Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, Night Driver כתב:

הצריכה של האוראה זה בערך ליטר ל 1000 קילומטר. שקל לפה או לשם במחיר הליטר זניח לחלוטין.

 

קודם כל, הצריכה לפי התקנים החדשים והמחמירים יותר גבוהה ממה שרשמת כמעט בחמישים אחוז. אבל זה לא משנה: נניח שפר תדלוק ההפרש יהיה עשרה שקלים. אם זה מסובך אז ודאי שאתה צודק, אבל אם זה בקלות? למה לזרוק עשרה שקלים לפח? 

אם לא מוצא חן בעיניך איך שאני נוהג אז רד מהמדרכה

פורסם (נערך)

 

לפני 5 שעות, el-chanan כתב:

כשחזרתי הביתה ובדקתי מחירים ברשת למיכל אוריאה של 10 ליטר (בערך הכמות שתדלקתי בתחנה), ראיתי שהמחירים *יקרים* יותר, לעיתים בפער. זה באמת המחיר? אם אכן אפשר להשיג ב2 ש"ח לליטר, אז היכן?

30 עד 35 ל- 10 ליטר זה מחיר סביר מאוד. 

תשאל כמה זה עולה במוסך יבואן...

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
לפני 15 שעות, el-chanan כתב:

 

קודם כל, הצריכה לפי התקנים החדשים והמחמירים יותר גבוהה ממה שרשמת כמעט בחמישים אחוז. אבל זה לא משנה: נניח שפר תדלוק ההפרש יהיה עשרה שקלים. אם זה מסובך אז ודאי שאתה צודק, אבל אם זה בקלות? למה לזרוק עשרה שקלים לפח? 

לקחת ג'ריקן ולשפוך ממנו רבע ליטר כבר יוציא את ההפרש. הנוחות והזמן לא שווים את ההפרש?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 20.3.2022 בשעה 11:55, el-chanan כתב:

מצטרף כדי לברר משהו.

 

היום תדלקתי אוריאה בפעם הראשונה ב3008 שלי. בתחנת פז ליד הבית היתה עמדת תדלוק ייעודית למכוניות פרטיות, והמחיר לליטר הוא 3.5 ש"ח. היה זכור לי שיש מיכלים במחיר מעט זול יותר, אבל רציתי לחסוך את ההתעסקות עם משפך וכו' וכו'. התדלוק היה קל ונוח, קצת טפטף בסוף מהידית בסביבת הפתח (אבל לא על הצבע החיצוני). ניגבתי עם טישו, מקווה שזה בסדר ולא צריך דווקא חומר ניקוי.

 

כשחזרתי הביתה ובדקתי מחירים ברשת למיכל אוריאה של 10 ליטר (בערך הכמות שתדלקתי בתחנה), ראיתי שהמחירים *יקרים* יותר, לעיתים בפער. זה באמת המחיר? אם אכן אפשר להשיג ב2 ש"ח לליטר, אז היכן?

המחירים כרגע במגמת טיסה כלפי מעלה עקב מחסור עולמי. לכן לא הייתי משליך את הסיטואציה כיום לעתיד לבוא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

יש מחסור עולמי באוריאה?

אנשים לא משתינים מספיק?

  • מצחיק 2

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
בתאריך 21.3.2022 בשעה 06:04, Night Driver כתב:

לקחת ג'ריקן ולשפוך ממנו רבע ליטר כבר יוציא את ההפרש. הנוחות והזמן לא שווים את ההפרש?

 

כתבתי "אם זה מסובך יותר אז אתה צודק". כנראה פספסת את המשפט הזה.

 

ולחידוד: כשאלה כללית "האם מילוי אוריאה הוא שיקול כלכלי בקניית רכב", אז הדבר הזה זניח. אבל כסף לא גודל על העצים, ואם לפני מילוי ספציפי יש לי אפשרות לחסוך *בקלות* עשרה שקלים, אז אעשה זאת. האפשרות שלי לעמוד בתשלום על רכב חדש היא בין השאר הרבה הקפדות על סכומים קטנים שמצטרפים לסכומים גדולים.

אם לא מוצא חן בעיניך איך שאני נוהג אז רד מהמדרכה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מקפיץ. 

ֿיש לי קיה ספורטאג׳ דיזל חדשה. לא היה לי רכב סולר בעבר והעניין של מילוי אוריאה חדש עבורי. 

ֿאפשר כללי אצבע בסיסיים?

מתי הנורה נדלקת? כמה ממלאים? יש לצד פיית מיכל הדלק אצלי פיה נוספת למטרה זו. 

ֿתודה וחג שמח!

עריכה אחרונה על ידי Johnathan
פורסם

סביר להניק שבאחת מתצוגו. המחשב יש לך את הקילומטרז שהאוריאה שיש במיכל תספיק. אישית מסמן לי בראש שצריך לצלא כשמגיע לסביבות 4,000 קילומטר ואז ממלא כשיוצא לי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

רכשתי במוסך אור מור 2 מיכלי אוריאה מקורי ב-100 שקלים כולל מעמ.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 10 דקות, מלטבשי כתב:

רכשתי במוסך אור מור 2 מיכלי אוריאה מקורי ב-100 שקלים כולל מעמ.

 

יקר.

בתחנת סונול קרובה לביתי התעריף הוא 2.9 לליטר (נודע לי אחרי התדלוק עליו דיווחתי למעלה בשרשור ב3.5).

שווה לבדוק מחירים, וגם יותר נוח לתדלק בתחנה מאשר להתעסק עם מיכל ומשפכים.

אם לא מוצא חן בעיניך איך שאני נוהג אז רד מהמדרכה

פורסם
לפני 8 שעות, Night Driver כתב:

סביר להניק שבאחת מתצוגו. המחשב יש לך את הקילומטרז שהאוריאה שיש במיכל תספיק. אישית מסמן לי בראש שצריך לצלא כשמגיע לסביבות 4,000 קילומטר ואז ממלא כשיוצא לי.

תודה. יש אייקון קבוע של אוריאה על הצג או שזה משנה מרכב לרכב?

בכל אופן, אני עם 7,000 ק״מ ולא נדלקה נורה. 

פורסם

מניסיוני האישי (לא בקאיה) הרכב לא מגיע כשהוא חדש עם מיכל אוריאה מלא. אצלי הופיעה התראה אחרי 8,000 ק''מ (לאחר מכן אחרי 15,000). אל תדאג. הרכב ייתן התראה ברורה למילוי אוריאה עם טווח ק''מ מספיק לפני. כיום ניתן למלא בכל תחנת דלק כמעט במקום להתעסק עם מיכלים.

פורסם

קניתי מיכל 10 ל לפני חודש ₪40 תחנת פז. כנראה התייקר בגלל מס הבלו או שקר כלשהוא...

בעיקרון זה כמו דלק: יש התראה , נגמר אז ממלאים. 

 

×
×
  • תוכן חדש...