Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[יומן מסע] ברלינגו 2017 XTR אוטומטית - שרשור קניה, אחזקה ויישור קו.


איציק נ.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

העניין פה זה שהדעיכה של החלקים האלו איטית מאוד וכשאתה נוסע באוטו יום יום אתה לא מרגיש את הבלאי, אתה מתרגל אליו עם השנים והקילומטרים. 

 

 

החלפתי עכשיו פעם ראשונה תושבת מנוע ימנית אחרי 275 אלף ק"מ (רכב זהה ידני), התושבת הישנה הייתה קורעה התפרקה לשני חלקים. לא הייתה שום ויברציה ושום דבר מיוחד חוץ מחבטות קצת יותר גדולות מהרגיל במעבר מגז פתוח לסגור. גם לזה התרגלתי ולמדתי "להעלים" את החבטה. 

 

 

החלפתי את התושבת אחרי שראיתי פירורי גומי מסביב 😁

 

איציק שמע את זה, אמר שאני משוגע והיה צריך להחליף כבר בחצי קילומטרז'. וכן זה נכון. 

 

עם התושבת החדשה מרגישים את נוכחות המנוע הרבה פחות. זה לא ממש הפריע לי במצב הקודם ורק אחרי שמחליפים מבינים את ההבדל. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, outnex כתב:

מאיפה אתה קונה חלפים?245?
בארץ יש איפה לקנות איכות כזו?

כן, מ 245.
לא מכיר מקום בארץ שמוכר חלקים באיכות הזו או בהרכב הזה. אם יש מישהו שמכיר\יודע - אשמח אם ישתף.

בענייני מחירים:

2 תפוחי פרונט TRW כולל משלוח - 31.3$
4 בוקסות LEMFORDER למשולשים כולל משלוח - 53.2$

2 בוקסות LEMFORDER למוט מייצב כולל משלוח - 18.9$

2 מוטות מייצבים TRW (אמאזון) - 44$
בוקסה 41ממ ארוכה (מיוחדת) לתפוח פרונט (שלדת PF2) כולל משלוח (אליאקספרס) - 50 ש"ח.

סה"כ כ- 618 ש"ח כולל הבוקסה.

 

איציק

  • אהבתי 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.9.2023 בשעה 13:43, zaf כתב:

יש ועוד איך. 

מכיוון שיש קשת דגמים, התכנון לוקי בחשבון את כלל המשתנים על מנת לשמור על הנוחות המקסימלית האפשרית. בכל מצב אחר זו תהייה פשרה.

אמנם אפשר לתכלל הכל ל 3 סוגים  עבור שלל הדגמים, אבל גם אז זו תהיה פשרה.

 

הברלינגו מגיע אלינו כרכב עבודה ובמקרים לא מעים מוסב לנוסעים, מכאן הנטיה שלנו לראות את הכל באותו אופן. אבל רכב עבודה שמסיע נוסעים בשגרה לא נמצא על הצד הנוח של הסקאלה.

כך גם עם הטרנספורטר/קרוול או המרצדס ויטו למינהם למשל.

 

כאשר גישת היצרן בראש ובראשונה היא חיסכון בעלויות הבניה של הרכב, נוחות היא הפרמטר הפחות נחשב. 

הפתרון במקרים רבים הוא מתלים מתכווננים או כריות אוויר אבל זה כבר מעלה את ה bom באופן משמעותי יותר.

 

 

בנושא זה אני חייב לציין את הרנו טראפיק,

עכשיו במילואים (חודשיים צו 8)...קיבלנו טרנזיט בת שלוש עם 97000 קמ' וטראפיק חדשה לחלוטין,

אני חייב לציין לטובה מאוד את הטראפיק, נחות מצויינת גם כשהרכב לא עמוס.

 

לגבי המשולשים זה שאפשר להחליף את הבוקסה לבד משביז אותי,

ברנו מגאן שלי (2019) הוחלפו ממש לאחרונה 2 משולשים בגלל שבאיד מהם הבוקסה נשברה...

התיקון יכל להיות כנראה זול בהרבה ולהשאיר את המשולשים המקוריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
בתאריך 18.5.2023 בשעה 14:08, Buki כתב:

עובדת די טוב בהתחשב במגבלות, לא פספסה אצלי ירידת לחץ אוויר אפילו פעם אחת. לחץ תקני 2.4BAR, בערך ב 1.9-1.8BAR המערכת מתריעה.

כבר שמעתי על מישהו שפירק את הרדיו המקורי, לא היה איכפת לו שהשעון בצג לא מכוון. אבל ללא הרדיו או ללא מתאם Can זה לא מאפשר לאפס את הנורה של לחץ אוויר ולמעשה מי שעושה את זה מוותר על המערכת...

