Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ החדשה בארץ


GTאי

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

באמת צריך להחליף שמן אחרי 1000 ק"מ?

לא אחרי 1000 , אבל מצוין בפירוש בספר רכב החלפה ראשונה וinspection מוקדם יותר עבור הטיפול הראשון ספציפית.

לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

באמת צריך לעשות הרצה?

תלוי ברכב - בBRZ מצוין בפירוש בהוראות יצרן בספר רכב שכן.

לפני 4 שעות, RK כתב:

בכל רכב אמורים לעשות הרצה.

זה כבר לא נכון , בהרבה דגמים הורידו את ההנחיה המפורשת (שקיימת בBRZ) להרצה. לגבי שאר ההודעה אני מסכים.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג׳אנטים באותו גודל , אותם צמיגים.

אז תכלס פה זה 5000 דולר על סט בלמים גדול (סביב ה2000-2500) ובולמים בינוניים למדי שלא באמת מהווים שדרוג רציני מהמקור

that would be a no for me.

ואם זה יגיע לישראל - זה יתרגם ל50 אלף כנראה.

 

נראה לא מלהיב בשביל מה שציינתי ועוד כמה טאצים ויזואלים. אספנות או ערך מיוחד לא יהיה לזה אם לשפוט לפי גירסאות קודמות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Liviur כתב:

בולמים בינוניים למדי

לא מכיר את הבולמים של היטאצ'י ובטח לא את אלו שבדגם, אך אני יודע שגם טויוטה משתמשת בחברה הזו עבור הגרסאות הספורטיביות של כל מיני דגמים, למה אתם חושב שהם בינויים למדי? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. כי בולמים לבד לא יעשו השפעה כזו גדולה - מה גם שהמקוריים טובים. הפלטפורמה לא השתנתה מהותית מבחינת גיאומטריית מתלים אז אנחנו יודעים מה באמת עושה הבדל משמעותי (קאמבר שלילי, הנמכה קלה וקפיצים עם קבוע קפיץ גבוהה יותר + צמיגים יותר אגרסיביים)

2. כי זה סטאפ כמעט זהה למה שהיה בperformance pack שהיה בינוני להחריד ובקושי שדרוג באמת מהמקור.

 

ולגבי הbbk - יש סטים יותר טובים , יותר קלים ונכנסים ב17״ בניגוד לזה.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Liviur כתב:

לא אחרי 1000 , אבל מצוין בפירוש בספר רכב החלפה ראשונה וinspection מוקדם יותר עבור הטיפול הראשון ספציפית.

תלוי ברכב - בBRZ מצוין בפירוש בהוראות יצרן בספר רכב שכן.

זה כבר לא נכון , בהרבה דגמים הורידו את ההנחיה המפורשת (שקיימת בBRZ) להרצה. לגבי שאר ההודעה אני מסכים.

 

איפה רשום בספר רכב לגבי הטיפול הראשון המוקדם יותר, ואחרי כמה קילומטרים צריך לעשות אותו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Liviur כתב:

לא אחרי 1000 , אבל מצוין בפירוש בספר רכב החלפה ראשונה וinspection מוקדם יותר עבור הטיפול הראשון ספציפית.

image.thumb.png.80437c2c0282c741a4ad7ad6ca8a83d9.png

 

אין אזכור לצורך בטיפול מוקדם בספר ברכב בעברית וגם באנגלית.

 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודקים :) זה מצוין בקטן רק בWarranty & maintanance בbooklet האמריקאי שמסופק עם הרכב - אבל הmaintanance schedule הוא ״כרגיל״ חצי שנתי פה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.7.2023 בשעה 10:35, סולל הדרך כתב:

שאלת תם
בשנת 2023, עם יכולות עיבוד שבבי כ"כ גבוהות וכשהרבה יצרנים בכלל מייתרים את החלפת השמן הראשוני
באמת צריך להחליף שמן אחרי 1000 ק"מ?
באמת צריך לעשות הרצה?
או שאתם יותר צדיקים מהאפיפיור?

אם בלוק המנוע מיוצר ביציקה (יציקת חול בעיקר) הטולרנסים בייצור לא משהו בכלל, ובגלל זה גם בעיבוד המשלים שעושים ליציקות כאלו לוקחים מקדמי ביטחון בגלל אותם ה"תזוזות" הלא רצויות במידות בין יציקה ליציקה.

בהתחשב בזה, הדרך של דווקא לייצר מראש טולרנס מדחק קטן בין הבלוק לשאר החלקים הנעים הוא דווקא רעיון טוב כי אז אתה מייצר שחיקה בין החלקים ומקבל בסוף מצב אידאלי עבור החלקים הספציפיים שמורכבים באותו מנוע.

וזה אחת מהסיבות שהרצה יכולה להיות משמעותית ובחלק מהמקרים גם להוביל למצב שבוא גם החלפה של השמן זה רעיון טוב (מצבים של טולרנסים כאלו שמייצרים לא מעט שחיקה בתחילת החיים עד מצב של שיווי משקל במידות של החלקים מול הבלוק).

אני לא אומר שזה בטוח קורה ונדרש בכל רכב ובכל מנוע אבל בייצור בכמויות גדולות יש תזוזות בטולרנסים בייצור ועדיף ללכת על בטוח (לפחות לדעתי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

הי,

במוסך יבואן בירושלים אומרים שין הנחיה לטיפול, והטיפול הראשון ב 10000.

בנוסף קראתי שמומלץ להיליף את ממיגות השמן. באיזה מומלץ להשתמש?

 

ועוד מטרד, איך מנתקים את המובילאיי? אין אפשרות להשתיק או להנמיך.

הבנתי שהפתרון היחיד הוא לנתק.

אשמח לשיתוף בנושא,

תודה

עריכה אחרונה על ידי Joeseph
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, אין הנחיית יצרן להחליף שמן אחרי הרצה, וגם אין באמת צורך בכך. 

 

לפי הנחיית היצרן, הצמיגות היא 0W20, למרות ההיגיון ומה שמומלץ בפורומים. לסובארו אין תקן משלה וההנחייה היא לפי המצויין בטבלה הנ"ל

Screenshot_20230811_084752_Drive.jpg

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.8.2023 בשעה 06:34, Joeseph כתב:

הי,

במוסך יבואן בירושלים אומרים שין הנחיה לטיפול, והטיפול הראשון ב 10000.

בנוסף קראתי שמומלץ להיליף את ממיגות השמן. באיזה מומלץ להשתמש?

הרכב שלך  שמור עליו !

אני ממליץ לך להחליף שמן אחרי הרצה ולעבור לשמן 5w30.

ובכלל , צמצם מרווחי טיפולים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, איתיב כתב:

אני ממליץ לך להחליף שמן אחרי הרצה ולעבור לשמן 5w30.

 

תוכל בבקשה להפנות למקור על פיו עדיף שמן 5w30?

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במדינה חמה כמו שלנו  שמן בצמיגות 0w20 לא מתאים נקודה

בחירת היצרן בשמן 0w20 נועדה בין היתר שיווקית לקבל תצרוכת דלק טובה יותר .

לשמירה על לחץ שמן בטווח טוב תחת עומס בטח בחום הישראלי כמו גם לשימון יעיל יותר שים 5w30.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...