Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה 

אז סוף סוף קיבלתי תקציב משרת האוצר לרכב חדש למשפחה🥲

וגם זה כי הפלואנס 2010 שלנו התחילה לקרטע

כרגע זה רק אנחנו אבל בקרוב מתרחבים

שנינו אנשים יחסית גבוהים (1.80) ואצלי הגובה התפרש קצת לצדדים🤭

הדגשים הם על 

1 אמינות 

2 נוחות

3 צריכת דלק שפויה 

אם יכנס גם סחירות בתקציב זה יהיה מצויין 

מתכננים להחזיק את הרכב ב5 שנים הקרובות פלוס מינוס

די נכוותי מצרפתית אז מעדיף פחות 

שקלתי את 

מיצובישי אאוטלנדר 

סובארו פורסטר/xv

סוזוקי ויטרה

פתוח לעוד הצעות 

תודה מראש, שמואל

 

 

 

פורסם

הסוברו רכבים מצויינים, עם יכולות שטח (לא גבוהות אבל די נחמדות למשפחה הממוצעת)

זה בא על חשבון צריכת דלק ומחיר גבוה.

 

אם יש רצון לרדת לשטח. רק הסוברו (בעיקר פורסטר) יכולו לעשות את זה.

אם לא, חבל לרכוש אותם 

.

פורסם

קיה ספורטאז' או יונדאי טוסון יתאימו לבקשות. 

הבעיה שבזמן האחרון המחירים של רכבים משומשים מבוקשים עלו בצורה משמעותית.

לכן כנראה תצטרכו לרדת לשנתון 2015 כדי למצוא אחד מהם עם מנוע 2000 או לשנתון 2016 בשביל דגמים עם מנוע 1.6.

אישית הייתי מעדיף ספורטאז' 2016 מהצורה החדשה,  אפילו עם מנוע 1600 סמ"ק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 6 שעות, om2 כתב:

הסוברו רכבים מצויינים, עם יכולות שטח (לא גבוהות אבל די נחמדות למשפחה הממוצעת)

זה בא על חשבון צריכת דלק ומחיר גבוה.

 

אם יש רצון לרדת לשטח. רק הסוברו (בעיקר פורסטר) יכולו לעשות את זה.

אם לא, חבל לרכוש אותם 

שכחתי לציין 

שיכולת שטח יכולה להיות תוספת מעניינת רק שאולי יהיה לי יומיים בשנה להשתמש בה אז לא חיונית כל כך האם הצריכה בxv גם כן גבוהה?

לפני 6 שעות, vladclar כתב:

קיה ספורטאז' או יונדאי טוסון יתאימו לבקשות. 

הבעיה שבזמן האחרון המחירים של רכבים משומשים מבוקשים עלו בצורה משמעותית.

לכן כנראה תצטרכו לרדת לשנתון 2015 כדי למצוא אחד מהם עם מנוע 2000 או לשנתון 2016 בשביל דגמים עם מנוע 1.6.

אישית הייתי מעדיף ספורטאז' 2016 מהצורה החדשה,  אפילו עם מנוע 1600 סמ"ק.

הבנתי ששתיהם די אכלני דלק זה נכון?

 

לפני 6 שעות, איציק נ. כתב:

מה הנסועה השנתית שלכם ?

עירונית\בין עירונית ?

בין 25-30 אק"מ 

כרגע הפלואנס שלי אוכלת 1 ל8-9 

הייתי שמח לשפר את זה 

פורסם

חשבת אולי לרכוש רכב היברידי לכמות הנסיעות הזאת?

למשל, קיה נירו.

אאוטלנדר/ ספורטאז'/ סובארו XV וכדומה לא ישפרו משמעותית צריכת דלק.

ויטרה כן, אבל היא גם קטנה יותר בפנים. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

חשבת אולי לרכוש רכב היברידי לכמות הנסיעות הזאת?

למשל, קיה נירו.

אאוטלנדר/ ספורטאז'/ סובארו XV וכדומה לא ישפרו משמעותית צריכת דלק.

ויטרה כן, אבל היא גם קטנה יותר בפנים. 

חשבתי 

אבל הגברת לא כל כך אהבה את איך שהנירו נראית 

הבנתי שדאסטר דיזל מאוד חסכונית 

איך היא מבחינת אמינות?

יש תקלות ידועות?

ויטרה 2015/ דאסטר 2018/19 

מה הייתם בוחרים?

פורסם
לפני 5 שעות, _-? כתב:

בין 25-30 אק"מ 

כרגע הפלואנס שלי אוכלת 1 ל8-9 

הייתי שמח לשפר את זה 

תמתח מעט את התקציב ותחפש הייבריד או דיזל.

חלק מהחיסכון בדלק יתקזז עם חלק ממתיחת התקציב שתידרש לעשות, אבל לטווח הרחוק אתה תרוויח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...