 

ברכב שבו מותקנת מערכת מולטימדיה חליפית, לא ניתן לאפס את הנורה או לשנות את ההגדרת ברכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, TDI כתב:

 

ברכב שבו מותקנת מערכת מולטימדיה חליפית, לא ניתן לאפס את הנורה או לשנות את ההגדרת ברכב?

ניתן אם הותקן "מתאם הגה", כיוון הגדרות יהיה באמצעות סטיק שליטה במערכת קול שמתחת להגה.

 

ללא "מתאם הגה" זה לא יעבוד.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מולטימדיה סינית, עם מתאם הגה.

הסטיק עובד 100% עם כל הכפתורים שלו, ועדיין, אני לא מצליח לכוון את השעון.

 

כיוון השעון שבדשבורד לא אפשרי דרך המולטימדיה ...

 

מערכת המולטימדיה והצג מדברים 1 ל 1 - הצג מציג את שם תחנת הרדיו (ומספרה), כמו גם את הטמפרטורה. אך המערכת לא יודעת להשפיע על כיוון השעה ... התרגלתי ואני מסתכל בשעון של המערכת, כי בשעון של הדשבורד השעה עדיין לפי שעון קיץ.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמתי מתאם הגה של Connectis 2, הכל עובד מהסטיק כולל כיוון שעון בצג המקורי. 

 

לחיצה בו זמנית על הכפתור העליון והתחתון בסטיק מכניסה למצב הגדרות ומשם דפדוף עם הגלגלת בסטיק. Enter זה כפתור Volume UP.

 

BigMac, יש לך TPMS באוטו?

 

אם יש אז ללא כנסיה להגדרות אי אפשר לבצע אתחול ל TPMS שזה יותר בעייתי מכיוון שעון. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.3.2024 בשעה 22:13, Buki כתב:

BigMac,

יש לך TPMS באוטו?

 

לא חושב שיש לי,

אצלי שנתון 2014, פרטנר EXTRA AC PK7 (דגם 7 מקומות)

 

יכול לשלוח לי את הקישור למתאם ?

למרות שאני בטוח שישנו איזה מתאם שהגיע עם המערכת - אבל כנראה שהוא לא נותן את כל האופציות

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לשם שינוי אתה תעבוד כשאתה עומד מתחת לצרפתיה ולא שוכב תחתיה. 

 

אבוי לי... 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, איציק נ. כתב:

לציין שתושבת מנוע תחתונה כבר בלויה (הגומי לא קרוע באמצע אבל היא נפרדה מהחישוק). הרעידות אופייניות לקלאץ' ולא לתושבת (גם היא תוחלף).

אצלי הרכב ידני וגם יש את הרעידות האלו כשהקלאץ' מתחמום, החלפתי תושבת תחתונה שהייתה קורועה לגמרי וזה לא שינה כלום, עדיין רועד. זה הקלאץ' עצמו. 

 

החלפת קלאץ' בפעם הקודמת פתרה את הרעידות לגמרי לאיזה 100 אלף ק"מ. 

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, menir1 כתב:

מדהים.

שאלה - בייבוא חלקי חילוף הנ״ל מחו״ל, אין בעיות במכס? 

קלאץ' זה בגדר שחרור מהיר.
כרגע יש לי 2 סטים בבית, אחד שכולל מפעיל הידראולי, פלטה + דיסק (של SACHS)
השני זהה לראשון אבל כולל גם גלגל תנופה DMF  (סט של SACHS גם כן).
הסיבה: הוזמן גלגל תנופה בנפרד אבל הצרפתים (כהרגלם) מפרסמים באמאזון פריטים למכירה שאינם במלאי, כאילו הם במלאי ומוכנים לשילוח. חיכיתי 3 שבועות בהם שום שיחה לא עזרה, והם מבחינתם נתנו תאריך יעד של עוד *חצי שנה*. הזוי בכל קנה מידה.

מאחר ולא מצאתי בשום מקום בעולם רק גלגל תנופה  נאלצתי לקנות סט חדש מלא כולל הגלגל תנופה.
אין כדאיות שילוח חזרה והחלטתי שאני משאיר את הסט הראשון להחלפה הבאה או מוכר אותו למי שיצטרך.

שניהם עברו במכס כולל בדיקה של משרד התחבורה בלי בעיה.
תשלום מיסים מלא דרך אמאזון (גרמניה וצרפת).

איציק

  • אהבתי 4

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...