Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, ALX כתב:

הייתי מעורב בהסבה שלהן שבוצעה בארץ בחודשים שלפני הרישוי שלהן. 

תודה על המידע! זה מפתיע אותי מאוד שכן מיני רדבול כאלה בדיוק קיימות גם בחו"ל והייתי בטוח שכל ההסבות בוצעו במרוכז בסדנא כלשהי בחו"ל והן יובאו לארץ כבר מוסבות. 

 

האם ארגז לפחית רדבול שבמקום המושב האחורי כולל קירור? או רק בידוד טרמי?

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, ALX כתב:

 

הייתי מעורב בהסבה שלהן שבוצעה בארץ בחודשים שלפני הרישוי שלהן. 
הבסיס היה מכוניות מיני האצ'בק רגילות (R56) שנוסרו והתותאמו עם קיט שיובא ארצה ע"י נציגות רדבול בישראל. העבודה נעשתה במוסך הפחחות של קמור (בסוף ימיו, טרם המעבר לדלק מוטורס וסגירתו) ברח' חומה ומגדל בת"א, בליווי טכני מאוסטריה.

על התקינה הייתי אמון בעצמי, וזה היה ממש קשה מול משרד התחבורה, שבלשון המעטה לא ממש אהב את שינוי המבנה שנעשה למכוניות האלו, אבל מכיוון שלהסבה הזו יש תקינה אירופית מלאה ואישורי מעבדה מוסמכת מלאים, בסוף המשרד בלע את הצפרדע והסכים לתת רישוי.

מכיוון שמדובר במכוניות מוסבות, הרישוי שלהן מוזר בגלל שהוא מבוסס על דגם המקור - MINI R56.

תודה על השיתוף.

כמו בוקי, גם אני הייתי בטוח שהן הגיעו ככה אבל הייתי בטוח שהן היו על בסיס הקבריולט. לדעתי ההסבה הייתה הרבה יותר קלה אם זה היה על בסיס הקבריולט ( בהנחה ולא הייתה תקינה אירפואית כפי שציינת).

פורסם

אני מנחש שההסבה תוכננה סביב מיני האצ'בק ולא קבריו בגלל שהיא הייתה זמינה לרכישה זמן מה לפני גרסת הקבריו (R57). כמו כן, המחיר של הרכב התורם נמוך יותר משמעותית.

פורסם
לפני 13 שעות, shilo1215 כתב:

היי איציק בקצרה, לא יודע עד כמה קשור לנושא אבל נתקלתי בפוסט נדיר שהגבת על פיגו 206 סטיישן טורבו דיזל ידני בשנת 2005 ואמרת משהו מקריית גת ושמתי את היד שלי על אחת שגם מקריית גת אוכל לשלוח לך תמונות של הרכב וכו׳ נבין אם זה אותו אחד? אני ממש אשמח ומקווה שלא הפתעתי אותך חחחח

 

בספק אם זה אותו אחד.

ה-206sw שהכרתי בקריית גת היתה מונית שהסתובבה בעיר לפני 20 שנה.

בכללי הרכב הגיע רק בגרסת דיזל ידנית, אז לא נמכרו הרבה יחידות כאלה, אבל מסקרן לדעת כמה שרדו עד היום.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 10 דקות, itsik170 כתב:

בכללי הרכב הגיע רק בגרסת דיזל ידנית

לא רק, היה גם בנזין 1.6. יודע על אחת בוודאות שעדיין נוסעת. 

 

נכון לעכשיו יש 4 יחידות עם רישוי שעולות באפליקציה אבל יתכן שיש יותר אם היו רמות גימור נוספות. 

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, itsik170 כתב:

 

בספק אם זה אותו אחד.

ה-206sw שהכרתי בקריית גת היתה מונית שהסתובבה בעיר לפני 20 שנה.

בכללי הרכב הגיע רק בגרסת דיזל ידנית, אז לא נמכרו הרבה יחידות כאלה, אבל מסקרן לדעת כמה שרדו עד היום.

אם מעניין אותך שלח מייל אעביר לך התמונות ותודה אגב שהגבת ונזכרת בפוסט שהגבת בו בשנת 2005🤣 בכל אופן אני 1/3 שנשארו ומישהו הגיב שהוא מכיר עוד אחת בנוסף בגרסת בנזין:)

לפני 1 דקה, shilo1215 כתב:

אם מעניין אותך שלח מייל אעביר לך התמונות ותודה אגב שהגבת ונזכרת בפוסט שהגבת בו בשנת 2005🤣 בכל אופן אני 1/3 שנשארו ומישהו הגיב שהוא מכיר עוד אחת בנוסף בגרסת בנזין:)

בנוסף מה הסיבה שלדעתך הביאו כמות מוגבלות של הדגם הנ״ל?

לפני 20 דקות, Buki כתב:

לא רק, היה גם בנזין 1.6. יודע על אחת בוודאות שעדיין נוסעת. 

 

נכון לעכשיו יש 4 יחידות עם רישוי שעולות באפליקציה אבל יתכן שיש יותר אם היו רמות גימור נוספות. 

אצלי מופיע 3 באיזה אפליקציה אתה בודק? אני בודק ברכבי ישראל

פורסם
לפני 55 דקות, shilo1215 כתב:

מופיע 3 באיזה אפליקציה

הרביעי זה רכב בנזין עם המדבקה. 

 

 

פורסם
לפני שעה, ALX כתב:

 

הייתי מעורב בהסבה שלהן שבוצעה בארץ בחודשים שלפני הרישוי שלהן. 
הבסיס היה מכוניות מיני האצ'בק רגילות (R56) שנוסרו והתותאמו עם קיט שיובא ארצה ע"י נציגות רדבול בישראל. העבודה נעשתה במוסך הפחחות של קמור (בסוף ימיו, טרם המעבר לדלק מוטורס וסגירתו) ברח' חומה ומגדל בת"א, בליווי טכני מאוסטריה.

על התקינה הייתי אמון בעצמי, וזה היה ממש קשה מול משרד התחבורה, שבלשון המעטה לא ממש אהב את שינוי המבנה שנעשה למכוניות האלו, אבל מכיוון שלהסבה הזו יש תקינה אירופית מלאה ואישורי מעבדה מוסמכת מלאים, בסוף המשרד בלע את הצפרדע והסכים לתת רישוי.

מכיוון שמדובר במכוניות מוסבות, הרישוי שלהן מוזר בגלל שהוא מבוסס על דגם המקור - MINI R56.

מרתק!! תודה רבה על המידע

פורסם

את הבוחן שחייב להדביק פסים זוהרים על הרולס רויס, צריך לשלוח לעונש.. למרות שפעל על פי החוק היבש.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...