Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

P&S זו חברה אמריקאית מעולה. יש להם חומר טוב לגלגלים, וBead Maker שזה דיטיילר מעולה גם, ושמפו שנקרא Pearl. גם קוך מעולים, אבל לפעמים הvalue for money לא משהו, תלוי…

פורסם (נערך)

מעדכן, היום שטפתי את האוטו.

לא הספקתי לצלם כי כבר התחיל להחשיך.

כמה נקודות חשובות עבור מי שמתעניין:

1) חובה צינור יותר ארוך - הצינור של הקרצ'ר לא מספיק ארוך, מה שגרם לי כל הזמן לקחת את הגרניק איתי כדי להגיע לצד השני.

2) הזמנתי את ה-PURE SHAMPOO, ומסתבר שהוא לא מקציף. בשביל זה צריך את ה-PRE WASH שזה המקציף. ה-PURE SHAMPOO הוא בשביל לשים בדלי עם מים ואז לעבור עם הספוג.

3) יותר מטליות ומגבות מיקרופייבר. לא היו לי מספיק.

4) לא היה לי סדר פעולות עבור השטיפה. אם מישהו יכול להביא מדריך שמראה שלב אחרי שלב באיזה חלק להתמקד באוטו אני אשמח :) יש הרבה סרטונים ביוטיוב, אבל אם למישהו כבר יש משהו טוב זה יהיה נהדר.

עריכה אחרונה על ידי ההיסטוריון
פורסם

תודה רבה לכולם
שאלה אחרונה בהחלט,

מכירים חנות פיזית עם חומרי ניקוי? מעדיף לא להיות תלוי בהזמנות אם מינימום הזמנה בשביל משלוח חינם וכו׳.

בקריות/חיפה ?

במקסימום יש אוטודיפו בחוצות המפרץ, ראיתי יש להם חומרים של meguires.

פורסם

המוצרים של meguires טובים מאוד, אני רואה שיש להם גם את חלק מהמוצרים של טרטל-ווקס מסדרת הייבריד שהם גם מוצרים טובים מאוד. 

×
×
  • תוכן חדש...