Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, ברשותי סיטרואן C4 שנת 2011 עם 90 אלף ק"מ (צורה חדשה)

ואני מעניין לעבור לרכב קטן ידני בקטגוריית מיני, דרישות: קטן, צר ונמוך שנכנס בכל חנייה בעיר ושיהיה לו צורה יפה עם 3 דלתות! וחסכוני יחסית.

(אין לי שום צורך ברכב כזה עם מנוע 1.6 וגיר אוטומט)

אבל אני לא רוצה שיפול מהרמה של הC4 (לדוגמא קיה פיקנטו רכב נוראי)

אציין שלפני שהיה לי C4 הייתה לי אלפא 147 ידני (2001 - 105 כ"ס) 6 שנים ומחפש משהו בסגנון הזה בערך!

בקיצור איך האופל אדם? עדיפות ענקית גיר ידני אבל אשמח לשמוע גם על האוטומט שלהם כי ידני כרגע לא מצאתי עם נתונים טובים אבל מחפש בסבלנות.

שוק לא מעניין אותי, אני מחפש רכב לטווח ארוך של 10 אולי גם 20 שנה כי אין לי כוח להחליף עוד שנתיים והיום כבר אין הרבה רכבים בקטגוריה הזאת.

הצרכים שלי זה נסיעות בעיר בלבד מהבית לעבודה לסידורים וכו' הכל נמצא בגוש גן (פ"ת,ר"ג,ת"א) אז אני לא נוסע בעליות ולא מעניין אותי אם סוחב בעליות או לא, הרכב בחיים לא יצא מגוש דן, האם האופל אדם זהה מכנית לקורסה? (שמאוד אמינה) 

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אין לי שום נסיון עם האדם, אך אני מאמין מדובר ברכב אמין למדי, גיר ידני, מנוע אטמוספרי פשוט, ככל הנראה לא מתכון לא יותר בעיות. 

 

מציע שני כיוונים נוספים:

 

פיאט 500 1.4 ידני, על פניו אמורה להיות יחסית מאובזרת, עיצוב ייחודי (יפה או לא זה כבר עניין של טעם אישי) ומנוע מוכח של הקונצרן. 

 

עוד אופציה קצת מחוץ לקופסא שהייתי מציע לך לשקול, זה רכב כמו שלי - אאודי A1 1.4 TFSI ידנית, מבחינת איכות נסיעה האאודי ברמה גבוהה למדי (לא נופל מה-c4, במקרה יש לי גם כזאת), תא נוסעים איכותי כמו גם ״ישיבה על הכביש״ שמרגישה כמי של רכב גדול משמעותית, וזריזות מפתיעה לאור המומנט המכובד של המנוע. 

אני יכול לדווח על אמינות מעולה בינתיים (מעל 3 שנים אצלי וכמעט 60k, הרכב עומד על כ-145k). 

אם תרצה פרטים נוספים מוזמן לחפש את השרשור אחזקה שלי. 

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

: בלי תקציב, איך אפשר להציע?

פות"ש: מה התכונות שמושכות אותך באדם דווקא? מה התקציב? 

לפני 13 שעות, A900 כתב:

אלפא 147

אכן רכב מיוחד מאוד. כיף לנהיגה ויקר באחזקה (הישנות נמכרות בגרושים, וברור למה). למצוא משהו דומה זה כבר אתגר. אם אתה מחפש ספורטיבית אז זה בטח לא האופל. שוב -- תגדיר תקציב. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
לפני 20 שעות, shakedi כתב:

אין לי שום נסיון עם האדם, אך אני מאמין מדובר ברכב אמין למדי, גיר ידני, מנוע אטמוספרי פשוט, ככל הנראה לא מתכון לא יותר בעיות. 

 

מציע שני כיוונים נוספים:

 

פיאט 500 1.4 ידני, על פניו אמורה להיות יחסית מאובזרת, עיצוב ייחודי (יפה או לא זה כבר עניין של טעם אישי) ומנוע מוכח של הקונצרן. 

 

עוד אופציה קצת מחוץ לקופסא שהייתי מציע לך לשקול, זה רכב כמו שלי - אאודי A1 1.4 TFSI ידנית, מבחינת איכות נסיעה האאודי ברמה גבוהה למדי (לא נופל מה-c4, במקרה יש לי גם כזאת), תא נוסעים איכותי כמו גם ״ישיבה על הכביש״ שמרגישה כמי של רכב גדול משמעותית, וזריזות מפתיעה לאור המומנט המכובד של המנוע. 

אני יכול לדווח על אמינות מעולה בינתיים (מעל 3 שנים אצלי וכמעט 60k, הרכב עומד על כ-145k). 

אם תרצה פרטים נוספים מוזמן לחפש את השרשור אחזקה שלי. 

מעדיף משהו קצת יותר ייוחדי מפיאט 500, למרות שהוא לא פוסל את האפשרות וכמעט קניתי אחת לפני מספר חודשים, בדיוק 1.4 ידני אפילו עם מושבי עור אדומים עם נותנים מעולים ומחיר מועלה אבל מי הקדים אותי בכמה דקות וסגר איתה!

 

לגבי האודי A1אבל הם יקרות יחסית נמכרות באזור ה50 אלך לרכב 2012 ורובם גם בצבע לבן בעע, קשה למצוא צבע אחר, מה הסיבה שהם יקרות ? יותר מאופל אדם או אפילו יותר מאלפא מיטו 

ולמה אין להם צבעים כמעט? 

לפני 8 שעות, Jack457 כתב:

: בלי תקציב, איך אפשר להציע?

פות"ש: מה התכונות שמושכות אותך באדם דווקא? מה התקציב? 

אכן רכב מיוחד מאוד. כיף לנהיגה ויקר באחזקה (הישנות נמכרות בגרושים, וברור למה). למצוא משהו דומה זה כבר אתגר. אם אתה מחפש ספורטיבית אז זה בטח לא האופל. שוב -- תגדיר תקציב. 

תקציב סביבות 25 אלף, ולמה אדם? זה אוטו אחד היפים! ייחודי כבר לא עושים יותר כאלה, ומתאים לצרכים שלי (מיני עירוני, 3 דלתות, חסכוני? בטיחותי יחסית ? בלי טורבו ומנוע 1.4 ולא מרגיש קרטון כמו הפיקנטו ) 

אני לא רוצה קוריאניות בעע

 

לגבי האלפא 147 זה אחלה אוטו אבל הבעיה ברכב שלי (וברוב הרכבים האלה) שקניתי רכב שבור עם הרבה ידיים, עשיתי לו בזמנו קו יישור מכני אבל הבודי לא היה טוב מתפרק, פנים מתפרק+מחסור בחלקים, נעלצתי למכור 

הבמחיר שלהם זול כי כולם כמעט שבורים, עברו מלא קומבינות ואילתורים, מי שיש לו רכב כזה שמור לא ימכור ובטח שלא ימכור בזול, אם שלי לא היה שבור לא הייתי מוכר בכלל!

וקניתי את הסיטראן הזה שאחלה אוטו אבל כל פעם שאני צריך לחפש חניה ולא נכנס ואז בא מישהו עם פיקנטו או פיאט ונכנס ואז אני מקלל את עצמי למה לא קניתי רכב מיני 

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...