Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מיועד לרכב יונדאי קונה 2018 מנוע 1600 טורבו 4X4
235/45R18 94V
האם אפשר לקחת קוד עומס גבוה יותר?

ראיתי מספר אופציות באתר tiredeal:
Falken ZE310 Ecorun 235/45R18 98W - כולל איזון והתקנה 2184 שח
HANKOOK Prime2-K115 235/45R18 94W OE - כולל איזון והתקנה 2597 שח
 Kleber Dynaxer UHP 235/45R18 98Y XL - כולל איזון והתקנה 2230 שח
Riken Ultra High Performance 235/45ZR18 98W XL - כולל איזון והתקנה 1700 שח
Goodyear Eagle Sport TZ 235/45R18 98Y XL - כולל איזון והתקנה 2196 שח

פתוח גם לאופציות נוספות באיזור הצפון

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי zhr
פורסם (נערך)

אל תשווה את הרייקן אם כל השאר שרשמת הוא לא רמה מתחת אלא שלוש רמות מתחת (המחיר לא משקר)

 

עריכה:

אין בעיה לשים קוד עומס גבוה יותר מבחינת רישוי,מה שכן יכול לפגוע בנוחות הנסיעה, צמיגים פחות רכים

 

יש במלאי אצל היבואן את הצמיגים המקוריים של האוטו, הנקוק בקוד המדויק 94V, לדעתי הבחירה הכי נכונה

עריכה אחרונה על ידי צ'ופצ'יק
פורסם (נערך)

א. כן אפשר לרכוש צמיגים בעלי קוד עומס ומהירות יותר גבוהים. 

לא רשמת האם אתה מחפש יותר אחיזה/אורך החיים/נוחות.

כמה קילומטרים הרכב נוסע בשנה?

אל תקנה את הדגם הזה של Goodyear שרשמת, הוא בינוני מאוד.

אם כבר, יש במחיר לא רע Goodyear F1 assymetric 5, צמיג ברמה גבוהה יותר מכל הרשימה שלך ( מבחינת האחיזה )

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=623&cs=1&diameter=9&aspectRatio=11&width=21

אם האחיזה פחות מעניינת אותך, תקנה Falken.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה על התגובות, בעבר היו ברשותי ברכב אחר צמיגי רייקן ודווקא נוצר רושם חיובי. לא רוצה להתפשר על צמיגים ברכב - לכן לפי עצתכם הורדתי אותם מהרשימה, וגם את הגודייר. קראתי תגובות טובות ברשת על הפלקן - האם הבחירה בהן תהיה התפשרות בפן אחיזת הכביש?

פורסם

תלוי,

הרכב שלך יחסית חזק.

בנהיגה רגילה לא תהיה התפשרות על אחיזה.

אבל אם אתה אוהב לתקוף פניות, עדיף שתקנה Goodyear asymmetric 5,

לדעתי, הם בכל מקרה שווים תוספת למחיר לעומת פאלקן.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אסימטריק 5 צמיג מצוין סופר אוחז.

עם זאת חשוב להגיד , הפאלקן עצמו גם טוב מאוד מבחינת אחיזה ושבעיית אחיזה לא תהיה לך ברכב עם הנעה כפולה בכל מקרה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...