Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 2017 דיזל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים,

לצערי הטיפו שלי הלך טוטאל לוס ואני מחפש רכב חסכוני ואמין בתקציב 35-40.

הציעו לי רנו קליאו 2017 דיזל אוטומטית עם 130 אלף ק"מ.

מה דעתכם? יש בעיית אמינות עם הצרפתיות?

 

תודה מראש!

פורסם

יחידת הכוח הזאת ידועה כאמינה, ומאד נפוצה. הגיר קצת פחות להיט, אבל אם רוב הנסיעות שלך בבינעירוני אפשר לקחת סיכון מחושב.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

תודה על המענה המהיר!
למען האמת רוב הנסיעות שלי עירוניות, וכנראה לא אעבור את ה15 אלף ק״מ בשנה.
עכשיו שמתי לב שדגם הרכב הוא קליאו אסטייט, לא ידעתי שיש להם כמה סוגים עם שם דומה...

לפני 2 דקות, zvit כתב:

יחידת הכוח הזאת ידועה כאמינה, ומאד נפוצה. הגיר קצת פחות להיט, אבל אם רוב הנסיעות שלך בבינעירוני אפשר לקחת סיכון מחושב.

 

עריכה אחרונה על ידי צועני
פורסם

אז לדעתי כדאי שתוותר. מה שאוחי תחסוך בדלק תשלם בריבית דריבית בתחזוקה.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אסטייט זאת סטיישן, הדיזל הגיע רק בשילוב גיר רובוטי ומרכב סטיישן.

בעיר הרכב די נוקשה ולא ממש מרוול, אך המושבים נוחים והרכב פרקטי בגלל שהוא סטיישן.

נקודת החולשה זה הגיר מבחינת אמינות, אישית לא אוהב את הפעולה שלו בעיר, הוא פחות חלק מאשר ה dsg.

 

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכולם על העצה.

על איזה רכב הייתם ממליצים לנסיעות עירוניות עם תינוק (ועגלה) בתקציב הזה? הכי חשוב זה אמינות, בטיחות ודלק. נוחות פחות מעניינת אותנו.

פורסם

15 אלף בשנה והרב בתוך העיר הייתי מוותר על הדיזל. ההבדל בחסכון בדלק ביחס לבנזין לא משמעותי אבל אתה עלול לסבול מתקלות בממיר קטליטי וכו' שבדיזל חייב נסיעות גם בדרך בינעירונית.

בתקציב הזה גם לא תמצא דיזל חדש או לא בעל ק"מ גבוה.

מציע שתחפש משפחתית קלאסית בת 8-10 שתתן לך אמינות וצריכת דלק טובה (פורטה, I35, קורולה וכו')

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

אשמח לדעת בנושא רנו.

לא מעט אנשים ממליצים על גרנד קופה ויש לי בעיה קשה עם רנו אך הטענה גם של הפרטיים וגם גל המגרשים

שבדגם הדיזל אין מה לדאוג והוא מוצלח מאוד!! זה הדגם- https://www.auto.co.il/article/roadcartest/128168-test-drives-renault-megane-grandcoupe

היה לי בעבר רנו מגאן וכל שבוע מנורות נדלקות בלוח שעונים

 

פורסם

זה אותו מנוע כמו שרשמו לך למעלה.

המנוע מאוד אמין והרכב מוצלח למעט תיבת ההילוכים הרובוטית שבה המצמדים סובלים מאמינות נמוכה.

 

 

 

פורסם

הרכב טוב כמו שהמליצו אבל אינו מתאים לצרכים שהגדרת. הגיר מאד רגיש לפקקים ונסיעה עירונית. לכן, חפש הלאה.

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

לגבי הגרנד קופה:

המצמדים לא סובלים מאמינות נמוכה, לכל היותר הם סובלים מבלאי גבוה בנסיעה עירונית, וגם זה פחות מתיבות רובוטיות יבשות אחרות. ברכב שנוסע בין עירוני המצמדים יכולים להחזיק מעל 200K קילומטר.

 

למעשה יש שני דגמי גרנד קופה דיזל, עד אמצע 2019 עם מנוע יורו 5 + גיר 6 הילוכים דו-מצמדי יבש, לאחר מכן מנוע יורו 6 עם אוריאה + גיר 7 הילוכים דו-מצמדי רטוב. לגבי הגיר הרטוב לא שמעתי על בעיות גורפות בכלל.

 

אם יש "בעיה קשה עם רנו", עדיף לא לקנות.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...