Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

עם גידול המשפחה ההונדה FRV כבר קטנה וצריך לעבור ל 7 מקומות

אני מחפש תחליף ראוי , אמין ומרווח שישרת אותנו כמה שיותר שנים.

וגם בגז׳ נורמלי לעגלה מתקפלת + מזוודה ; התקציב הוא עד 70 אלף שח.

השימוש השנתי כ20K רובו בנסיעות עירוניות. פה ושם טיולים עם קצת חול ואבנים בשבילי קקל

לא אכפת לי לשלם בכל חודש יותר על הדלק אם זה על חשבון האמינות (הייתי נשאר עם ה FRV עוד שנים רבות לולא הצורך לעבור לרכב גדול יותר)

 

הקצת שבינתיים הצלחתי ללמוד:

מיצובישי אווטלנדר היא הברירת מחדל , אבל עם שורה שלישית קטנה ללא פתחי מזגן בשנתונים המתאימים לתקציב + בגז׳ קטן מאוד כשכל הכסאות בשימוש

קיה סורנטו, עונה על כל הדרישות אבל יש בעיית אמינות של המנוע בשנתונים 2012 עד 2020

 

אז מה מומלץ?

 

תודה

 

 

פורסם

אין פתרון קסם - מחיר זול ונותן מענה מושלם להכל,
אוטלנדר\קיה קארנס אכן תתן אמינות אבל ללא תא מטען וללא מזגן מאחור.
סאניונג רודאוס מרווחת אמינה וסה"כ תהיה סבירה לדרישות שלך קח בחשבון אחזקה טיפה יותר יקרה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, ליאו לים כתב:

קיה סורנטו, עונה על כל הדרישות אבל יש בעיית אמינות של המנוע בשנתונים 2012 עד 2020

בעיית האמינות היא בדגמי הבנזין, מתיחה קטנה של התקציב לדגם דיזל, תחסוך גם את הבעיה הנ"ל וגם עלות חודשית בדלק (להערכתי 250/400 ש"ח בחודש לפי הנסועה שלך)

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, chezik כתב:

בעיית האמינות היא בדגמי הבנזין, מתיחה קטנה של התקציב לדגם דיזל, תחסוך גם את הבעיה הנ"ל וגם עלות חודשית בדלק (להערכתי 250/400 ש"ח בחודש לפי הנסועה שלך)

האם מנוע הדיזל מתאים לשימוש שרובו נסיעות עירוניות? זכור לי שמנוע דיזל דורש נסיעות בינערוניות מידי פעם לצורך ניקוי פילטר כלשהו?

ביד2 רוב הפרסומים מנועי דיזל הם קילומטרז 200+ במקרה הטוב . כדי להגיע לקילומטרז׳ נמוך יותר המכירים קופצים ל120אלף +

 

לפני 9 שעות, llaavvii כתב:

סאניונג רודאוס מרווחת אמינה וסה"כ תהיה סבירה לדרישות שלך קח בחשבון אחזקה טיפה יותר יקרה.

אחזקה בטיפולים השוטפים יקרה יותר?

פורסם
לפני 14 שעות, ליאו לים כתב:

האם מנוע הדיזל מתאים לשימוש שרובו נסיעות עירוניות? זכור לי שמנוע דיזל דורש נסיעות בינערוניות מידי פעם לצורך ניקוי פילטר כלשהו?

ביד2 רוב הפרסומים מנועי דיזל הם קילומטרז 200+ במקרה הטוב . כדי להגיע לקילומטרז׳ נמוך יותר המכירים קופצים ל120אלף +

 

אחזקה בטיפולים השוטפים יקרה יותר?

מעט יותר,
מה שכן מכיוון שהיא לא נפוצה כ"כ אז עלות החלפים (נניח במקרה של תאונה) יותר יקרה מכיוון שאין בשוק כ"כ הרבה תחליפי.
בגדול הרכב אמין ויחסית לגודל שלו גם חסכוני

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, ליאו לים כתב:

מה עם האמינות?

באופן יחסי (אל תצפה ממנועי טורבו לאמינות של אטמוספרי כן?) הוא המנוע האמין שלהם. ולדעתי שווה לך לקחת סיכון של תקלה פעם ב (נניח מיכל האוריאה) ביחס למה שהרכב מעניק לך בתמורה. רכב הרבה יותר טוב מהאאוטלנדר ודומיו בכל דבר בערך (חוץ מלעלות על מדרכות באדום לבן עם התו נכה של הבן דוד) ויותר זול 

פורסם

אני חולק עליך - לפחות ביחס למי שהאמינות נושא מאוד חשוב עבורו,
בסיטרואן ישנם עוד כל מיני תיקונים (ראה לא מעט שרשורים בפורום) שוטפים ובכלל הרכב דורש תחזוקה הרבה יותר קפדנית,
אוטלנדרים נוטים לשרוד גם לאחר תחזוקת שבר ארוכת זמן
לא מעט אוטלנדרים חצו את ה230K ק"מ וממשיכות לנסוע ובתחזוקה מינימאלית.

  • אהבתי 3
פורסם
לפני שעה, llaavvii כתב:

אני חולק עליך - לפחות ביחס למי שהאמינות נושא מאוד חשוב עבורו,
בסיטרואן ישנם עוד כל מיני תיקונים (ראה לא מעט שרשורים בפורום) שוטפים ובכלל הרכב דורש תחזוקה הרבה יותר קפדנית,
אוטלנדרים נוטים לשרוד גם לאחר תחזוקת שבר ארוכת זמן
לא מעט אוטלנדרים חצו את ה230K ק"מ וממשיכות לנסוע ובתחזוקה מינימאלית.

השרשורים בפורום הם על מנועי הבנזין, ובפרט על מנוע ה1200. הדיזל בסדר אם כי מנוע טורבו אכן לא ישרוד תחזוקת שבר. והפער בין הרכבים גדול מאוד ולדעתי מצדיק את הסיכון הקל (במנוע הזה ספציפית)

וגם בבאאוטלנדר יש סיפורים על גיר, תושבות ועוד

פורסם (נערך)

השרשורים לא רק על הבנזין, גם על הדיזל,    סיכון קל? - אני לא בטוח
שוב לא אומר שהרכב רע או לא אמין (המנוע לכשעצמו סבבה למעט האוראה שיכולה להאכיל קש ויותר מפעם אחת) אבל בכללות הרכב דורש תחזוקה הרבה יותר קפדנית.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
×
×
  • תוכן חדש...