Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוזל שמשות לא יוצא, ממה להתחיל?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נוזל שמשות כרגע לא יוצא באף אחד מהפתחים.

אני מעוניין להתחיל לחפש את הבעיה לבד, ואם לא אמצא אז אפנה למוסך

אשמח לכיוון ממה להתחיל

זה לא אמור להיות סתימה בפתחי יציאת המים, כי זה הפסיק בבת אחת גם בקדמיים וגם באחורי, גם אין רעש של נסיון שאיבה כשאני לוחץ על המתג (כמו שיש כשאני לוחץ והמיכל ריק) אז מה שנשמע לי סביר או פיוז שהלך, או משאבה הלכה

אני צודק בכיוון? או שאולי זה סתימה בתחילת מערכת השאיבה?

תודה לכולם

  • פיתרון
פורסם

אם אין בכלל רעש של משאבה עובדת זה לא סתימה. 

 

תאתר את הקונקטור החשמלי שמחובר למשאבה, תנתק אותו. 

בקונקטור תמדוד עם רב מודד האם יש 12V בזמן שאתה לוחץ על הידית למצב שטיפת שמשות. לעשות את זה עם סוויץ' פתוח ומנוע כבוי. אם יש 12V המשאבה לא תקינה, תחליף אותה. 

 

אם אין 12V, זה מצב יותר בעייתי. צריך לחפש איפה התקלה. 

 

לרוב אין פיוז נפרד למשאבת השפריצרים, אם זה היה פיוז היו עוד דברים שלא עובדים.

בכללי, נדיר מאוד מאוד פיוזים נשרפים ככה סתם. אם הפיוז נשרף יש תקלה במעגל ששרפה אותו. 

תתחיל בבדיקה האם מגיע מתח למשאבה.

 

איזה אוטו זה?

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
בתאריך 5.6.2023 בשעה 11:33, Buki כתב:

תאתר את הקונקטור החשמלי שמחובר למשאבה, תנתק אותו. 

בקונקטור תמדוד עם רב מודד האם יש 12V בזמן שאתה לוחץ על הידית למצב שטיפת שמשות. לעשות את זה עם סוויץ' פתוח ומנוע כבוי. אם יש 12V המשאבה לא תקינה, תחליף אותה. 

 

אכן זה מה שהיה, משאבה קיבלה 12V ולא עבדה.

השגתי אחת משומשת ב-150 ש"ח, ההחלפה היתה פשוטה ביותר לקחה כמה דקות.

×
×
  • תוכן חדש...