Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה

לאבא שלי יש וואנדורה ושמנו צמיגים של goodyear עכשיו בגלגלים הקידמיים יש שחיקה בצמיגים כאילו הכייוון פרונט שלו לא בסדר אבל אין באוטו של אבא שלי כייון פרונט יש רק כיוון גלגלים כי זה 4X4 ויש מוט סרן קידמי וההינו אצל כמה אנשים ואמרו לנו שהכייוון גלגלים שלנו מדויק וכל מה שקשור לפרונט

אני לא יודע אם זה מהצמיגים עצמם או שמשהו דפוק אצלו בפרונט

הבנתי גם שמישלינג זה הצמיג הכי טוב לאוטו מסחרי שמעמיס הקטע הוא שאני מפחד שעוד פעם יקרה כזה דבר וגם צמיג של 1000 שקל יהיה ככה אחרי שנשים אותו

וגם אמרו לנו שיש מצב שהבולמי זעזועים דפוקים אז גם יכול להיות שהצמיג מקפץ ואז זה קורה למרות שזה נשמע ל הגיוני כי יש לו גם מיתליים קידמים בגלל שזה 4X4

אשמח לקבל את עזרתכם תודה!

יקי!!!

פורסם

למה זה קורה?

למה הצמיגים ניהיהם מעוותים ככה ?

בגלל המשקל של האוטו

אולי הצמיג לא מתאים

אני יודע שהצמיג הזה 8 פלאי

זה כבר פעם שניה שקורה לנו את אותו עיוות בצמיג (כאילו הכיוון פרונט לא טוב אבל אין כזה דבר באוטו הזה!)

יקי!!!

פורסם

יש לבדוק חופשים במשולשי הפרונט, לבדוק את תפוחי הפרונט והתותבים(בוקסות).

חופש בחלקים אלו נותנים את התופעה שלעיל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

החלפנו את התפוחים יש תפוח עליון ותחתון עלה לנו איזה 2500 שקל 4 תפוחים כאלו יקר מאוד!

ואין לאבא שלי משולשים זה 4X4 יש לו סרן קידמי !

אין לו קפיץ ספירלי ומשולשים יש לו מתלים וכמובן בולמי זעזועים

וגם בדקנו הסרן הקידמי לא עקום ולא כלום

יקי!!!

×
×
  • תוכן חדש...