Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע מה גורם לחיישן קאמשפט ללכת...

פשוט נסעתי על הרכב רגיל ולא היה כלום

ויום אחד נסעתי קצת מופרע עם טורים גבוהים לכמה שניות ונדלקה נורת מנוע והתברר שהלך הקאמשפט

אמרו לי שיש רכבים שלא שווה להחליף בהם כי זה יכול לקרות תוך שניה שוב 

אשמח לקצת מידע בענין ממישהו שיודע

[וגם אמרו שעם החיישן קאמשפט מחליפים עוד איזה חיישן מלמטה, מהו, והאם זה הכרחי?]

תודה לעונים

פורסם
לפני 7 שעות, אילולי כתב:

אמרו לי שיש

 

לפני 7 שעות, אילולי כתב:

וגם אמרו שעם החיישן קאמשפט

 

אילולי המפוזר והמתפזר:

מי זה כל האמרו האלה?

מה הסיבה שאתה מקשיב להם?

אני אסביר את השאלה:

אם זה סתם אנשים ברחוב, זה דבר אחד.

אם זה מכונאים במוסך מורשה טויוטה זה דבר אחר לגמרי.

יש מבין?

 

נסה לסדר את ההודעות שלך למבנה יותר מובן.

גם סימני פיסוק יכולים לעזור.

פורסם

זה חיישן, אין לו סיבה ללכת סתם ככה. פעם אחת קורה אבל באופן עקבי אין סיבה שזה יקרה.

מה שכן עם תזמין בחול הוא גם לא כזה יקר.

פורסם
בתאריך 6.7.2023 בשעה 22:43, topop כתב:

אני לא יודע את התשובות לשאלות שלך, אבל אם תכתוב באיזה רכב מדובר זה כנראה יועיל למי שכן יודע.

מדובר ביונדאי i20 1400

בתאריך 7.7.2023 בשעה 02:02, IsraCar כתב:

 

 

אילולי המפוזר והמתפזר:

מי זה כל האמרו האלה?

מה הסיבה שאתה מקשיב להם?

אני אסביר את השאלה:

אם זה סתם אנשים ברחוב, זה דבר אחד.

אם זה מכונאים במוסך מורשה טויוטה זה דבר אחר לגמרי.

יש מבין?

 

נסה לסדר את ההודעות שלך למבנה יותר מובן.

גם סימני פיסוק יכולים לעזור.

לא הבנתי כל כך את התקיפה

ואני רואה שיש אנשים שהבינו מאד יפה את השאלה...

לגופו של ענין 

ברור שאני מדבר על מוסכניקים שאמרו אבל עדיין אף פעם זה לא אינדיקציה

זה הכל

תודה

פורסם
בתאריך 6.7.2023 בשעה 18:38, אילולי כתב:

נסעתי קצת מופרע עם טורים גבוהים לכמה שניות ונדלקה נורת מנוע והתברר שהלך הקאמשפט

אמרו לי שיש רכבים שלא שווה להחליף בהם כי זה יכול לקרות תוך שניה שוב 

אשמח לקצת מידע בענין ממישהו שיודע

[וגם אמרו שעם החיישן קאמשפט מחליפים עוד איזה חיישן מלמטה, מהו, והאם זה הכרחי?]

תודה לעונים

 

בתור התחלה לאפס את התקלה ולראות אם חוזרת שוב. יש מכוניות שתקלה בחיישן קאמשאפט גורמת לכיבוי מנוע. 

 

כמו כל  רכיב חשמלי אחרי 10 שנים כל חיישן יכול להתקלקל. אחרי ההחלפה אם הוחלף לחיישן מקורי או OEM אין סיבה שלא יחזיק עוד 10 שנים. 

 

יחד איתו המליצו לך להחליף חיישן קרנק. אין סיבה להחליף אותו אם הוא תקין ואחרי החלפת חיישן קאמשאפט התקלה לא מופיעה יותר.

 

 

פורסם (נערך)

אם היה הולך הקמשאפט, המנוע לא היה נע. פשוט דומם, שותק, לא מסתובב.

יש באוטו חיישן קמשפט.

החיישן השני שדיברת עליו (הזה שלמטה) הוא כנראה חיישן קראנק שאפט.

קמשפט= גל זיזים.

קראנק שאפט= גל ארכובה.

בעידן האלקטרוניקה, שניהם אחראים (לא בילעדית כמובן)  על תיזמון פעלות  המנוע (כמו מנצח של תיזמורת).

 

לפני 23 דקות, אילולי כתב:

ברור שאני מדבר על מוסכניקים

לי זה לא היה ברור, כי פשוט לא אמרת.

 

אגב שוב לא השתמשת בסימני פיסוק(למעט סימן שלוש נקודות) , אבל חילקת לשורות וזה שיפור גדול.

 

תקיפה לא הייתה כאן,  הייתה כאן תשובה מקיפה סבלנית ומושקעת. (נחמד יהיה לקבל תודה עליה, אבל איך שבא לך).

מספיק להשתמש באופן כל כך חופשי במושג תקיפה. מדובר בטקסט על גבי מסך באינטרנט.

כדאי לשמור את המושג תקיפה למקרה אמת.

למשל, אם קיבלת קסדה בראש מנהג באיילון. כאן יש תקיפה של ממש.

 

(איזה שנה הרכב, איזה מוסכים הלכת, כמה רוצים על התיקון, האם הרכב עכשיו במצב נסיעה)?

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

 

בתור התחלה לאפס את התקלה ולראות אם חוזרת שוב. יש מכוניות שתקלה בחיישן קאמשאפט גורמת לכיבוי מנוע. 

