Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיסכון בדלק - נהיגה חסכונית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 35 דקות, buk876 כתב:

 

 

אומרים שאם נוסעים ב-120 קמש זה צורך 20 אחוז יותר דלק מ-100 קמש..

אבל מצד שני גם נוסעים 20 אחוז פחות זמן.. אז האם הצריכה זהה ב-2 הנסיעות?

 

הצריכה נמדדת כפונקציה של מרחק ולא זמן, אז לא.

פורסם
לפני 7 שעות, Roy142 כתב:

דבר ששמתי לב שתורם מאוד לצריכת הדלק היא ללחוץ כמה שפחות על דוושת הבלם. (כמובן בגבולות האפשר😄)
הכוונה היא לא להיצמד למכוניות שלפניך ואז להיכנס בהם כי אסור ללחוץ ברקס, אלה לדעת להוריד את הרגל מהגז כשאתה מזהה שהכביש עמוס וסביר מאוד שהמכוניות שלפניך הולכות לבלום.

אני גם תמיד שם לב למצב הרמזורים הרבה לפני שאני מגיע אליהם ומנסה כמה שפחות להיתפס באדום.

מקווה שאתה מקפיד ליסוע כל הזמן על הנתיב הימני.

 

  • רעיון גרוע 1
פורסם (נערך)

 

לפני 10 שעות, Roy142 כתב:

דבר ששמתי לב שתורם מאוד לצריכת הדלק היא ללחוץ כמה שפחות על דוושת הבלם. (כמובן בגבולות האפשר😄)
הכוונה היא לא להיצמד למכוניות שלפניך ואז להיכנס בהם כי אסור ללחוץ ברקס, אלה לדעת להוריד את הרגל מהגז כשאתה מזהה שהכביש עמוס וסביר מאוד שהמכוניות שלפניך הולכות לבלום.

אני גם תמיד שם לב למצב הרמזורים הרבה לפני שאני מגיע אליהם ומנסה כמה שפחות להיתפס באדום.

נכון' ככה נוהגים חסכוני וגם עושים תוצאה גבוה במשחק EcoDriver

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
×
×
  • תוכן חדש...