם ומצא שהם לא תקינים - נשמע שהוא מציע להחליף אותם סתם ליתר בטחון, למקרה שאחד מהם תקול (כדי למנוע התחממות בעתיד). מכיוון שלא מדובר ברכיבים ממש זולים (אלא אם תזמין בעצמך מחו"ל, וגם אז כנראה תעבור את ה-1000 ש"ח בעלות החלקים - וייקחו גם על העבודה הרי), הייתי ממליץ לבדוק את החלקים הנוכחיים ולא להחליף אותם על עיוור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שאלה טובה, ראיתי ששני המאווררים נכנסו לעבודה - אז זה אומר שהתרמוסטט בסדר?

לגבי הרדיאטור (1200 שקל) , לא נמצאו בו נזילות במהלך הבדיקות, אולי בגלל שיש בו סתימות הוא לא קירר מספיק טוב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומר שהוא לא תפוס פתוח*

למרות שזה לא מדויק בימים חמים כאלו, גם מערכת פתוחה לחלוטין תוכל להגיע לטמפרטורת עבוגה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...