 

כמו כל  רכיב חשמלי אחרי 10 שנים כל חיישן יכול להתקלקל. אחרי ההחלפה אם הוחלף לחיישן מקורי או OEM אין סיבה שלא יחזיק עוד 10 שנים. 

 

יחד איתו המליצו לך להחליף חיישן קרנק. אין סיבה להחליף אותו אם הוא תקין ואחרי החלפת חיישן קאמשאפט התקלה לא מופיעה יותר.

נכון זה היה חיישן קראנק 
ואמר לי המוסכניק אם תחליף רק את חיישן קאמשפט סיכוי מאד גדול ששבוע אחרי תצטרך להחליף גם את הקראנק...
זה לא נכון בסטטיסטיקה?

לפני 3 שעות, IsraCar כתב:

אם היה הולך הקמשאפט, המנוע לא היה נע. פשוט דומם, שותק, לא מסתובב.

יש באוטו חיישן קמשפט.

החיישן השני שדיברת עליו (הזה שלמטה) הוא כנראה חיישן קראנק שאפט.

קמשפט= גל זיזים.

קראנק שאפט= גל ארכובה.

בעידן האלקטרוניקה, שניהם אחראים (לא בילעדית כמובן)  על תיזמון פעלות  המנוע (כמו מנצח של תיזמורת).

 

לי זה לא היה ברור, כי פשוט לא אמרת.

 

אגב שוב לא השתמשת בסימני פיסוק(למעט סימן שלוש נקודות) , אבל חילקת לשורות וזה שיפור גדול.

 

תקיפה לא הייתה כאן,  הייתה כאן תשובה מקיפה סבלנית ומושקעת. (נחמד יהיה לקבל תודה עליה, אבל איך שבא לך).

מספיק להשתמש באופן כל כך חופשי במושג תקיפה. מדובר בטקסט על גבי מסך באינטרנט.

כדאי לשמור את המושג תקיפה למקרה אמת.

למשל, אם קיבלת קסדה בראש מנהג באיילון. כאן יש תקיפה של ממש.

 

(איזה שנה הרכב, איזה מוסכים הלכת, כמה רוצים על התיקון, האם הרכב עכשיו במצב נסיעה)?

כן לדעתי זזה קצת תקיפה לתת כאלה מחמאות "המפוזר והמתפזר"

אבל לענינינו 

כן הרכב במצב נסיעה סבבה השאלה אם זורם ליסוע איתו כשהחיישן תקול עד שיגיע החיישן החדש או שזה מסוכן למנוע
תודה רבה בכל מקרה...

פורסם
לפני כשעה, אילולי כתב:

ואמר לי המוסכניק אם תחליף רק את חיישן קאמשפט סיכוי מאד גדול ששבוע אחרי תצטרך להחליף גם את הקראנק...
זה לא נכון בסטטיסטיקה?

לא מכיר כזה דבר.

 

 

פורסם

האמת שבעבר החלפתי קאמשפט בi20 ובאמת אחרי לא הרבה זמן הייתי צריך להחליף גם חיישן קראנק, אבל לדעתי סתם צירוף מקרים. 

לנבא ביונדאי שתכף תצטרך להחליף חיישן קראנק זה פחות או יותר כמו לנבא שמחר בבוקר תצחצח שיניים. 

 

לדעתי, תחליף את החיישן קאמשפט ואם תצטרך אח"כ תחליף גם את החיישן קראנק.

פורסם
לפני 3 שעות, topop כתב:

האמת שבעבר החלפתי קאמשפט בi20 ובאמת אחרי לא הרבה זמן הייתי צריך להחליף גם חיישן קראנק, אבל לדעתי סתם צירוף מקרים. 

לנבא ביונדאי שתכף תצטרך להחליף חיישן קראנק זה פחות או יותר כמו לנבא שמחר בבוקר תצחצח שיניים. 

 

לדעתי, תחליף את החיישן קאמשפט ואם תצטרך אח"כ תחליף גם את החיישן קראנק.

אוקיי תודה על העזרה

אגב אתה יכול למקם אותי מדוייק איפה זה נמצא פשוט אני רואה הרבה קונקטורים ואני לא יודע מדוייק איפה זה

יש לי יונדאי טורקיה 2011 i20

פורסם
בתאריך 9.7.2023 בשעה 21:54, topop כתב:

הלוואי והייתי יודע, לקחתי למוסך. 

מאמין שיש פה חברים אחרים שיודעים.

נו אף אחד באמת לא יכול למקם אותי???
וגם האם מומלץ להזמין מחול אמזון ואליאקספרס כאלה חיישנים.....

בתאריך 9.7.2023 בשעה 11:11, Buki כתב:

 

בתור התחלה לאפס את התקלה ולראות אם חוזרת שוב. יש מכוניות שתקלה בחיישן קאמשאפט גורמת לכיבוי מנוע. 

 

כמו כל  רכיב חשמלי אחרי 10 שנים כל חיישן יכול להתקלקל. אחרי ההחלפה אם הוחלף לחיישן מקורי או OEM אין סיבה שלא יחזיק עוד 10 שנים. 

 

יחד איתו המליצו לך להחליף חיישן קרנק. אין סיבה להחליף אותו אם הוא תקין ואחרי החלפת חיישן קאמשאפט התקלה לא מופיעה יותר.

אם נאפס זה לא מסוכן להתעלם מהתקלה?
ואצלי דווקא לא גורם לכיבוי מנוע
וגם יש לי חברים שרשמית נוסעים עם חיישן תקול הרבה זמן זה יכול לעשות משהו למנוע???

×
×
  • תוכן חדש...