Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני נמצא לפני קניית רכב והוצג בפני דוח שמאי מתאונה שהרכב עבר לפני כשנה, בדוח רשומים הדברים הבאים:

 

image.png.e4820635f252fc050c53375751079ec4.png

 

מה המשמעות של "מתיחה והתאמת מרכב"? האם זו שילדה? יש לציין גם שהשמאי קבע ירידת ערך של 4.5%

 

תודה!

פורסם (נערך)

כן. המרכב נפגע והתעוות. לכן הרכב נמתח בחזרה למידות המקוריות. מתיחה כזו דורשת בדיקת מעבדת רכב שמאשרת כי המרכב אכן ישר מיושב למידות המקוריות (אין היום שילדה, יש מרכב אחוד וחלקיפ פריקים ברי החלפה כמו קורות רוחב קימיות ואחוריות) . ירידת ערך נמוכה יכולה להעיד שהמעיכה במרכב היה מינורית יחסית ולכן מתיחה נכונה החזירה את המרכב למידה הנכונה והוא מיושר בהתאם למידות והמפרט המקורי של המרכב.

מכיוון שהמרכב נפגע ונמתח חזרה היה גם צורך לוודא שהסרן האחורי יושב ומיושר כראוי, אחרת הרכב היה נושא כמו סרטן על הצד. (ראה ציון עבודות) 

 

הנה כך:

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, zaf כתב:

כן. המרכב נפגע והתעוות. לכן הרכב נמתח בחזרה למידות המקוריות. מתיחה כזו דורשת בדיקת מעבדת רכב שמאשרת כי המרכב אכן ישר מיושב למידות המקוריות (אין היום שילדה, יש מרכב אחוד וחלקיפ פריקים ברי החלפה כמו קורות רוחב קימיות ואחוריות) . ירידת ערך נמוכה יכולה להעיד שהמעיכה במרכב היה מינורית יחסית ולכן מתיחה נכונה החזירה את המרכב למידה הנכונה והוא מיושר בהתאם למידות והמפרט המקורי של המרכב.

מכיוון שהמרכב נפגע ונמתח חזרה היה גם צורך לוודא שהסרן האחורי יושב ומיושר כראוי, אחרת הרכב היה נושא כמו סרטן על הצד. (ראה ציון עבודות) 

 

הנה כך:

 

 

 

תודה רבה על התשובה! זה מה שמופיע בחלק של הירידת ערך:

 

image.png.0e6c38e543d3633fd04860232826466a.png

 

וזו העלות של כל העבודה כולל החלקים:

image.png.71f5bd5a866bf8b87858e0de43fcff27.png

 

האם אתה חושב שבכל זאת יש מה להסתכל על הרכב הזה? או שכדאי לשים איקס גדול ולהתקדם הלאה? יש לציין שהרכב לא חדש וכנראה שגם ככה רוב הרכבים בשנתונים האלה כבר עברו תאונה כזו או אחרת.. השאלה היא כמה התאונה קריטית ברכב הנוכחי, אשמח לעצתך

 

עריכה אחרונה על ידי spertiz
פורסם

לוותר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרכב התעקם ועבר יישור על מנת להרכיב חזרה חלק פריק.  חפש אחר עם עבר "נקי" יותר. זו דעתי.

(וסליחה על טעויות מהקלדה מהירה בהודעה קודמת) 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...