Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן A5/B5


Ori1938
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, 

חיפשתי קצת בפורום לגבי השמן המתאים לי.

הרכב הוא הונדה סיוויק 2011,

מה שהצלחתי למצוא הוא שcastrol edge 

מהסוג הנ״ל.

.https://www.autostore.co.il/product/שמן-castrol-edge-fst-5w30-c1-4l/ 

מתאים בול. הבעיה היא שיש חוסר ממנו בארץ.

האם השמן הבא :

https://www.castrol.co.il/index.php/private-cars/item/56-castrol-gtx-5w-30-a5-b5

יתאים אף הוא?

פורסם
לפני 14 דקות, Ori1938 כתב:

שלום לכולם, 

חיפשתי קצת בפורום לגבי השמן המתאים לי.

הרכב הוא הונדה סיוויק 2011,

מה שהצלחתי למצוא הוא שcastrol edge 

מהסוג הנ״ל.

.https://www.autostore.co.il/product/שמן-castrol-edge-fst-5w30-c1-4l/ 

מתאים בול. הבעיה היא שיש חוסר ממנו בארץ.

האם השמן הבא :

https://www.castrol.co.il/index.php/private-cars/item/56-castrol-gtx-5w-30-a5-b5

יתאים אף הוא?

חפש כאן

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע-castrol-edge-5w30-longlife

 

קובי

:-)

פורסם (נערך)

 

לפני שעתיים, Ori1938 כתב:

חיפשתי, אין.

אני בדיוק בדקתי על שמן ACEA A5/B5  במידה וזה מה שאתה מחפש זה הדיל שנראה לי הכי טוב לשמן איכותי בחיפוש קצר שבצעתי,אולי יעזור לך.

 

עריכה אחרונה על ידי AK8793
×
×
  • תוכן חדש...