Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

לא מתחשק לי כל כך ללטש את העץ החיצוני עם נייר זכוכית ומעוניין להשתמש במלטשת או כל כלי שיעזור לי. גם לא מעוניין לקנות אחד כזה בששביל להשתמש בו פעם בשנה. מישהו מכיר מקום שאפשר להשכיר? והאם המקום גם מוכר את הנייר זכוכית?

 

תודה

פורסם

אני עושה עבודות כאלה עם דיסק (משחזת) "4.5 רגיל

ועליו אני שם צלחת גומי עם דיסקית נייר שיוף עגול ייעודי לדיסק ומשמש בד"כ לברזל.

יש עדינים, ויש גסים. ולשיוף עדין מאוד אני שם אחד משומש שכבר נשחק מברזל.

עובד נהדר - אבל המכונה די אלימה אז צריך מאוד להיזהר,

וכמעט לא להפעיל לחץ, ממש ללטף את העץ עם הדיסקית.

יש גם דיסקיות פוליש שעושות עבודה לא רעה בליטוש עדין.

 

השכרת כלים במרכז - אני מכיר את סבן בכפר אז"ר. יש לו מבחר גדול להשכרה

https://www.sabanhome.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=item&cs=1558

 

פורסם

היתה לי בשעתו צלחת גומי עם נייר לטש עגול שהרכבתי על מקדחה. שימשה אותי בעיקר לשיוף קירות. לא הכי עדין ונוטה לרעוד, לא הייתי ממליץ לדברים עדינים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מלטשת אקצנטרית של ווארקס עולה 250 שקל

של מקיטה 300 או 400 כבר לא זוכר

 

כלי ייעודי ונוח לידיים, למה לקמבן עם דיסק או מקדחה?

 

לקנות נייר שיוף גס או עדין או גם וגם עפ"י הצרכים המשתנים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

זה כלי די שימושי בכללי שעולה בטווח הארוך כלום כסף. תשתמש בו פעמיים ב-7 שנים וכבר יהיה יותר זול מהשכרה דמיונית.

מה שעולה כסף זה ניירות שיוף טובים :-)

Norton prosand, למשל, לא יודע מי משווק בארץ אבל זמין באמזון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 3 שעות, hans כתב:

זה כלי די שימושי בכללי שעולה בטווח הארוך כלום כסף. תשתמש בו פעמיים ב-7 שנים וכבר יהיה יותר זול מהשכרה דמיונית.

מה שעולה כסף זה ניירות שיוף טובים :-)

Norton prosand, למשל, לא יודע מי משווק בארץ אבל זמין באמזון.

מעניין. חשבתי שהרבה יותר יקר. יכול לשלוח לינק לכלי לדוגמא?

פורסם
לפני 18 שעות, avargel כתב:

מלטשת אקצנטרית של ווארקס עולה 250 שקל

של מקיטה 300 או 400 כבר לא זוכר

 

כלי ייעודי ונוח לידיים, למה לקמבן עם דיסק או מקדחה?

 

לקנות נייר שיוף גס או עדין או גם וגם עפ"י הצרכים המשתנים

אני הבנתי שהוא מדבר על משהו מחוץ לבית, גדר/ספסל/עמוד וכדו'

ולמטרה כזו מלטשת אקסנטרית תהיה מאוד איטית ולא יעילה. עדינה מדי.

 

במקרה כזה הוא יצטרך מלטשת סרט https://www.toolsonline.co.il/125169-מלטשות-סרט

שזה כבר סיפור הרבה יותר יקר.

כאן דיסק עם נייר שיוף יעשה עבודה הרבה יותר מהירה ויעילה

וגם יותר מתאים למשטחים שאינם לגמרי ישרים

פורסם (נערך)

אני לא יודע מה אתה בדיוק רוצה וצריך ללטש (מבחינת כמות וגודל), כך שיהיה טיפה קשה לענות. 

בגדול, ענו לך היטב- מלטשת אקסנטרית לא עולה הרבה. מתאימה לליטוש החומר כהכנה לפיניש. 

דיסקיות ליטוש עולות כשקל וחצי ליחידה למיטב זכרוני. 

 

ההבדל בגדול בין המלטשות הזולות ליקרות יותר הוא שברוב הזולות אין לך מהירות משתנה (לא רלוונטי עבורך למטרה שציינת ) וניהול אבק לא הכי טוב לעומת האיכותיות יותר. דהיינו, יש יותר נסורת באוויר בזמן השימוש. מומלץ בחום לשים מסכה בזמן העבודה, ללא תלות בחיבור שואב אבק למלטשת (שגם זה מומלץ בחום). 

ולא יזיק לראות סרטון או שניים ביוטיוב לגבי טיפים לעבודה יעילה יותר עם הכלי. 

עריכה אחרונה על ידי ברווז
  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...