Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, razi_pazi כתב:

 

טוב רק לטסים מחו"ל ולא לטיסות פנים.

וטיסות בין השדה הזה לחו"ל בקושי יש, כי:

1. במרחק סביר מבאר אורה גרים מעט מאוד אנשים, פחות מ-100,000.

2. תיירים מחו"ל לאילת כמעט לא קיימים, רובם הגדול מעדיפים לנפוש בזול במקומות שבהם אפשר להעסיק עובדי שכר מינימום ב-1000 שקל לחודש ועובדי פרימיום מקצוענים ב 2000-3000 שקל לחודש, ומחירי המלונות נמוכים בהתאם.

לפני 43 דקות, razi_pazi כתב:

שינוי שני שדות התעופה גמר את הכדאיות למעט מי שממש סולד מנהיגה. והאמת שגם לפני זה לא היה מובהק שעדיף לטוס. אפילו למי שגר קרוב לשדה דב.

לא רק למי שסולד מנהיגה.

יש גם אוטובוס אגד, ובשנים האחרונות הוא ברמת נוחות מעולה פלוס: צמצמו משמעותית את מספר המושבים בכל אוטובוס, ומרווח הרגליים עצום, פלוס אפשרות להשעין אחורה בלי להציק למי שיושב מאחוריך. והכל כמובן עם מקום ישיבה שמור, כמקובל בקוי אילת מדורי דורות.

גם אני, אילתי עם רכב, לא מעט פעמים חניתי ליד התחנה המרכזית של אילת והמשכתי באוטובוס מפנק של אגד.

לפני 43 דקות, razi_pazi כתב:

ועדיין גם במצב הנתון יכולים לעשות דברים שישפרו. ולא עושים אותם.

 

שקלנו חופשה משפחתית באילת ודיברתי עם מרכז ההזמנות של המלון. הצעו טיסה. אמרתי שאין צורך. אמרה לי תמתין למחיר. ואכן מחיר בדיחה ממש. אם אני זוכר נכון משהו כמו 400 ש"ח תוספת לכל המשפחה (2+2). כלומר 50 שח לכיוון.

ואז בדקתי. מונית ומזוודות יוצא בערך 150-160 ש"ח לכיוון.

יש אוטובוס שלא מסונכרן עם הטיסות. מה שכלול לגרור המתנה של עד 40 דקות. וזה בשעות ה"שיא". וגם האוטובוס מגיע לתחנה המרכזית... לא למלונות ובודאי לא למלון הרלוונטי בחוף אלמוג.

לא מסונכרן עם הטיסות אתה צודק, אבל אתה טועה בנושא היעד.

בהחלט יש קו ישיר לחוף אלמוג וגם למלונות החוף הצפוני, שיוצר ממש קרוב מאוד לכמעט כל מלון כאן באילת. באותו מחיר מצחיק של שקלים בודדים.

וההמתנה, אם אתרע מזלך וקיימת המתנה- באולם נוסעים ממוזג היטב.

לפני 43 דקות, razi_pazi כתב:

 

ואז בלי רכב באילת זה עוד 150-250 ש"ח למוניות.

(למי שבוחר לנסוע במוניות)

לפני 43 דקות, razi_pazi כתב:

בקיצור, הטיסה (הזולה באמת) פחות יקרה מתחבורה שם. וכל המסע לשם לא קצר מנהיגה, לא נחמד מנהיגה ובלוז של טיסות ולא מתי שנוח.

 

בקיצור אין סיבה לטוס.

 

ניתן לשפר את המצב במידה עם שאטל מסובסד ומסונכרן עם הטיסה. לאזורי המלונות

הקו הישיר משדה התעופה של באר אורה (שם רשמי רמון) למלונות אילת מסובסד היטב היטב היטב, אכן יהיה טוב עם יהיה סינכרון שלו עם זמני הטיסות, ממילא מדובר על טיסות בודדות כל יום, ולא כמו בימי שדה התעופה של אילת ז"ל שהיו טיסות תדירות.

לפני 43 דקות, razi_pazi כתב:

פעם נוספת היה לי דיון בבית משפט באילת. נהגתי הלוך ושוב ולא טסתי. 

מבין אותך מאוד מאוד, לי היו בשנים האחרונות כמה וכמה פעמים שהייתי יכול לקבל כרטיס טיסה ללא תשלום ואפילו החזר על מונית ספיישל משדה התעופה בלוד ליעד הסופי בגוש דן ובחזרה, ובכל זאת בחרתי בנהיגה או באוטובוס.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני שעה, harhanegev כתב:

 

לא מסונכרן עם הטיסות אתה צודק, אבל אתה טועה בנושא היעד.

בהחלט יש קו ישיר לחוף אלמוג וגם למלונות החוף הצפוני, שיוצר ממש קרוב מאוד לכמעט כל מלון כאן באילת. באותו מחיר מצחיק של שקלים בודדים.

וההמתנה, אם אתרע מזלך וקיימת המתנה- באולם נוסעים ממוזג היטב.

 

 

לא ידעתי שמגיע לחוף אלמוג

 

ההמתנה זה דיל ברייקר. צריך לעשות שאטל לטיסה בלי המתנה בכלל

לפני שעה, harhanegev כתב:

 

(למי שבוחר לנסוע במוניות)

 

 

 

 

נכון שלא חייבים מונית. אבל המוצר של טיסה זה מוצר שמדבר יותר לקהל של המוניות ופחות של האוטובוסים.

 

בכל מקרה אין לנו ויכוח בכלל. השינוי בשדות התעופה פגם דרמטית בכדאיות טיסות הפנים

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...